Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana predkosci jazdy przy stalych obrotach.
Autor Wiadomość
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 02-01-2012, 12:54   Zmiana predkosci jazdy przy stalych obrotach.

Chodzi o to gdy jade na nierozgrzanym silniku np. 90km/h na 5 biegu przy 2600obr/min. to po przejechaniu ok 40-50km, przy tej samej predkosci obrotowej na 5 biegu jade juz ok 100km/h, i nie mozliwe zeby silnik tak dlugo sie nagrzewal bo juz po 6-7 km trasy mam optymalna temp. pracy. Dodam ze nie mam ssania, po zapaleniu od razu wolne obroty w okolicy 1tys.obr/min, po rozgrzaniu potrafia byc w przedziale 1-1.5tys.obr/min. Moze ktos cos o tym powiedziec ?
 
 
 
Lord_Nikon 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 3G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 09-01-2012, 23:59   

Sprawdzałes moze w jakiej kondycji masz silnik krokowy?? Ja mialem podobna sytuacje w moim 1g i okazalo sie ze krokowy byl trafiony na 2 obwodach a ze nie chcialo mi sie go kupowac to na przepustnicy go troche podkrecilem i jak sie rozgrzal to tez lapal jakies 1300obrotow a jak byl zimny to w granicach 900. (w nawiasie powiem ci ze za krokowym poszlo mi rowniez sterowanie z ECU)
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 10-01-2012, 10:34   

Tak wlasnie rozbieralem ostatnio, czyscilem i sprawdzalem opornosc na pinach(po 30 ohm miedzy 1-2 i 60ohm 1-3 itd...) w krokowcu i niby wszystko ok, byl troche zasniedzialy ale wysowa sie i chowa bez problemow. W sumie malo jezdze teraz takze nie wiem czy cos sie zmienilo, nie przeszkadza mi to bo nie gasnie i rowno chodzi na wolnych, takze klade na to lage.
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 10-01-2012, 21:00   

Zaraz prz 2600obr/min raz jedziesz 90 a raz 100??? Przecież to nie możliwe i krokowy tutaj nie ma nic wspólnego... dla każdego biegu i obrotu masz zawszę taką samą prędkość przykład na 2biegu przy 7300obr/min zawsze mam 104km/h nigdy mniej i nie więcej....jakby Ci obroty rosły przy tej samej prędkości to bym podejrzewał sprzęgło
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 12-01-2012, 09:56   

No wlasnie o to chodzi i nie umiem sam tego logicznie wytlumaczyc, sprzeglo sie nie slizga bo wiem jakie to uczucie dlatego wymienilem :> z 2l temu i ogolnie jezdze spokojnie. Nie wiem moze cos sie nagrzewa rozszeza i oszukuje mi albo obrotomierz albo licznik albo to i to :>. A wlasnie za ssanie w 1g odopwiada krokowy i ecu tylko?, czy jest cos jeszcze co moge sprawdzic, bo wiem ze u brata w carismie z 98r 1.6 benz. jest jeszcze jakies badziewie od ssania ze spiralka w srodku i tez nie ma ssania bo mu sie to zrypalo.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-01-2012, 10:28   

To raczej coś się dzieje z elektryką najprawdopodobniej obrotomierza lub licznika jeśli u ciebie jest elektryczny a nie na linkę.
Miałem podobnie w poprzednim autku czyli Carismie GDI ale tam obrotomierz szalał bardziej. Gość który kupił autko nawet znalazł coś o tym na forum. Podobno może być za to odpowiedzialny jakiś czujnik na wałku rozrządu lub jego obwód.
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 12-01-2012, 20:26   

Ciul z tym, anjbardziej wkurza mnie brak ssania, bo za pierwszym odpaleniem przy zimnym silniku obr. spadaja do 500 i sie dlawi. A moze sprawdzic kondensatory na ECU ?
 
 
 
Lord_Nikon 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 3G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 19-01-2012, 22:02   

jezeli sprawdziles krokowy i jest na 100% dobry czyli miedzy pinami srodkowymi a zewnetrznymi masz po okolo 30ohm (zalezy od ustawienia trzpienia) i instalacja elektryczna jest cala to pozostaje ECU i kondzioly mozesz sprawdzic ale sadze ze beda dobre a wadliwe jest sterowanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.