Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wydech na ''sportowo''
Autor Wiadomość
marcin.j86 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 13
Skąd: Przemków
Wysłany: 20-08-2011, 09:28   

Ja też potrzebuje kompletny układ wydechowy,najchetniej kupiłbym orginalny(nowy) tylko nie wiem gdzie taki mozna kupic? Tu kolega pisał o jakims kompletnym za 1200 zl możesz podac jakies linki do sklepu ?
_________________
marcin.j86
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 20-08-2011, 17:48   

marcin.j86, Serwis mitsubishi na pewno może być pomocny w znalezieniu ale koszt chyba cię przerośnie.

P.S. Jak ktoś ma sprawne ręce , sklep z częściami gdzie może kupić rury i kolanka do wydechu migomat , kontówkę i trochę czasu to chyba nie będzie miał problemu ze zrobieniem wydechu (falsze na allegro też są)
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 21-08-2011, 00:42   

robertdg napisał/a:
marcinzam, Tam jest rura przeredukowna, zależy więc czy chcesz łapać ja na kołnierze, nakładać na siebie czy spawać, nie chciałbym się pomylić, ale chyba 53mm jest średnica zewnętrzna przy końcowym tłumiku


myślałem o spawaniu czyli te 53 to od strony tłumika a rura od strony silnika ma większą średnicę ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-08-2011, 07:26   

Tak rura od strony silnika ma większą średnice, zestopniowana jest na flanszy koło zbiornika paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kojec 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Kąty wrocławskie
Wysłany: 12-09-2011, 08:57   

Mam pytanie, mam zamiar kupić tłumik sportowy od 2.5 v6, podejdzie do 2,4 gdi?? Oby dwa modele z 2000 roku
_________________

 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-09-2011, 15:37   

Koledzy czy ten końcowy tłumik Remus z wersji 2.5L V6 podpasuje do wersji 2.0 R4??
http://allegro.pl/tlumik-...1841048715.html

Czy to ktoś od nas z forum sprzedaje??

Patrzyłem katalog Remus-a i o ile jest to dedykowany do tego auta tłumik to powinien pasować do każdej wersji.
http://www.remus.eu/shop-...00-kw-1997.html
 
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 16-01-2012, 19:10   

Mam właśnie takiego Remusa (był założony jeszcze w Szwajcarii) co podałeś w linku arturj123 i wszystko fajnie bo bardzo ładnie mruczy ale czy ktoś się zastanawiał jak to się ma do naszych przepisów ? - dopuszczalny poziom hałasu 93dB. Dzisiaj pożyczyłem miernik i na wolnych obrotach mam nieco ponad 74dB a przy depnięciu powyżej 4tyś obr. 95-98dB i tu w razie kontroli może być zonk bo już mam przekroczone. Tak wysoko raczej rzadko kręcę więc nie hałasuję ponad normę ale w razie kontroli takie tłumaczenie można sobie w buty wsadzić. Nie chciałbym żeby mi zatrzymali dowód bo to wiąże się z zakazem dalszej jazdy i holowaniem a to już wstyd :-) . Dźwięk mi się bardzo podoba i nie mam ochoty wyrzucać takiego drogiego i ładnie brzmiącego tłumika ale na szczęście też zbyt długo nie mam co liczyć. Czy ktoś z niestandardowym tłumikiem miał już może kontrolę tego typu ?
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
tomasek 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 7250
Skąd: stolica wschodu
Wysłany: 16-01-2012, 19:44   

Mój tłumik jest nieco przerobiony,powiększony z pełnym przelotem,ale odkąd nim jeżdżę,już ponad 2 lata nigdy nikt się nie czepiał że coś jest nie tak :mrgreen:
_________________
__________________________________________
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 16-01-2012, 19:51   

adt81, W jaki sposób robiłeś pomiary?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 16-01-2012, 20:23   

m6riano tak jak to widziałem w telewizorni gdy policja robiła pomiar (nie wiem czy to prawidłowo) czyli z odległości mniej więcej 30cm od tłumika na wolnych obrotach a następnie po krótkotrwałym naciśnięciu gazu do powyżej 4tyś ( wg policji do mniej więcej 70% mocy silnika/zakresu obrotomierza). Używałem miernika Standard ST-8851.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 16-01-2012, 20:47   

No właśnie...ja nie wiem czy to do końca prawidłowo...mierzy sie ok. metra od tłumika z zachowaniem ciszy w okolicy(pomiar w natężeniu ulicznym nie będzie dokładny jak to robi policja)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-01-2012, 20:47   

adt81 napisał/a:
m6riano tak jak to widziałem w telewizorni gdy policja robiła pomiar (nie wiem czy to prawidłowo) czyli z odległości mniej więcej 30cm od tłumika na wolnych obrotach a następnie po krótkotrwałym naciśnięciu gazu do powyżej 4tyś ( wg policji do mniej więcej 70% mocy silnika/zakresu obrotomierza). Używałem miernika Standard ST-8851.


To 70% mocy silnika to jest bardzo wzgledne stwierdzenie. Bo przeciez moment szczytowy masz duzo wczesniej takze tu zawsze sie mozna spierac. Poza tym naprawde trzeba miec niefart zeby zwrocic uwage na siebie akurat patrolu technicznego ktory ma miernik. Ja bym jezdzil i sie nie przejmowal, ale jezdzil z glowa, czyli jak widzisz niebieskich to bieg w gore noga z gazu i pyr pyr sie toczysz :)
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 16-01-2012, 20:53   

Torp12 napisał/a:
adt81 napisał/a:
m6riano tak jak to widziałem w telewizorni gdy policja robiła pomiar (nie wiem czy to prawidłowo) czyli z odległości mniej więcej 30cm od tłumika na wolnych obrotach a następnie po krótkotrwałym naciśnięciu gazu do powyżej 4tyś ( wg policji do mniej więcej 70% mocy silnika/zakresu obrotomierza). Używałem miernika Standard ST-8851.


To 70% mocy silnika to jest bardzo wzgledne stwierdzenie. Bo przeciez moment szczytowy masz duzo wczesniej takze tu zawsze sie mozna spierac. Poza tym naprawde trzeba miec niefart zeby zwrocic uwage na siebie akurat patrolu technicznego ktory ma miernik. Ja bym jezdzil i sie nie przejmowal, ale jezdzil z glowa, czyli jak widzisz niebieskich to bieg w gore noga z gazu i pyr pyr sie toczysz :)

tak tylko, że takie akcje jak kontrola czy video zdarzają się zawsze w najmniej oczekiwanym momencie
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-01-2012, 20:56   

Rownie dobrze moga zabrac dowod za brak waznej gasnicy albo przepalona zarowke ktora akurat przed minuta Ci sie spalila i nawet o tym nie wiesz, ale kazdy robi jak chce.

A co do pomiaru do Marian ma racje ze w ruchu miejskim to jest oszukany pomiar :]
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 16-01-2012, 21:01   

Torp12 napisał/a:
Rownie dobrze moga zabrac dowod za brak waznej gasnicy
i tu się mylisz. bo wg. przepisów gaśnica ma być w aucie i tylko tyle, a jaka czy sprawna i z ważnym badaniem... tego już przepisy nie definiują wielerazy już to przerabiałem i zawsze jak poprosisz policjanta o podstawę prawną gdy marudzi, że gaśnica bez przeglądu zamyka się i nie dyskutuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.