 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
trzpień od LDA |
Autor |
Wiadomość |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 18-12-2011, 19:29 trzpień od LDA
|
|
|
panowie jak rozruszać ten mały trzpień w pompie w 2,5 który zmienia dawkę paliwa , rozbierałem ostatnio i bawiłem się gazem i śrubokrętem , do tego trochę wazeliny technicznej . Przez pewien czas było dobrze ale teraz znowu ma zaniki mocy. Jak go cofałem śrubokrętem to czasami się blokował i wyskakiwał dopiero przy dużym dodaniu gazu. Może ktos ma dobry patent. |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 18-12-2011, 22:36
|
|
|
Z tym akurat różnie, bo może być przytarty trzpień, albo stary oring na nim i już blokuje.
Tak na 100% to pomoże dopiero porządne czyszczenie + wymiana oringu na tym trzpieniu, a do tego niestety trzeba zdjąć całą pokrywę pompy z tą komorą LDA.
Ale możesz jeszcze spróbować na początek coś w stylu WD-40 i jeszcze raz rozruszać. Jak to nie pomoże to na przemian: zalej nitro, po 2-3min wysusz, znów WD-40 i rozruszaj. Tak kilka razy, a na sam koniec trochę jakiegoś płynnego smaru.
Problem w tym że taki zabieg ma dwie strony medalu, może pomóc (jeśli tylko zatarty trzpień), ale też może załatwić do końca ten nieszczęsny oring, a wtedy zaczyna się wyciek paliwa przez LDA i demontaż już obowiązkowy. |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 18-12-2011, 22:58
|
|
|
tak właśnie myślałem i dlatego traktowałem go tylko wazeliną techniczną
oring raczej wykluczam bardziej mi wygladalo ,że blokuje się trzpien w tej obudowie
ale wiesz ile tam widać -niewiele
rozbiorę jeszcze raz i spróbuję spsiukać go smarem silikonowym i na zmainę wysuwać i wycierać aż będzie ładny czyściutki
no i zaaplikować mu może trochę smaru w sprayu takiego od łancuchów motocyklowych niby nie niszczy oringów
auto jest mało jeżdzone i chyba dlatego ma takie "usterki"
rico ty to jesteś jak ten pingwin z madagaskaru zawsze coś wyciągniesz co potrzebne
szacun |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 18-12-2011, 23:47
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | rico ty to jesteś jak ten pingwin z madagaskaru zawsze coś wyciągniesz co potrzebne |
właśnie zwróć uwagę czy będzie tam wychodził jakiś syf, wtedy jest szansa że dojdzie do siebie |
|
|
|
 |
|
|