wydech na ''sportowo'' |
Autor |
Wiadomość |
marcin.j86
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Przemków
|
Wysłany: 20-08-2011, 09:28
|
|
|
Ja też potrzebuje kompletny układ wydechowy,najchetniej kupiłbym orginalny(nowy) tylko nie wiem gdzie taki mozna kupic? Tu kolega pisał o jakims kompletnym za 1200 zl możesz podac jakies linki do sklepu ? |
_________________ marcin.j86 |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 20-08-2011, 17:48
|
|
|
marcin.j86, Serwis mitsubishi na pewno może być pomocny w znalezieniu ale koszt chyba cię przerośnie.
P.S. Jak ktoś ma sprawne ręce , sklep z częściami gdzie może kupić rury i kolanka do wydechu migomat , kontówkę i trochę czasu to chyba nie będzie miał problemu ze zrobieniem wydechu (falsze na allegro też są) |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 21-08-2011, 00:42
|
|
|
robertdg napisał/a: | marcinzam, Tam jest rura przeredukowna, zależy więc czy chcesz łapać ja na kołnierze, nakładać na siebie czy spawać, nie chciałbym się pomylić, ale chyba 53mm jest średnica zewnętrzna przy końcowym tłumiku |
myślałem o spawaniu czyli te 53 to od strony tłumika a rura od strony silnika ma większą średnicę ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-08-2011, 07:26
|
|
|
Tak rura od strony silnika ma większą średnice, zestopniowana jest na flanszy koło zbiornika paliwa |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kojec
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011 Posty: 204 Skąd: Kąty wrocławskie
|
Wysłany: 12-09-2011, 08:57
|
|
|
Mam pytanie, mam zamiar kupić tłumik sportowy od 2.5 v6, podejdzie do 2,4 gdi?? Oby dwa modele z 2000 roku |
_________________
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 16-01-2012, 19:10
|
|
|
Mam właśnie takiego Remusa (był założony jeszcze w Szwajcarii) co podałeś w linku arturj123 i wszystko fajnie bo bardzo ładnie mruczy ale czy ktoś się zastanawiał jak to się ma do naszych przepisów ? - dopuszczalny poziom hałasu 93dB. Dzisiaj pożyczyłem miernik i na wolnych obrotach mam nieco ponad 74dB a przy depnięciu powyżej 4tyś obr. 95-98dB i tu w razie kontroli może być zonk bo już mam przekroczone. Tak wysoko raczej rzadko kręcę więc nie hałasuję ponad normę ale w razie kontroli takie tłumaczenie można sobie w buty wsadzić. Nie chciałbym żeby mi zatrzymali dowód bo to wiąże się z zakazem dalszej jazdy i holowaniem a to już wstyd . Dźwięk mi się bardzo podoba i nie mam ochoty wyrzucać takiego drogiego i ładnie brzmiącego tłumika ale na szczęście też zbyt długo nie mam co liczyć. Czy ktoś z niestandardowym tłumikiem miał już może kontrolę tego typu ? |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7250 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 16-01-2012, 19:44
|
|
|
Mój tłumik jest nieco przerobiony,powiększony z pełnym przelotem,ale odkąd nim jeżdżę,już ponad 2 lata nigdy nikt się nie czepiał że coś jest nie tak |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 16-01-2012, 19:51
|
|
|
adt81, W jaki sposób robiłeś pomiary? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 16-01-2012, 20:23
|
|
|
m6riano tak jak to widziałem w telewizorni gdy policja robiła pomiar (nie wiem czy to prawidłowo) czyli z odległości mniej więcej 30cm od tłumika na wolnych obrotach a następnie po krótkotrwałym naciśnięciu gazu do powyżej 4tyś ( wg policji do mniej więcej 70% mocy silnika/zakresu obrotomierza). Używałem miernika Standard ST-8851. |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 16-01-2012, 20:47
|
|
|
No właśnie...ja nie wiem czy to do końca prawidłowo...mierzy sie ok. metra od tłumika z zachowaniem ciszy w okolicy(pomiar w natężeniu ulicznym nie będzie dokładny jak to robi policja) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-01-2012, 20:47
|
|
|
adt81 napisał/a: | m6riano tak jak to widziałem w telewizorni gdy policja robiła pomiar (nie wiem czy to prawidłowo) czyli z odległości mniej więcej 30cm od tłumika na wolnych obrotach a następnie po krótkotrwałym naciśnięciu gazu do powyżej 4tyś ( wg policji do mniej więcej 70% mocy silnika/zakresu obrotomierza). Używałem miernika Standard ST-8851. |
To 70% mocy silnika to jest bardzo wzgledne stwierdzenie. Bo przeciez moment szczytowy masz duzo wczesniej takze tu zawsze sie mozna spierac. Poza tym naprawde trzeba miec niefart zeby zwrocic uwage na siebie akurat patrolu technicznego ktory ma miernik. Ja bym jezdzil i sie nie przejmowal, ale jezdzil z glowa, czyli jak widzisz niebieskich to bieg w gore noga z gazu i pyr pyr sie toczysz |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 16-01-2012, 20:53
|
|
|
Torp12 napisał/a: | adt81 napisał/a: | m6riano tak jak to widziałem w telewizorni gdy policja robiła pomiar (nie wiem czy to prawidłowo) czyli z odległości mniej więcej 30cm od tłumika na wolnych obrotach a następnie po krótkotrwałym naciśnięciu gazu do powyżej 4tyś ( wg policji do mniej więcej 70% mocy silnika/zakresu obrotomierza). Używałem miernika Standard ST-8851. |
To 70% mocy silnika to jest bardzo wzgledne stwierdzenie. Bo przeciez moment szczytowy masz duzo wczesniej takze tu zawsze sie mozna spierac. Poza tym naprawde trzeba miec niefart zeby zwrocic uwage na siebie akurat patrolu technicznego ktory ma miernik. Ja bym jezdzil i sie nie przejmowal, ale jezdzil z glowa, czyli jak widzisz niebieskich to bieg w gore noga z gazu i pyr pyr sie toczysz |
tak tylko, że takie akcje jak kontrola czy video zdarzają się zawsze w najmniej oczekiwanym momencie |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-01-2012, 20:56
|
|
|
Rownie dobrze moga zabrac dowod za brak waznej gasnicy albo przepalona zarowke ktora akurat przed minuta Ci sie spalila i nawet o tym nie wiesz, ale kazdy robi jak chce.
A co do pomiaru do Marian ma racje ze w ruchu miejskim to jest oszukany pomiar :] |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 16-01-2012, 21:01
|
|
|
Torp12 napisał/a: | Rownie dobrze moga zabrac dowod za brak waznej gasnicy | i tu się mylisz. bo wg. przepisów gaśnica ma być w aucie i tylko tyle, a jaka czy sprawna i z ważnym badaniem... tego już przepisy nie definiują wielerazy już to przerabiałem i zawsze jak poprosisz policjanta o podstawę prawną gdy marudzi, że gaśnica bez przeglądu zamyka się i nie dyskutuje. |
|
|
|
 |
|