Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6W 2.0D] kontrolka od ręcznego po naciśnięcu pedału hamul
Autor Wiadomość
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 29-12-2011, 17:57   

No i koledzy posprawdzałem wszystko co możliwe i nadal nic :(
Mianowicie sprawdziłem jeszcze razprzewód od vacumpompy do serva i jest dobry, odpaliłem auto pochodziło chwilę zgasiłem i zdjąlem przewód z serwa i zrobiło pssssssss, co oznacza że zaworek w nim trzyma.
Wyjąłem pływak dla pewności jakoby gdzies tam miał łączyć.
Wykręciłem ten czujnik z serwa i podłączyłem do niego mase i ten przewód z +, zaciągłem ustami powietrze z tego czujnika i kontrolka gasła, czyli oznacza że czujnik jest dobry.
2 teza dobrego czujnika to to że jak zdjąłem przewód serwa i zeszło powietrze to automatycznie zapalała się kontrolka, a jak odpaliłem auto to po sekundzie ona gasła czyli serwo działa.
Jedyne na myśl co mi przychodzi to zmienić płyn hamulcowy i w 100% go odpowietrzyć, bo pedał hamulca nie jest taki jak przed tą usterką.

A jak odepnę ten wtyk z czujnika na serwo to wszystko jest dobrze.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 29-12-2011, 19:48   

Jak pedał hamulca ma duży skok albo pompa nie wyrabia tez bedzie się świecic

Jak się świeci kontrolka i przygazujesz to gasnie ? na postoju
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 29-12-2011, 19:56   

Ale ona nie świeci się cały czas tylko jak wcisnę szybko pedał.
Masz na myśli to że serwo nie wyrabia. To bym zostawił w spokoju.
Chyba musze dobrze odpowietrzyć ten układ hamulcowy, bo już ten sam płyn mi się nie podoba, a jeszcze ten pedał jest taki miękki jakby były zapowietrzone.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 29-12-2011, 20:01   

brzozowski886 napisał/a:
A jak odepnę ten wtyk z czujnika na serwo to wszystko jest dobrze

To czujnik nie wyrabia do wymiany on zamyka obwód i kontrolka sie świeci
Zmień płyn i dobrze odpowietrz ,ja odpowietrzam na zaciągniętym ręcznym
Ostatnio zmieniony przez milo 29-12-2011, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 29-12-2011, 20:03   

A powiedz mi jeszcze jakbym przełożył z kumpla auta to czy wszystko by wtedy wyszło??
Można jeździć na odpietym czujniku?
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 29-12-2011, 20:06   

Mozesz na początek czujnik podciśnienia podmienić

Ale ten duży skok pedału to musisz wyeliminować
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 29-12-2011, 20:07   

Ale dobra jakbym zalał nowym płynem i odpowietrzył w 100 % to skok pedału może być mniejszy i czujnik może wtedy wyrabiać??
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 29-12-2011, 20:12   

brzozowski886 napisał/a:
Ale ona nie świeci się cały czas tylko jak wcisnę szybko pedał.

Zrób tak jak bedziesz wciskał szybko pedał przygazuj w tym czasie równolegle i zaobserwuj co się dzieje
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 29-12-2011, 22:17   

Wymieniłem płyn na nowy odpowietrzyłem hamulce, podmieniłem czujnik od kolegi i nadal to samo. Tylko że u kolegi po wykręceniu tego czujnika ta kontrolka od ręcznego miga teraz tak jak u mnie.
A z tym przygazowaniem zrobię jutro.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
OBERST 
Mitsumaniak


Auto: Mazda 6 GH 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 202
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 29-12-2011, 23:27   

Miałem podobny problem , tyle że ja jeździłem aż usłyszałem przeraźliwy pisk od ogranicznika /czujnika klocka który tarł o tarczę który po paru kilometrach odpadł .
U mnie zapiekły się prowadnice przy zaciskach tylnych z prawej i lewej strony po jednej prowadnicy .Po ściągnięciu koła wydawało się że wszystko jest OK , od przodu tarcza wyglądała w miarę dobrze i klocek też jeszcze do jazdy ale jak włożyłem rękę żeby sprawdzić tarczę z tyłu to okazało się że jest w niej bruzda szerokości mniej więcej klocka i to naprawdę nie mała .Po ściągnięciu zacisku (chwilę to trwało przez zapieczoną prowadnicę ) okazało się że ze strony zapieczenia prowadnicy klocek był zjechany do blachy a z drugiej strony był OK . Dodam tylko że u mnie zanim kontrolka ręcznego zaczęła się zapalać to czasami podczas hamowania miałem bicie/wibracje i byłem święcie przekonany że to z winy przednich tarcz , jak się okazało po wymianie kompletnego tyłu czyli tarcze i klocki oraz oczywiście wyczyszczenie i smarowanie prowadnic , bicie ustało , na pedale hamulca przestałem odczuwać dziwne uczucie jak by zapowietrzonego układu i kontrolka przestała mrugać :)
_________________
Mazda 6 GH 2.5
Sprzedany - Galant EA2A/W 2.0 '99


Moja Galeria
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-12-2011, 09:53   

No dobra kolego dzięki za sugestię.
A pali się u Ciebie lampka od ręcznego jak podpompujesz parę razy oedałem hamulca???

[ Dodano: 30-12-2011, 10:13 ]
Kolego milo zrobiłem tak jak mi wczoraj kazałeś z tym przygazowaniem i pedałowaniem :lol:
I co się okazało że się kontrolka przy 2 tyś obrotach nie zapala.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 30-12-2011, 10:17   

brzozowski886 napisał/a:

A pali się u Ciebie lampka od ręcznego jak podpompujesz parę razy oedałem hamulca???


to nie jest kontrolka ręcznego, a kontrolka hamulca
sygnalizuje zaciągnięcie ręcznego (poprzez krańcówkę), ale przede wszystkim niesprawne działanie układu hamulcowego, a dokładnie to może wiele rzeczy znaczyć
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-12-2011, 10:24   

Tomek ale czemu tak się dzieje, kumpel też ma galanta tylko że w kombi i byłem wczoraj u niego podmienić czujnik i teraz u niego jest to samo.
Jak to wyeliminować??
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 30-12-2011, 10:31   

brzozowski886 napisał/a:
Tomek ale czemu tak się dzieje, kumpel też ma galanta tylko że w kombi i byłem wczoraj u niego podmienić czujnik i teraz u niego jest to samo.
Jak to wyeliminować??


wiesz co
w pracy jestem i nie mam czasu czytac 4 stron
ale po krótce, jeśli włożyłeś czujnik (nie wiem jaki czujnik co prawda) do auta kolegi i on ma teraz problem, to dla mnie jasne, że to właśnie ten czujnik jest walnięty
wymienić na nowy/sprawny i powinno byc dobrze
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-12-2011, 10:33   

Ale ja wkładałem od kolegi do mnie i dalej to samo no to przełożyłem spowrotem ten czujnik do jego auto i teraz to samo jest u niego i u mnie.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.