Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mikroprocesorowy ściemniacz oświetlenia wnętrza.
Autor Wiadomość
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 29-10-2011, 21:47   Mikroprocesorowy ściemniacz oświetlenia wnętrza.

Opis z aukcji:

Kod:
EDO-uP
Inteligentny Ściemniacz Oświetlenia Wnętrza Auta
EDO-uP (ściemniacz, sterownik oświetlenia) został zaprojektowany z myślą o jak największym komforcie użytkownika samochodu. Dzięki zastosowaniu mikroprocesora, elementów SMD, sterowania impulsowego i najnowszych wynalazków elektroniki, uzyskano mały, trwały i niezawodny układ.

Do czego służy to urządzenie? Urządzenie EDO-uP służy do kontroli lampki oświetlenia wnętrza kabiny. Steruje zapalaniem i gaszeniem lampki w zależności od stanu drzwi i stacyjki i od centralnego zamka (jeśli ktoś posiada).

Podobne urządzenia montowane są seryjnie w nowych i bardzo drogich samochodach jednak nie zawsze posiadają wszystkie funkcje, jakie oferuje EDO-uP.

Dlaczego układ EDO-uP jest wyjątkowy? Ponieważ posiada możliwość programowania. Teraz użytkownik decyduje jak długo ma się palić lampka po zamknięciu drzwi i o innych funkcjach opisanych poniżej. Programowanie jest bardzo proste i możliwe w każdej dowolnej chwili, wszystkie czasy można ustawić z dokładnością co do sekundy!!!.

Układ współpracuje z alarmem oraz centralnym zamkiem (sterowanie plusami lub minusami bez dodatkowych przekaźników), jednak może być też montowany w samochodach bez alarmu lub centralnego zamka. Dokładny opis montażu znajduje się w plikach do pobrania (patrz poniżej).

Układ jest zaizolowany grubą koszulką termokurczliwą, która chroni go przed warunkami atmosferycznymi. Dlaczego koszulka, a nie standardowa obudowa z tworzywa sztucznego? Ponieważ obudowa będzie chronić układ w takim samym stopniu co koszulka (również na ściskanie), jednak koszulka powoduje, że układ jest znacznie mniejszy i można go zamontować w obudowie lampki.
Opis funkcji EDO-uP:
Zapalanie lampki z efektem kinowym przez otwarcie drzwi. Czas rozjaśniania można dowolnie ustawiać, co do sekundy. Jeśli nie chcemy rozjaśniania ustawiamy czas na 0.

Podtrzymanie zapalonej lampki po zamknięciu drzwi. Czas podtrzymania, również możemy ustawić, co do sekundy.

Gaszenie lampki z efektem kinowym, gdy mamy zamknięte wszystkie drzwi i skończy się wcześniej ustalony czas podtrzymania. Czas wygaszania lampki również możemy ustawić co do sekundy.

Wyłączenie lampki przez przekręcenie stacyjki z efektem kinowym. Jest to bardzo przydatna funkcja, ponieważ lampka nie będzie nas oślepiała podczas jazdy przy okazji łagodne zgaszenie lampki pozwala na przystosowanie wzroku do ciemności.

Płynne rozjaśnianie i gaszenie światełka przy wysadzaniu pasażera przy włączonym silniku. Bardzo ładny efekt.

Zapalenie lampki z efektem kinowym po wyłączeniu stacyjki. Możliwość wyłączenia tej funkcji.

Jeśli funkcja nr 6 jest aktywna i lampka zapali się po wyłączeniu stacyjki i nic się nie stanie tzn. nie zostaną otworzone drzwi itp. To lampka zgaśnie z efektem kinowym po minucie.

Programowanie funkcji nr 6 w każdej chwili możesz wyłączyć lub włączyć tą funkcje w zależności od upodobania.

Włączenie lampki z pilota alarmu czy centralnego zamku z efektem kinowym zanim otworzymy drzwi.

Wyłączenie Lampki z pilota alarmu czy centralnego zamku z efektem kinowym.

Możliwość wyłączenia światełka pomimo otwartych drzwi w dowolnym czasie.

Zabezpieczenie akumulatora przed przypadkowym rozładowaniem. Lampka po 10 minutach sama zgaśnie z efektem kinowym pomimo otwartych drzwi.

Współpracuje z diodami LED.

Tryb programowania – Bardzo prosto można wejść w tryb programowania i pozmieniać sobie czasy. Wszystko opisane jest w instrukcji.

Możliwość ustawienia czasu rozjaśnia, co do sekundy. Można również wyłączyć rozjaśnianie.

Możliwość ustawiania czasu podtrzymania z dokładnością do 1 sek. Jak również możliwość wyłączenia podtrzymania

Możliwość ustawienia czasu wygaszania również, co do sekundy. Można oczywiście też wyłączyć wygaszanie wtedy lampka będzie gasła od razu.

Współpraca z dużymi obciążeniami do 120W chwilowo i do 60W ciągłego obciążenia. Standardowe oświetlenie wnętrzna w samochodzie wynosi 5W, 10W lub 20W.

Ochrona przed zakłóceniami w instalacji samochodowej.

Układ posiada tryb uśpienia, czyli jeżeli nic się nie dzieje urządzenie przechodzi w tryb znacznie zmniejszonego poboru prądu.


i tutaj link do filmiku działania:
Kod:
http://pl.youtube.com/watch?v=xWSOu58jg_8


oraz instrukcja obsługi i instalacji:
Kod:
http://sfar.netiz.pl/allegro/EDOup/EDO-uP_manual.pdf[quote]


Pytanie: Czy udałoby się bez zbytniego prucia instalacji podłączyć bajer? Może wszystkie kabelki da znaleźć się pod maską?
Czy ktoś z Was ma podłączone takie ustrojstwo?[/quote]
_________________
Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-10-2011, 00:08   

Tomasz87 napisał/a:
Pytanie: Czy udałoby się bez zbytniego prucia instalacji podłączyć bajer? Może wszystkie kabelki da znaleźć się pod maską?


Prucia dużo nie ma, ale montaż i kable to raczej z kabiny. Część jest już przy lampce, a część trzeba dociagnąć.
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 30-10-2011, 20:26   

dokąd biegną kabelki od lampki...? nie chciałbym pruć podsufitki...
_________________
Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 31-10-2011, 12:22   

Z tego co czytałem to większość proponuje montaż tego ustrojstwa w okolicach skrzynki z bezpiecznikami bo tam są wszystkie kable.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.