Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
trzpień od LDA
Autor Wiadomość
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 18-12-2011, 19:29   trzpień od LDA

panowie jak rozruszać ten mały trzpień w pompie w 2,5 który zmienia dawkę paliwa , rozbierałem ostatnio i bawiłem się gazem i śrubokrętem , do tego trochę wazeliny technicznej . Przez pewien czas było dobrze ale teraz znowu ma zaniki mocy. Jak go cofałem śrubokrętem to czasami się blokował i wyskakiwał dopiero przy dużym dodaniu gazu. Może ktos ma dobry patent.
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 18-12-2011, 22:36   

Z tym akurat różnie, bo może być przytarty trzpień, albo stary oring na nim i już blokuje.
Tak na 100% to pomoże dopiero porządne czyszczenie + wymiana oringu na tym trzpieniu, a do tego niestety trzeba zdjąć całą pokrywę pompy z tą komorą LDA.

Ale możesz jeszcze spróbować na początek coś w stylu WD-40 i jeszcze raz rozruszać. Jak to nie pomoże to na przemian: zalej nitro, po 2-3min wysusz, znów WD-40 i rozruszaj. Tak kilka razy, a na sam koniec trochę jakiegoś płynnego smaru.
Problem w tym że taki zabieg ma dwie strony medalu, może pomóc (jeśli tylko zatarty trzpień), ale też może załatwić do końca ten nieszczęsny oring, a wtedy zaczyna się wyciek paliwa przez LDA i demontaż już obowiązkowy. :p
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 18-12-2011, 22:58   

tak właśnie myślałem i dlatego traktowałem go tylko wazeliną techniczną
oring raczej wykluczam bardziej mi wygladalo ,że blokuje się trzpien w tej obudowie
ale wiesz ile tam widać -niewiele
rozbiorę jeszcze raz i spróbuję spsiukać go smarem silikonowym i na zmainę wysuwać i wycierać aż będzie ładny czyściutki
no i zaaplikować mu może trochę smaru w sprayu takiego od łancuchów motocyklowych niby nie niszczy oringów
auto jest mało jeżdzone i chyba dlatego ma takie "usterki"
rico ty to jesteś jak ten pingwin z madagaskaru zawsze coś wyciągniesz co potrzebne :wink:
szacun :lol:
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 18-12-2011, 23:47   

lukas 78 napisał/a:
rico ty to jesteś jak ten pingwin z madagaskaru zawsze coś wyciągniesz co potrzebne
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

właśnie zwróć uwagę czy będzie tam wychodził jakiś syf, wtedy jest szansa że dojdzie do siebie :p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.