Tarcze na tyle |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-10-2011, 10:31 Tarcze na tyle
|
|
|
Witam!
Żeby z bębnów na tyle zrobić tarcze to muszę całą belkę od Gti szukać?
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 31-10-2011, 23:30
|
|
|
Tak, tylko pytania po co Ci tarcze z tylu? |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 01-11-2011, 00:34
|
|
|
Nie do końca, starczą same czopy, są odkręcane od belki i pasują... ale całą belkę jest łatwiej znaleźć (lancer C66A z tyłem na tarczach, a i wysyp na fragmenty jest...) |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-11-2011, 17:48
|
|
|
żeby hamować? |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-11-2011, 20:09
|
|
|
Masz auto do rajdow, a na bebnie duzo latwiej zrobic porzadny reczny. Nie mowiac, ze po wybebeszeniu samochodu tyl i tak nie hamuje prawie wcale (chyba ze bedziesz grzebac w korektorze), ale to bez sensu. |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-11-2011, 19:05
|
|
|
1. Używam lewej nogi nie ręcznego (http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/left-foot-braking/)
2. reczny hydrauliczny?
3. Wywarzam auto? Akumulator, płyn do sprysk idą do tyłu plus 2 szt. zapasówek, klucz lewarek, trujkąt gaśnica, płyta pod zbiornik paliwa itd....
4. oczywiście że w rajdówkach masz inny korektor
5. Bębny się źle chłodzą przez co po jakimś czasie tracą na mocy i są mniej skuteczne i bardziej awaryjne (samoregulator)
[ Dodano: 02-11-2011, 19:09 ]
Acha.
Naprawde masz wsadzone 2.0 ? ja chyba po przyszłym sezonie swapa zrobie.
Jaki masz zawias? Ja mam zamiar k sporta wsadzić a tarcze juz mam Traox . |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-11-2011, 11:25
|
|
|
Mateusz071 napisał/a: | 1. Używam lewej nogi nie ręcznego (http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/left-foot-braking/) |
Nie musisz mi tlumaczyc co to lewa noga, bo to podstawy Jednak reczny na ciasne nawroty jest niezastapiony, lewa tego nie zrobisz.
Mateusz071 napisał/a: |
2. reczny hydrauliczny? |
Trzeba sprawdzic homologacje ale na 99.99% C53 i C58 nie mialy recznego hydraulicznego, nie mowiac juz o C52 czy C51 Tak wiec ten punkt odpada, bo Cie uwala na kazdym BK.
Mateusz071 napisał/a: |
3. Wywarzam auto? Akumulator, płyn do sprysk idą do tyłu plus 2 szt. zapasówek, klucz lewarek, trujkąt gaśnica, płyta pod zbiornik paliwa itd.... |
I tak bedziesz mial daleko do 50/50, nie mowiac ze przy hamowaniu i tak tyl jest odciazany. Ja tez mam aku z tylu, zapas, gasnice itp. a mimo wszystko po wywaleniu klamotow jak kanapy, wygluszenia itp. trzeba bylo tyl obnizyc o 40mm zeby stal prosto, tak poszedl skubany w gore.
Mateusz071 napisał/a: |
5. Bębny się źle chłodzą przez co po jakimś czasie tracą na mocy i są mniej skuteczne i bardziej awaryjne (samoregulator)
|
Bebny sa odporniejsze na przegrzanie od tarcz, nie mowiac ze 20 letnie zaciski, tloczki itp. trzeba bedzie remontowac. Przerabialem temat tarcz z tylu w Swifcie GTi, problem z czesciami, skutecznosc slaba i tesknilem do bebna w zwyklym Swifcie.
Mateusz071 napisał/a: |
Naprawde masz wsadzone 2.0 ? ja chyba po przyszłym sezonie swapa zrobie.
Jaki masz zawias? Ja mam zamiar k sporta wsadzić a tarcze juz mam Traox . |
Tak, mam tam obecnie 2.0 wsadzone. Przod dobita po szutrowym KJS seria, tyl ta technix. Bede szukal na wiosne dobrego zawiasu... sam sie zastanawiam bo do C50 malo gratow jest :/ |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-11-2011, 12:15
|
|
|
A mnie polskie BK nie interesuje ;] Będę latał czeskie rajdy, które są dużo ciekawsze ( ja mam blizko....) Odnośnie bębnów to potrafie je zagotować no i ten samoregulator lub spać zamiast pracować no a na normalnych odcinkach nie kręciołach KJS mało jest miejsc gdzie łyche ciągniesz i bębny dostają. 50/50 to raczej nie będę miał ale 60.40 juz jest osiagalne i kto wie czy nie lepiej. Sama klatka Ci dupe dociąży. Zawias to masz do wyboru, wkłady KONI (tylko przód 500zł/szt) ze sprężynami H&R (przód i tył 1000zł) lub pełne gwinty K sport 3750zł. Tarcze latałem na speedmaxach i klockach ferrodo te lepsiejsze a teraz juz mam w domu Tar ox 1000zł za 2 tarcze i szukam jakiś klocków ale chyba skończy się też na ferrodo premium bo racing nie ma :/ Poliuretanów szukałem ale nie ma aczkolwiek jedna firma mi powiedziała ze może za jakiś czas beda mogli mi zrobić na zamowienie. |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-11-2011, 13:17
|
|
|
Eeeee to jak latasz czeskie rajdy to dawaj hydraulike i sie nie zastanawiaj Najlepiej jak dorwiesz belke kompletna z tarczami. Wyremontujesz je sobie do tego hydraulik i bedzie piekna lapa. Na KJS beben dobrze zrobiony wystarczy to prawda. Dobry zawias drogi, chociaz przy kosztach swapa az tak zle nie wyglada cena 3 tys zl. U mnie priorytet ma klatka, bo z 2.0 pod maska to juz jest szybkie auto. Probowales greenstuffow? Uzywalem w Swifcie, na zimno lipa ale tam gdzie zwykly klocek juz dymil tam greenstuff sie rozgrzewal nie wiem czy sa do Colta, ale w Swifcie bylem zadowolony. No i z tego co wiem od nastepnych wlascicieli to klocek przezyl 3 komplety tarcz Poliuretany na pewno ma ktoras firma (Olkusz???), bo na racingforum C50-tka hybryda (dol 2.4 gora 2.0) mial poli zalozone i robione w polskiej firmie. |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-11-2011, 13:33
|
|
|
No własnie Olkusz nie ma... i nigdzie nie ma :/ do colta CA0 są ale tylko wkładki poli.....
Odnośnie zawiasu ksport to jak się cos wysypie to można dokupić sztuke i regenerować
"amortyzator ok 1000zł
regeneracja ok 250-400zł"
EBC nie robi dla Colta....
[ Dodano: 03-11-2011, 13:51 ]
o! pojawiły sie ebc DP21063 |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-11-2011, 14:10
|
|
|
Przerzuc hamulce z GTi / Eclipsa, pasuja p&p. Roznice miedzy GTi i Eclipsem to tylko tarcza 5x114.3 (Eclipse) i 4x114.3 (Colt), reszta ta sama (klocki, zaciski, grubosc tarczy, wielkosc tarczy etc). Skoro hamulec dawal rade w 1300kg Ecli to da tez rade w 800kg Coltcie |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
|