Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Serwo
Autor Wiadomość
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-12-2011, 20:47   [Cari 1.8 GDI] Serwo

Ile kosztuje nowe serwo i czy gdzieś poza ASO dostane.
Używki chodza po 150 - 200 zł a boje sie części uzywanych.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-12-2011, 21:11   

To zalezy jaki typ serwa masz, jeżeli z czujnikiem podciśnienia, to kosztuje ponad 3000zł ale to trzeba dokładniej sprecyzować wedle numeru VIN, co się dzieje, że pytasz o serwo.

W Misustyle w Pszczynie najbliżej gdzie możesz pytać
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-12-2011, 21:31   

no objaw standardowy hamulec twardnieje. i nie da sie skutecznie zachamowac.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-12-2011, 21:37   

A jak Ci powiem, że wymienisz serwo i bedzie tak samo, bo przyczyna leży poza serwem, to co Ty na to :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-12-2011, 22:25   

robertdg, płyn był wymieniany 2 lata temu
.

robertdg napisał/a:
A jak Ci powiem, że wymienisz serwo i bedzie tak samo, bo przyczyna leży poza serwem, to co Ty na to


Masz flache u Mnie :)

Powiedz prosze :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-12-2011, 22:29   

Kurza twarz, no poruszałem kilkukrotnie ten temat, wykręć nypel przewodu Vacum z kolektora ssącego i go dokładnie przemyj
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 17-12-2011, 18:35   

pompa hamulcowa jest u mnie na prowincji , z carismy 1,6 2002. widziałem jak kupowałem sobie graty. przebieg przawdziwy auta 80 tys.
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 18-12-2011, 10:32   

robertdg, ten przewód jest dosyc gruby i wątpie w jego zatkanie, ale mechanik sprawdzi.
marecki338, do GDI jest chyba inna
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-12-2011, 10:40   

Morfi, nie chodzi o przewód ale o złaczke przewodu z kolektorem ssącym - zawsze to tańsza opcja od wymiany serwa, przyznam szczerze, że sprawdza się w 99%, no chyba, że mechanik odrazu będzie chciał wymieniać serwo, bez sprawdzenia tego co podpowiadam, to zalecam zmiane warsztatu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 18-12-2011, 11:14   

robertdg, Ja zasugerowałem serwo :wink:
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Esoxs-lucius 
Nowy Forumowicz
Esoxs-lucius

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2011, 11:45   

A czy pedał hamulca twardnieje cały czas czy co jakiś okres? Bo u mnie było tak że jeżdziłem np tydzień i nic się nie działo a nagle przychodził moment(oczywiście w najmniej odpowiedniej chwili) że pedał twardniał i hamulców brak. Według mnie przyczyny mogą być dwie albo dziurawy przewód podciśnienia albo walnięte serwo. U mnie było to drugie . Kupiłem używane serwo za 200zł na alegro i za wymianę zapłaciłem 200zł. Jeżdżę już ponad rok od wymiany i jest wszystko ok.
 
 
gooni googoo 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 gdi 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: ruda slaska
Wysłany: 27-05-2012, 19:37   

wielkie dzieki.
twardy hamulec.
sam wymienilem serwo i przewód podciśnienia (u mechanika) ale żeby ten mały nypel zdziałał takie cuda to sie żaden nie zorientował.
dwie minuty na parkingu pod domem,klucz 14 i hamulec miekki jak masło.
dziekuje po raz kolejny Panowie.
szerokości życze
_________________
domino
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.