Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Głośne wspomaganie, pompa wspomagania
Autor Wiadomość
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 17-05-2011, 20:04   

sipex napisał/a:
m6riano, jest już ciszej ale nie do końca ,zgrzyty są przy uruchomieniu auta i przy skrajnym położeniu kierownicy..zekręcam zbiorniczek auto chodzi pare min i pojawia sie piana..a może pompa gdzieś łapie powietrze?jest tak możliwość?

Przy skrajnym położeniu zawsze będzie takie wycie...
pompa niekoniecznie musi łapać...może gdzieś np. na łączeniu chłodnicy z wężami gumowymi...jeśli robi sie piana spróbuj odkręcić zbiorniczek i go podnieść(na odpalonym silniku oczywiście) i potrzymać do tej pory aż sie odpowietrzy i piana zniknie.
Jeśli to nie pomoże to masz gdzieś nieszczelności
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 18-05-2011, 02:09   

z tego co wiem to nie pasuje..a z wyciagnięciem przekładni mechanik mówił że bardzo dużo roboty i następnym razem nie podejmie się tego ale dokładnie oc i jak to nie wiem;p
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
rewqman 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: okolice Olsztyna
Wysłany: 14-06-2011, 22:30   

Witam,
mam problem z pompą wspomagania(tak myśle).
Napewno jest troszkę za luźny pasek od pompy wspomagania. przymierzałem się już do napinania ale nie jestem pewny jak to zrobić. czy wystarczy poluźnić srubę mocującą i odkręcając bądź przykręcając śrube regulującą( tą od strony wlotu powierza) ustawić napięcie paska? prosze o pomoc.
Problemem numer 2 jest dziwny dżwięk( jakby zużyte łożysko- metaliczne tarcie), który słyszalny jest przy delikatnym i mocniejszym skręcie w lewo podczas jazdy.
Kręcąc kierownicą na postoju słychać coś przy pompie, ale naprawdę bardzo delikatnie. Przy zawracaniu jest cisza, dopiero dłuższe przytrzymanie kierownicy przy maxie powoduje typowy pisk. Stan płynu jest ok. Pomocy.
 
 
ThRIAU 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 98/2,5/V6/Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Skąd: Wieldządz
Wysłany: 27-12-2011, 12:55   

Podepnę się pod temat.
Pompa w gallu mi hałasuje ani to pisk, ani chrebotanie, ciężko jednoznacznie powiedzieć. I nie zawsze występuje, raz jest raz nie ma, tu brak zasady. Stąd moje pytanie czy ktoś się orientuje czy da się ją rozebrać i i zajrzeć do środka ( jakiś śruby widać ale czy pozwolą rozpruć pompę?) czy od razu szukać używki?

:| mam nadzieję, że to tylko łożyska się kończą :|
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-12-2011, 13:00   

Można spróbować wymiany płynu. A potem np regenerować. Używkę możesz kupić taką samą. Samemu nie ma sensu rozkręcać.
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 606
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27-12-2011, 13:10   

Ja jak kupiłem auto to po przyjeździe do domu strasznie wyło wspomaganie - płyn był na minimum uzupełniłem pod maxa i gitarka, dodatkowo miałem rurkę chłodzenia płynu wspomagania nieszczelną i ciekło - jednak tak jak Owczar pisze zacznij od wymiany płynu wbrew pozorom może to być problemem.

P.S Oczywiście po wymianie rurki wymieniłem też cały płyn.
 
 
ThRIAU 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 98/2,5/V6/Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Skąd: Wieldządz
Wysłany: 27-12-2011, 13:38   

U mnie nie widać żadnych wycieków(przewody, osłona pod silnikiem sucha) poziom płynu też ok. Ale wymienić można, proszę tylko o podpowiedź ile płynu potrzeba?, bo jak się zorientowałem to będzie DexronIII
Może macie rację niższe temperatury plus stary płyn i coś nie halo, bo właśnie jak się zaczęło ochładzać pompa zaczęła się odzywać i psuć muzykę orkiestry pod wezwaniem V6.
Ostatnio zmieniony przez ThRIAU 31-12-2011, 13:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-12-2011, 23:28   

ThRIAU napisał/a:
proszę tylko o podpowiedź ile płynu potrzeba?,
0,9 litra wchodzi do pustego układu.
 
 
ThRIAU 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 98/2,5/V6/Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Skąd: Wieldządz
Wysłany: 31-12-2011, 14:39   

Mam pytanie, a mianowicie jak spuścić te 0,9 litra płynu (w którym miejscu najlepiej spuszczać płyn z układu wspomagania? bo żadnego spustu nie wiedziałem - chyba, że jest gdzieś pod osłoną silnika, której nie zdejmowałem)
Pytam bo trochę się boję robić tak na przysłowiową pałę żeby efekt nie był odwrotny do zamierzonego.
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 31-12-2011, 14:44   

ThRIAU, musisz odkręcić przewód olejowy,ja zawsze spuszczam przy chłodnicy olejowej pod autem,ale możesz gdzie ci wygodniej .
Niestety korka spustowego nie ma zdejmujesz przewód i odpalasz auto pompa sama wypompuje olej ze wspomagania.
 
 
 
baniak18 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A****
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: _\_
Wysłany: 05-01-2012, 10:22   

W moim misku wyło okropnie czy to skręcałem czy jechałem na wprost na wyższych obrotach.... Przy maksymalnym skreceniu kierownicy pojekiwanie jest normalne bo zawór przelewowy ( jeśli źle napisalem poprawcie ;) ) daje o sobie znac. Nie pomogła wymiana płynu. Na szczęście przy zakupie auta dostałem 2 zregerenowaną. Poprzedni własciciel mowil ze sam to zrobil wiec nie pytajcie jak :P wymienilem i cisza jak makiem ;] ale na chwile oboecna musze wymienic rolke napinacza bo juz dostala luzow.
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 06-01-2012, 11:09   

Czy można wspomaganie zalać Castrolem Transmax E - zalega mi jeden litr a jeszcze oleju we wspomaganiu nie wymieniałem więc przy okazji zmiany oleju w silniku ten też bym odświeżył ?
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-01-2012, 15:07   

spokojnie możesz nim zalać
 
 
Łukasz0 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 LPG '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 40
Skąd: Błonie
Wysłany: 07-01-2012, 18:10   

To i ja podepne sie pod temat.
Problem jest dość nietypowy, mianowicie przy odpuszczaniu kierownicy po skręcie, jadąc powoli, kierownica wraca na swoje miejsce jak by przeskakując. Tzn jej ruch jest nie równomierny. A samo wspomaganie chodzi dość ciężko. Płynu nie zmieniałem, jego poziom jest ok. Problem zaczął sie przy zmianie opon na zimowe i tak jak by sie pogłębia.
Co to może być?
_________________
-Życie jest jak wielki żelazny most!
-Dlaczego?!
-Nie wiem!
:D
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 07-01-2012, 18:34   

Zmień płyn..może masz jakieś opiłki czy coś...?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.