Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] po 3 latach pierwszy raz mnie zawiodl
Autor Wiadomość
djarchel 
Nowy Forumowicz


Auto: Galancior 2.0 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: Lubsko Żary Żagań Zielona Góra i okolice
Wysłany: 18-10-2011, 18:43   [CAxA] po 3 latach pierwszy raz mnie zawiodl

Witam od 3 lat dojeżdżam coltem do pracy .aż dziś sobie wracałem podczas jazdy silnik zgasł zatoczyłem się na pobocze próbowałem odpalić kręcił i nic. po 5 min odpalil jak by nigdy nic 10 sek i i bylo cykniecie i zgasl .colt 12v 1.3 +gaz bezpieczniki sprawne przewody aparat i swiece nowe olej filtry .wiec niewiem od czego zaczac CE sie zapala i gasnie . schlowali mnie przed chwila odpalilem chodzile z 30 sek. i nagle zgasl jak by wtyczke z pradu wyłączył .Dziekuje za pomoc i będę informował co udało mi się zlokalizować.pozdrawiam mam nadzieje ze uda sie naprawic
_________________
Mitsubishi Colt Magnat Edition ;] sprzedany
Galancior 94 2.0 Zapraszam http://youtu.be/BndMVM496kQ
Ostatnio zmieniony przez karolgt 26-10-2011, 00:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-10-2011, 23:07   

Kondensatory w ECU.
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 19-10-2011, 22:08   

Hugo, jak kondensatory polecą to CE będzie się zaświecało i gasiło normalnie ? przy aparacie tak, ale jak mi komp padł to CE nie świeciło wcale, ani nie odpalił.
_________________
CA0
Galant II
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 20-10-2011, 08:24   

Cytat:
Hugo, jak kondensatory polecą to CE będzie się zaświecało i gasiło normalnie ?

Ciężko tu o regułę. U mnie po padzie ECU kontrolka zachowywała się normalnie.
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
djarchel 
Nowy Forumowicz


Auto: Galancior 2.0 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: Lubsko Żary Żagań Zielona Góra i okolice
Wysłany: 20-10-2011, 09:18   

Witam dzis o 11 ma elektryk z komputerem przyjechać wyszedł taki problem ze auto teraz wogole nie odpala po odłączeniu aku i podłączeniu przekręcam na zapłon zapala się CE i gaśnie i po 2 sek zapala i poodpalane mam nadzieje ze elektryk wskaże dobra usterkę szubka do usunięcia pozdrawiam napisze później po oględzinach ;]
_________________
Mitsubishi Colt Magnat Edition ;] sprzedany
Galancior 94 2.0 Zapraszam http://youtu.be/BndMVM496kQ
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-10-2011, 18:35   

harpagan napisał/a:
Ciężko tu o regułę. U mnie po padzie ECU kontrolka zachowywała się normalnie.
Dokładnie.
djarchel napisał/a:
przekręcam na zapłon zapala się CE i gaśnie i po 2 sek zapala
O widzisz jakie cuda.
 
 
djarchel 
Nowy Forumowicz


Auto: Galancior 2.0 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: Lubsko Żary Żagań Zielona Góra i okolice
Wysłany: 21-10-2011, 19:14   

Witam po spotkaniu z elektrykiem wyszło ze auto gubi iskrę ale jeszcze musi sprawdzić dogłębnie w którym miejscu i dlaczego. prawdopodobniej aparat zapłonowy ale jutro ma mi dać na 100% znać. cena aparatu w cenie skrzyni 300 zl szok raczej trochę postoi zanim naprawie mówiąc trochę lipa ;/ pozdrawiam będę pisał jak tam postępy w naprawie
_________________
Mitsubishi Colt Magnat Edition ;] sprzedany
Galancior 94 2.0 Zapraszam http://youtu.be/BndMVM496kQ
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2011, 16:04   

Ja też tak miałem.Przed awarią jakos dziwnie wibrował,pewnie zapłon sie przestawił i umarł na przejezdzie kolejowym :D
Odpalał po kilku godzinach na minute i gasł.
Wymieniłem aparat za 200zł i smiga do dzisiaj szwagierka moim Coltem :D
Jak dobrze poszukasz to znajdziesz na forum za 100zł sprawny aparat.
 
 
djarchel 
Nowy Forumowicz


Auto: Galancior 2.0 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: Lubsko Żary Żagań Zielona Góra i okolice
Wysłany: 27-10-2011, 07:52   

Witam mój misiek stoi u elektryka tydzień już dziś ma postawić diagnozę co dokładnie jest przyczyna tych problemów .tyle co mi powiedzial to tak aparat jest sprawny iskra jest pompa paliwa sprawna i prawdopodobnie jakis ze sterownikow niedostaje polecenia i wylancza wtryskiwacze gubi napiecie i silnik sie wylancza na dodatek nie idzie go zdiagnozowac dzis ma sprawdzic wtyki do sterownika po 13 bede wiedzial i napisze czy cos udalo sie dowiedziec wiecej
_________________
Mitsubishi Colt Magnat Edition ;] sprzedany
Galancior 94 2.0 Zapraszam http://youtu.be/BndMVM496kQ
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-10-2011, 13:03   

djarchel, powiedz mu, żeby podpiął pompę "na ostro" - wiązkę znajdzie pod fotelem z tyłu po lewej. Prąd może wziąć np. z reflektora (będzie mógł włączyć pompę przed samym odpaleniem).
Jak wtedy Colcik odpali to padł (lub się wypiął) przekaźnik pod deską rozdzielczą.
 
 
lejm 
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: Koszalin
Wysłany: 27-10-2011, 15:06   

Pod maską, na ścianie grodziowej, jest złącze, na które można podać 12v i uruchomi się pompa. Więcej szczegółów w manualu 13 str 34.

Uwaga, żeby nie pomylić ze złączem do ustawiania zapłonu (znajdują się obok siebie )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.