kompresor do 4g93 |
Autor |
Wiadomość |
misiek2410
Forumowicz
Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: świdnica
|
Wysłany: 02-12-2011, 21:05 kompresor do 4g93
|
|
|
Cześć, zastanawiałem się nad kompresorem do swojego GDI i zastanawiam się co można z tego wyciągnać jaki będzie przyrost mocy i jakies koszta? Pozdr |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-12-2011, 22:13
|
|
|
Mniejsze koszty, pewny efekt i lepsza baza na przyszłość swap na 6a13. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
misiek2410
Forumowicz
Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: świdnica
|
Wysłany: 03-12-2011, 15:25
|
|
|
ale 6a13 to V-ka... a za nimi to jakoś nie przepadam... choć otwarty na propozycje jestem... a 4g63 jak się sprawują? |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 03-12-2011, 16:35
|
|
|
4g63 dobre jak sie troche przerobi silnik to nawet nieawaryjny z turbina ardzo fajny silnik i potencjal tez spory |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
misiek2410
Forumowicz
Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: świdnica
|
Wysłany: 03-12-2011, 16:58
|
|
|
kafar_1989 napisał/a: | 4g63 dobre jak sie troche przerobi silnik |
powiedz mi co masz namyśli mówiąc trochę? |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 03-12-2011, 17:27
|
|
|
Koledze pewnie chodziło o to że jak pozmieniał wałki rozrządu itp zyskał trochę na mocy i pomimo tego sinik się nie sypie. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
pucek
Nowy Forumowicz DIY EFI
Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 27 Skąd: Aalesund
|
Wysłany: 05-12-2011, 21:29 Re: kompresor do 4g93
|
|
|
misiek2410 napisał/a: | Cześć, zastanawiałem się nad kompresorem do swojego GDI i zastanawiam się co można z tego wyciągnać jaki będzie przyrost mocy i jakies koszta? Pozdr |
Ile mozesz na to kasy przeznaczyc? |
|
|
|
 |
misiek2410
Forumowicz
Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: świdnica
|
Wysłany: 06-12-2011, 16:06
|
|
|
max 10 tyś zł |
|
|
|
 |
pucek
Nowy Forumowicz DIY EFI
Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 27 Skąd: Aalesund
|
Wysłany: 06-12-2011, 20:13
|
|
|
Moc jaka chcesz osiagnac? |
|
|
|
 |
misiek2410
Forumowicz
Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: świdnica
|
Wysłany: 06-12-2011, 20:46
|
|
|
w granicach 190-200KM |
|
|
|
 |
pucek
Nowy Forumowicz DIY EFI
Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 27 Skąd: Aalesund
|
Wysłany: 06-12-2011, 21:15
|
|
|
Powinno wystarczyc |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-12-2011, 10:15
|
|
|
Pytanie o bezawaryjność takiej konfiguracji.... 200 KM i pewnie okolice 300 Nm, przy plastelinowych korbach z symbolicznymi panewkami.....
Jakbyś potrzebował (a pewnie będziesz, bo GDi nie ogarniesz prostą świnką), to mam możliwość flashowania Twojego ECU |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-12-2011, 06:59
|
|
|
Bartek napisał/a: | flashowania Twojego ECU |
|
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kamil88
Forumowicz
Auto: Carisma GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 09-12-2011, 21:45
|
|
|
Witam. Podczepię się do tematu. Powiedzcie mi czy można podnieść moc 4G93 np bez montażu turbo lub kompresora?
A czy ktoś przerabiał temat swap'u z gdi na 2,5v6 z gala?
Kiedyś słyszałem że mając gdi na start jest łatwiej to zrobić |
_________________ Adrenalina uzależnia |
|
|
|
 |
pucek
Nowy Forumowicz DIY EFI
Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 27 Skąd: Aalesund
|
Wysłany: 14-12-2011, 10:41
|
|
|
kamil88 napisał/a: | Witam. Podczepię się do tematu. Powiedzcie mi czy można podnieść moc 4G93 np bez montażu turbo lub kompresora?...
|
Mozna. |
|
|
|
 |
|