Jaka kolejność przy odkręcaniu zbiornika paliwa... |
Autor |
Wiadomość |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 26-09-2010, 15:18 Jaka kolejność przy odkręcaniu zbiornika paliwa...
|
|
|
Witam.
Ostatnio po zalaniu 3/4 zbiornika pod samochodem zobaczyłem plamę paliwa.
Podejrzewam, że "fachowcy", którzy wymieniali tłumik końcowy stuknęli czymś w osłonę zbiornika bo z kanału wygląda jakby wyciek miał miejsce obok mocowania osłony do zbiornika. Będę więc chciał go zdemontować stąd mój wpis.
Chodzi mi o to czy najpierw muszę odłączyć pompę paliwa i wszystkie przewody czy mogę to zrobić po odkręceniu zbiornika ( czy nic się nie uszkodzi??)
I jak myślicie, bawić się w łatanie tego wycieku czy wymienić cały zbiornik?? |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-09-2010, 18:09
|
|
|
Zaczac od odpiecia kostki elektrycznej i przewodów paliwowych, nastepnie odkrecic zbiornik i wyrzucic go z auta, najlepiej, abys uprzednio wyjezdził paliwo do minimum.
kamir napisał/a: | wymienić cały zbiornik | TAK, jezeli to on jest powodem, dla pewnosci wpierw posprawdzaj, czy jakis przewod paliwowy nie zostal uszkodzony, wtedy reklamacja do tych co montowali tlumik |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-11-2011, 23:20
|
|
|
W zeszłym roku skleiłem ten zbiornik ale teraz po pierwszych przymrozkach zaczęło się znów sączyć więc będę go wymieniał.
Powiedzcie mi czy będzie pasował bak od GDI ewentualnie od sedana??
I czy po lifcie były takie same zbiorniki paliwa jak przed?? |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-11-2011, 09:11
|
|
|
Poliftowe zbiorniki i te od GDI wyglkądają tak samo (wedle zdjęcia zamieszczonego w Manualu) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
marcin6391
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 42 Skąd: Wilga
|
Wysłany: 18-11-2011, 09:18
|
|
|
Wczesniej miałem kijankę, gdzie kleiłem kilka razy, na różne sposoby... po jakimś czasie klej puszczał i zaczynało lecieć .... A czy jest możliwość spuszczenia paliwa ? Jakis korek od dołu, itp. ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-11-2011, 19:10
|
|
|
Dzięki robertdg, |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
|