Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
30-09-2015, 15:33
Historia mojego upartego Miśka czyli Projekt C58/3A
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2011, 11:28   

Ja też, frajda z jazdy bezcenna i nie do porównania z żadnym samochodem którym jeżdżę/jeździłem oprócz Mirage.

W głowie dojrzewa plan tego co dalej. Kompletowanie gratów musi jeszcze zaczekać bo wiadomo - mieszkanie ważniejsze, ale pewne jest to, że jeździć będzie z kompletnym swapem wszystkiego z Mirage.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-11-2011, 11:35   

Co tam teraz siedzi u Ciebie 4g67? Bo sie pogubilem juz :)
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2011, 11:40   

W tej chwili mam ori GTi - 4G67 w niezłym stanie.
Będę zmieniał na lekko zmotane 4G61T
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-11-2011, 14:36   

Zazdroszcze dobrego stanu silnika, u mnie reaktor ma dol skopany, znaczy panewki juz slabe :/

4g61T to chyba rodzynek w Europie? Da sie to jakos podkrecic? :)
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-11-2011, 15:20   

Xsystoff napisał/a:
Da sie to jakos podkrecic? :)

no z pewnoscia
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2011, 16:15   

4G67 (dół) będzie prawdopodobnie na sprzedaż.
4G61T dostanie remont i głowicę z 4G67 i może coś jeszcze, ale to czas pokaże.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-11-2011, 17:23   

Cytat:
4G67 (dół) będzie prawdopodobnie na sprzedaż.
4G61T dostanie remont i głowicę z 4G67 i może coś jeszcze, ale to czas pokaże.

W 4g61T jest taki sam dół jak w 4g61 ??? Bo kiedys o tym pisałes, jesli tak to musi to ładnie isc od dołu i byc bardzo elastyczne...
Z drugiej strony mogłbys miec duzo wyzszy moment na dole z 4g67 ale wtedy dochodzi strojenie itp... Seryjny dół 6 boltowy wytrzymałby na tłokach NA
Jako ciekawostke moge dodac ze w 4g67 sa tłoki garbate doprezajace, w 4g63 sa płaskie. Ktos zna wartosc sprezania 4g67 ???
Hubercie jesli to nie problem mogłbys nam przyblizyc budowe i osprzet 4g61T nop jestem ciekaw jaka tam siedzi turbina (jakas niestandardowa pewnie jaki potencjał). Kolektor wydechowy taki sam jak 4g63T ???
A moze do 4g61 wlazłby tłok z 4g63 po rozwiercie ??? Czy jaka tam wogóle jest srednica tloka i jego budowa jest to tlok płaski czy garbaty ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2011, 17:33   

mirek to jedyne auto na placu nie sluzace obecnie jako szafa na kartony :) czekamy na biorce
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 19-11-2011, 21:55   

Kibicuje i czekam na efekty przekładki, oby jak najszybciej :D
 
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-11-2011, 14:25   

4G67 można całkiem fajnie po modzić z tego co widzę :)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-11-2011, 15:36   

Zielu175 napisał/a:
4G67 można całkiem fajnie po modzić z tego co widzę

w koncu to 6 bolt , pancerniak :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2011, 08:26   

rosomak1983 napisał/a:
W 4g61T jest taki sam dół jak w 4g61 ???

Pisałem juz o tym kilka razy ;-) ale wyjaśnię jeszcze raz.
Róznica pomiędzy tymi silnikami sprowadza się do innych tłoków i zaworów - te w 4G61T są odprężające co daje stopień sprężania 8:1. Cała reszta tak naprawdę jest taka sama, wał, korby itd. Z zewnątrz co oczywiste są różnice w osprzęcie i elektronice.

Silnik 4G61 w porównaniu do 4G63/7 ma o 7 mm mniejsza wysokość co daje mniejszy skok tłoka i w rezultacie wyższe obroty do jakich można go rozkręcić. Tak dokładnie to ma mniejszy skok tłoka niż jego średnicę.

Kolejną różnicą jest głowica - ta od 4G61/T ma mniejsze kanały do i wylotowe niż te z 4G63/7.

W USA nie montowano do 4G61T intercoolera z prostego powodu - chłodnica w Cyborgach znajdowała się w prawym nadkolu za zderzakiem pod którym w wersji USDM jest potężna belka stalowa. Stąd "tylko" 135KM. Turbinka jest bardzo mała TD04-11b4 i jej dmuchanie kończy się około 6000-6500 obrotów. Jej potencjał jest mały 150-160KM to wszystko co da się na niej wyciągnąć bez szybkiego jej zarżnięcia. Upgrade najprostszy to przekładka kompletu z 4G63T tzn dolot z przepustnicą i wtryskami, głowica, kolektor wydechowy, turbina. To przy dołożeniu IC powinno dać moc w okolicach 190KM na bezpiecznych ustawieniach bez gigantycznego laga.

Seria dmucha pełne 0,86 bara przy 2800 obrotów. Po upgradzie pełne ciśnienie będzie dostępne przy około 3500 obrotów.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2011, 17:05   

nabassu napisał/a:
mirek to jedyne auto na placu nie sluzace obecnie jako szafa na kartony czekamy na biorce
A i owszem bo w środku jest tyle mela, że nie ma miejsca na nic więcej :P

Biorca czeka na kasę.
Niestety, ale składanie jednego z dwóch będzie odsunięte w czasie aż się wprowadzę do nowego mieszkania...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2011, 17:11   

rosomak1983 napisał/a:
Kolektor wydechowy taki sam jak 4g63T ???

Kolektor wydechowy wygląda bardzo podobnie, ale z racji tego, że w 4G61/T są mniejsze kanały w głowicy to zarówno dolotowy jak i wydechowy mają mniejsza średnicę.
rosomak1983 napisał/a:
A moze do 4g61 wlazłby tłok z 4g63 po rozwiercie ??? Czy jaka tam wogóle jest srednica tloka i jego budowa jest to tlok płaski czy garbaty ???

Trzeba by rozwiercić cylindry o 1mm, ale na tym mi niespecjalnie zależy. Nawet przy ori turbince i bez IC sa duże problemy z trakcją ze względu na mała masę i wysoki moment obrotowy dostępny już przy 3000 obr. Po zmianie wydechu "problem" się powiększył :twisted:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-11-2011, 19:40   

Bedziesz musial zapakowac semi slicka jak Federal czy Toyo R1R zeby miec trakcje. Ja mam wolnossacy silnik, ktora w porownaniu z turbo generuje malo momentu na dole, a mimo wszystko jest tragedia na mokrym, na suchym tez tak sobie na jedynce i dwojce :/ Oponki to Bridgestone Turanza ER300 jeszcze swieze z miechem :shock: Btw widziales szpere phantom grip`a za 349$?
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.