Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Poszukiwany specjalista od LPG
Autor Wiadomość
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23-12-2011, 18:48   [Cari 1.6] Poszukiwany specjalista od LPG

Gazownicy rozłozyli ręce a specjalista z AC bedzie dopiero po nowym roku.
Pacjent:
Dotyczy mitsubishi Carisma 1.6 76kw 2001r.

Części:

Stag 300 isa2
Reduktor AC ro1
Zawór gazowy i wtryskiwacze: Valtek
Wielozawór: Tomasetto
Zbiornik i obudowa wielozaworu: Bormech

Objawy:

Przez pierwsze 40 km było super nic się nie działo, po tym czasie obroty zaczeły skakać i się dławić. Po podpieciu do kompa, nie mozna było znaleźć obrotów.
Po przeszukaniu całej wiązki okazało się, że to cewki zapłonowe i w sumie racja jest lepiej ale.
Jeden stag już przestał wogóle odpowiadać, dostałem dziś nówke i czasem na gazie potrafi zgasnąć a czasem idzie jak burza. Traci mnożnik i mapy raz po 10 km zaczyna się dziac a raz po 100m.
Świece ok. Na benzynie chodzi idealnie.

Zakład lpg istnieje już 10 lat i załozył setki instalacji głównie stagów.

Ma ktoś jakieś pomysły.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-12-2011, 19:12   

Spróbuj ten sam temat poruszyć też tutaj http://lpg-forum.pl/ ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23-12-2011, 19:20   

robertdg, narazie nie chce aby mój gazownik wiedział, że szukam.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-12-2011, 19:25   

A to niby czemu, skoro on sam ma z tym problem :roll:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tomicarisma 
Forumowicz


Auto: CARISMA 1,6 '96 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 192
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-12-2011, 23:41   

a jaki kolorek masz wtrysków - czerwony czy żółty? bo to ma znaczenie

Żółte pracują na krótszych czasach wtrysku, ktoś być może się pomylił i założył czerwone a stag 300 obsługuje wtryskiwacze pracujące na krótkich czasach wtrysku.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23-12-2011, 23:59   

czerwone waldemary :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
tomicarisma 
Forumowicz


Auto: CARISMA 1,6 '96 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 192
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-12-2011, 00:46   

Może trzeba kalibrację wtryskiwaczy od nowa zrobić ale raczej to u Ciebie odpada bo nowy gaz;/

Ale poczytaj o tych żółtych i czerwonych wtryskach - mój gazownik jak się tematem interesowałem powiedział, ze na czerwonych może wariować. Więc może to to.

Tu coś masz na rzeczy: http://www.mondeoklubpols...65fbd46984e9cb0
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-12-2011, 09:23   

Morfi napisał/a:
Traci mnożnik i mapy raz po 10 km zaczyna się dziac a raz po 100m.



Jeśli jeden stag się już zjarał, a drugi tak się zachowuje to może być jakiś błąd w podpięciu zasilania, albo jakieś przebicia WN do zasilania STAG-a.

Więcej by powiedziały jakieś oscylogramy z jazdy. Oscylogramy można nagrać po podpięciu do komputera instalacji gazowej.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 27-12-2011, 18:47   

http://lpg-forum.pl/viewt...w=unread#unread wrzucilem bo mam dosyc jazdy z niesprawna instalacja.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-12-2011, 23:12   

Morfi, jak widzisz nic nowego się nie dowiedziałeś. Zainwestuj w kabelek i nagraj oscylogramy.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 27-12-2011, 23:58   

i laptopa :D
Laptop mial byc, ale zakup wstrzymaly problemy z autem :twisted:
a o kabelek to chodziło ci o taki ?? http://allegro.pl/204-int...2020188223.html
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-12-2011, 00:03   

Ja używam tego: http://allegro.pl/interfe...2013123543.html ze złączem 7. Chociaż ten co podeśłałeś też miałem w ręku i działał. Jednak moduł USB>Serial dość spory. Obydwoma kabelkami zrobisz też flash sterownika.

A laptopa zawsze ktoś może użyczyć na spocie :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-12-2011, 06:31   

A tak z ciekawości to te kable podejdą do LPGTecha? Podobno to praktycznie to samo co Stag.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-12-2011, 08:32   

Z tego co słyszałem to LPGtech jest odnogą Staga. Jacyś konstruktorzy odeszli ze staga razem z technologią i rozwijają system jako konkurencja. Nie miałem okazji testować, ale jestem ciekaw jak to wygląda w porównaniu do sprawdzonego staga.

Przewody podobno te same. Zresztą chodzi tylko o rozkład pinów w kostce bo wszystkie przewody to usb>serial.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-12-2011, 09:45   

Gość który mi zakładał, zakłada Staga i Techa, mówił, że obydwa sterowniki są porównywalne. Na razie na LPG zrobiłem około 300km więc trudno coś powiedzieć, Carisma chodzi podobnie jak na benzynie. Mam cały komplet od Techa ze sterownikiem 504.
Jeśli chodzi o Staga i Techa to gość jest kumaty Morfi, jeśli chcesz, to mogę ci wysłać numer do niego, może coś doradzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.