Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tarcze na tyle
Autor Wiadomość
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-10-2011, 10:31   Tarcze na tyle

Witam!
Żeby z bębnów na tyle zrobić tarcze to muszę całą belkę od Gti szukać?
Pozdrawiam!
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-10-2011, 23:30   

Tak, tylko pytania po co Ci tarcze z tylu?
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 01-11-2011, 00:34   

Nie do końca, starczą same czopy, są odkręcane od belki i pasują... ale całą belkę jest łatwiej znaleźć (lancer C66A z tyłem na tarczach, a i wysyp na fragmenty jest...)
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-11-2011, 17:48   

żeby hamować? :D
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-11-2011, 20:09   

Masz auto do rajdow, a na bebnie duzo latwiej zrobic porzadny reczny. Nie mowiac, ze po wybebeszeniu samochodu tyl i tak nie hamuje prawie wcale (chyba ze bedziesz grzebac w korektorze), ale to bez sensu.
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-11-2011, 19:05   

1. Używam lewej nogi nie ręcznego (http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/left-foot-braking/)
2. reczny hydrauliczny?
3. Wywarzam auto? Akumulator, płyn do sprysk idą do tyłu plus 2 szt. zapasówek, klucz lewarek, trujkąt gaśnica, płyta pod zbiornik paliwa itd....
4. oczywiście że w rajdówkach masz inny korektor
5. Bębny się źle chłodzą przez co po jakimś czasie tracą na mocy i są mniej skuteczne i bardziej awaryjne (samoregulator)

[ Dodano: 02-11-2011, 19:09 ]
Acha.

Naprawde masz wsadzone 2.0 ? ja chyba po przyszłym sezonie swapa zrobie.
Jaki masz zawias? Ja mam zamiar k sporta wsadzić a tarcze juz mam Traox .
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-11-2011, 11:25   

Mateusz071 napisał/a:
1. Używam lewej nogi nie ręcznego (http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/left-foot-braking/)

Nie musisz mi tlumaczyc co to lewa noga, bo to podstawy :D Jednak reczny na ciasne nawroty jest niezastapiony, lewa tego nie zrobisz.

Mateusz071 napisał/a:

2. reczny hydrauliczny?

Trzeba sprawdzic homologacje ale na 99.99% C53 i C58 nie mialy recznego hydraulicznego, nie mowiac juz o C52 czy C51 ;) Tak wiec ten punkt odpada, bo Cie uwala na kazdym BK.

Mateusz071 napisał/a:

3. Wywarzam auto? Akumulator, płyn do sprysk idą do tyłu plus 2 szt. zapasówek, klucz lewarek, trujkąt gaśnica, płyta pod zbiornik paliwa itd....

I tak bedziesz mial daleko do 50/50, nie mowiac ze przy hamowaniu i tak tyl jest odciazany. Ja tez mam aku z tylu, zapas, gasnice itp. a mimo wszystko po wywaleniu klamotow jak kanapy, wygluszenia itp. trzeba bylo tyl obnizyc o 40mm zeby stal prosto, tak poszedl skubany w gore.

Mateusz071 napisał/a:

5. Bębny się źle chłodzą przez co po jakimś czasie tracą na mocy i są mniej skuteczne i bardziej awaryjne (samoregulator)

Bebny sa odporniejsze na przegrzanie od tarcz, nie mowiac ze 20 letnie zaciski, tloczki itp. trzeba bedzie remontowac. Przerabialem temat tarcz z tylu w Swifcie GTi, problem z czesciami, skutecznosc slaba i tesknilem do bebna w zwyklym Swifcie.


Mateusz071 napisał/a:

Naprawde masz wsadzone 2.0 ? ja chyba po przyszłym sezonie swapa zrobie.
Jaki masz zawias? Ja mam zamiar k sporta wsadzić a tarcze juz mam Traox .

Tak, mam tam obecnie 2.0 wsadzone. Przod dobita po szutrowym KJS seria, tyl ta technix. Bede szukal na wiosne dobrego zawiasu... sam sie zastanawiam bo do C50 malo gratow jest :/
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-11-2011, 12:15   

A mnie polskie BK nie interesuje ;] Będę latał czeskie rajdy, które są dużo ciekawsze ( ja mam blizko....) Odnośnie bębnów to potrafie je zagotować :D no i ten samoregulator lub spać zamiast pracować :P no a na normalnych odcinkach nie kręciołach KJS mało jest miejsc gdzie łyche ciągniesz i bębny dostają. 50/50 to raczej nie będę miał ale 60.40 juz jest osiagalne i kto wie czy nie lepiej. Sama klatka Ci dupe dociąży. Zawias to masz do wyboru, wkłady KONI (tylko przód 500zł/szt) ze sprężynami H&R (przód i tył 1000zł) lub pełne gwinty K sport 3750zł. Tarcze latałem na speedmaxach i klockach ferrodo te lepsiejsze a teraz juz mam w domu Tar ox 1000zł za 2 tarcze i szukam jakiś klocków ale chyba skończy się też na ferrodo premium bo racing nie ma :/ Poliuretanów szukałem ale nie ma aczkolwiek jedna firma mi powiedziała ze może za jakiś czas beda mogli mi zrobić na zamowienie.
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-11-2011, 13:17   

Eeeee to jak latasz czeskie rajdy to dawaj hydraulike i sie nie zastanawiaj :mrgreen: Najlepiej jak dorwiesz belke kompletna z tarczami. Wyremontujesz je sobie do tego hydraulik i bedzie piekna lapa. Na KJS beben dobrze zrobiony wystarczy to prawda. Dobry zawias drogi, chociaz przy kosztach swapa az tak zle nie wyglada cena 3 tys zl. U mnie priorytet ma klatka, bo z 2.0 pod maska to juz jest szybkie auto. Probowales greenstuffow? Uzywalem w Swifcie, na zimno lipa ale tam gdzie zwykly klocek juz dymil tam greenstuff sie rozgrzewal ;) nie wiem czy sa do Colta, ale w Swifcie bylem zadowolony. No i z tego co wiem od nastepnych wlascicieli to klocek przezyl 3 komplety tarcz ;) Poliuretany na pewno ma ktoras firma (Olkusz???), bo na racingforum C50-tka hybryda (dol 2.4 gora 2.0) mial poli zalozone i robione w polskiej firmie.
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-11-2011, 13:33   

No własnie Olkusz nie ma... i nigdzie nie ma :/ do colta CA0 są ale tylko wkładki poli.....
Odnośnie zawiasu ksport to jak się cos wysypie to można dokupić sztuke i regenerować
"amortyzator ok 1000zł

regeneracja ok 250-400zł"

EBC nie robi dla Colta....

[ Dodano: 03-11-2011, 13:51 ]
o! pojawiły sie ebc DP21063
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-11-2011, 14:10   

Przerzuc hamulce z GTi / Eclipsa, pasuja p&p. Roznice miedzy GTi i Eclipsem to tylko tarcza 5x114.3 (Eclipse) i 4x114.3 (Colt), reszta ta sama (klocki, zaciski, grubosc tarczy, wielkosc tarczy etc). Skoro hamulec dawal rade w 1300kg Ecli to da tez rade w 800kg Coltcie ;)
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.