Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kompresor do 4g93
Autor Wiadomość
misiek2410 
Forumowicz

Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 32
Skąd: świdnica
Wysłany: 02-12-2011, 21:05   kompresor do 4g93

Cześć, zastanawiałem się nad kompresorem do swojego GDI i zastanawiam się co można z tego wyciągnać jaki będzie przyrost mocy i jakies koszta? Pozdr
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-12-2011, 22:13   

Mniejsze koszty, pewny efekt i lepsza baza na przyszłość swap na 6a13.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
misiek2410 
Forumowicz

Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 32
Skąd: świdnica
Wysłany: 03-12-2011, 15:25   

ale 6a13 to V-ka... a za nimi to jakoś nie przepadam... choć otwarty na propozycje jestem... a 4g63 jak się sprawują?
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 03-12-2011, 16:35   

4g63 dobre jak sie troche przerobi silnik to nawet nieawaryjny z turbina ardzo fajny silnik i potencjal tez spory
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
misiek2410 
Forumowicz

Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 32
Skąd: świdnica
Wysłany: 03-12-2011, 16:58   

kafar_1989 napisał/a:
4g63 dobre jak sie troche przerobi silnik

powiedz mi co masz namyśli mówiąc trochę? :)
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 03-12-2011, 17:27   

Koledze pewnie chodziło o to że jak pozmieniał wałki rozrządu itp zyskał trochę na mocy i pomimo tego sinik się nie sypie.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
pucek 
Nowy Forumowicz
DIY EFI

Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 27
Skąd: Aalesund
Wysłany: 05-12-2011, 21:29   Re: kompresor do 4g93

misiek2410 napisał/a:
Cześć, zastanawiałem się nad kompresorem do swojego GDI i zastanawiam się co można z tego wyciągnać jaki będzie przyrost mocy i jakies koszta? Pozdr


Ile mozesz na to kasy przeznaczyc?
 
 
misiek2410 
Forumowicz

Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 32
Skąd: świdnica
Wysłany: 06-12-2011, 16:06   

max 10 tyś zł
 
 
pucek 
Nowy Forumowicz
DIY EFI

Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 27
Skąd: Aalesund
Wysłany: 06-12-2011, 20:13   

Moc jaka chcesz osiagnac?
 
 
misiek2410 
Forumowicz

Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 32
Skąd: świdnica
Wysłany: 06-12-2011, 20:46   

w granicach 190-200KM
 
 
pucek 
Nowy Forumowicz
DIY EFI

Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 27
Skąd: Aalesund
Wysłany: 06-12-2011, 21:15   

Powinno wystarczyc :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-12-2011, 10:15   

Pytanie o bezawaryjność takiej konfiguracji.... 200 KM i pewnie okolice 300 Nm, przy plastelinowych korbach z symbolicznymi panewkami..... :? :? :?

Jakbyś potrzebował (a pewnie będziesz, bo GDi nie ogarniesz prostą świnką), to mam możliwość flashowania Twojego ECU
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-12-2011, 06:59   

Bartek napisał/a:
flashowania Twojego ECU

:twisted:
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kamil88 
Forumowicz

Auto: Carisma GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 106
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 09-12-2011, 21:45   

Witam. Podczepię się do tematu. Powiedzcie mi czy można podnieść moc 4G93 np bez montażu turbo lub kompresora?
A czy ktoś przerabiał temat swap'u z gdi na 2,5v6 z gala?
Kiedyś słyszałem że mając gdi na start jest łatwiej to zrobić
_________________
Adrenalina uzależnia :twisted:
 
 
 
pucek 
Nowy Forumowicz
DIY EFI

Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 27
Skąd: Aalesund
Wysłany: 14-12-2011, 10:41   

kamil88 napisał/a:
Witam. Podczepię się do tematu. Powiedzcie mi czy można podnieść moc 4G93 np bez montażu turbo lub kompresora?...


Mozna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.