[E3x 88-92] kapitalka czy inny silnik |
Autor |
Wiadomość |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 23:42 [E3x 88-92] kapitalka czy inny silnik
|
|
|
1)jak w temacie co lepiej,bo mam okazje kupić taki sam za 1000zł, na liczniku ma niby przejechane 150 tys.(autko na niemieckich tablicach)
Mój już miał raz wymieniane pierścienie bo brał litr na 400km, 3 lata było ok i powoli znów zaczyna, no właściwie nie powoli tylko szybko no i koniki też pouciekały.
2)czy 4G37 wejdzie za 4g63 ?
3)mam pytanie co do forum bo dawno mnie nie było(małe problemy)byłem zarejestrowany na forum ale dam se głowe uciąć że to był inny adre "mitsubishiklub.pl"ale tam teraz nic niema-zgłupiałem i zarejestrowałem się od nowa .
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 23:53
|
|
|
ja bym osobiscie kupił inny silnik jak piszesz ze sporo koników uciekło z stada to bym kupił cos innego a ten silniczek sprzedał bo remont takiego silniczka raczej ci sie nieopłaca |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-03-2007, 23:58
|
|
|
bombello1 napisał/a: | 3)mam pytanie co do forum bo dawno mnie nie było(małe problemy)byłem zarejestrowany na forum ale dam se głowe uciąć że to był inny adre "mitsubishiklub.pl"ale tam teraz nic niema-zgłupiałem i zarejestrowałem się od nowa . |
www.mitsubishiklub.pl - dziala znow na www.mitsubishiklub.fora.pl tyle, ze MitsuManiaki (na forum ktorych jestes) powstaly 2 lata temu. Jestesmy kolejnym klubem Mitsu w Polsce.
Witaj na forum. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2007, 00:13
|
|
|
Do Hubeert -tak ale to co było na starym forum już niema kupe stron tam było a teraz jedna.
do damianrally-tak tylko niemam pewności że on będzie dobry a kapitalka jakby sięzamkneła w 2tysbez robocizny to może się skusze. |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2007, 00:24
|
|
|
no własnie niema pewnosci ale wydac 2 tys ja bym wzioł ze sobom jakiegos speca od silników i kupił uzywany wkoncu niebedziesz ciagle jezdził tym samym galem predzej czy puznie zmienisz samochód chyba ze zabardzo jestes z nim zwiazany a silnik ten ktury aktualnie masz tesz mozesz sprzedac ,i za niewielkie pieniadze mozesz miec silniczek ktury jeszcze długo pociagnie
[ Dodano: 20-03-2007, 00:26 ]
pozatym kapitalka watpie ze zamknie sie w 2 tys |
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2007, 00:43
|
|
|
może masz i racje tym bardziej że niewiem czy bym zmieścił się w 2 tys, a to czy długo będe nim jedździł to conajmniej 2 lata ,mam go już 9,jakoś się jeszcze kula.Może potargować się z gościem na 800zł? |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 20-03-2007, 08:55
|
|
|
Pytałeś mnie w mailu o koszt generalki, tu Ci odpisze
Wiec na początek głowica 16v
nowe prowadnice, uszczelniacze, sprawdzanie szczelności,planowanie, nowe(używane)zawory, dwa popychacze nowe, wałki i 14 popychaczy zostało starych - koszt bez robocizny mechanika rozkładającego silnik - 1200zł , +do tego za skłądanie silnika ok500zł
Dalej był robiony silnik:
nowe pierścienie, tulejowane cylindy, panewki nowe, szlif wału, i ogołne czyszczenie silnika- koszt razem z kompletem uszczelek całego silnika 2100zł + do tego koszt złozenia silnika 1000zł
razem 4800zł - o kutwa wole nie patrzeć na te liczby :/
no ale mam teraz auto za 10tyś zł a nie za 5 a jeżdzi sie wygodnie
Największa zaletą jest ze siszej chodzi silnik i równiutko.Oczywiście nie ma tez żadnych problemów z zapalaniem itp. Jedynie dymi ale o tym jest w innym temacie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-03-2007, 09:02
|
|
|
4G37 spokojnie mozesz wklozyc do E33
ja tez zmienialem silnik (co prawda z 4G37 na 4G37) i od 5 lat jest super - zero brania oleju itp.
najwazniejsze to dobrze sprawdzic stan 'nowego' - czyli by byl jeszcze zamontowany w aucie, wtedy sporo rzeczy da sie sprawdzic |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2007, 15:19
|
|
|
zgadzam sie w 100% jak masz zamiar nim pojezdzic ze dwa latka to poco kapitalka lepiej dorwac jakis wmiare dobry uzywany silniczek |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-03-2007, 15:24
|
|
|
damianrally napisał/a: | lepiej dorwac jakis wmiare dobry uzywany silniczek |
Z tym właśnie szczegółem może być kłopot.... 4g63T - mission impossible, 4g63 DOHC - podobnie, najłatwiej chyba o 4g37 - nie wysilona, prosta konstrukcja..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 20-03-2007, 15:34
|
|
|
Bartek napisał/a: | Z tym właśnie szczegółem może być kłopot.... 4g63T - mission impossible, 4g63 DOHC - podobnie, najłatwiej chyba o 4g37 - nie wysilona, prosta konstrukcja..... |
wiem jak na poczatku głowic szukałem, dwie znalazłem i obie tak samo do regeneracji a wg zapewnień sprzedającego były dobre i gotowe do założenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
andrzej1 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2007, 17:02
|
|
|
Zakup dobrego silnika jedynie z samochodu który działa(można ocenić co w nim działa ,a co zaraz padnie,)mamy licznik z przebiegiem może autentycznym. Cena (silnik z osprzętem,czy bez). Używany to także wydatek(rozrząd,balans,olej,świece,filtry)lecz dobra cena czyni cuda. Jeżeli na 2 lata to używany ,jak na lata to remont.Mój remnt 4G63+ własna robocizna - 2800,- (i 5 lat śmiga u 2 właściciela)
Pozdrawiam:) |
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2007, 22:14
|
|
|
dzięki za odzew ,faktycznie lepiej wezme używany (kapitalka za droga) przełoże tylko kompa ze swojego do jego żeby zapalił i posłucham jak cyka za moze coś zbije z 1000zł.
Aha jeszcze jedno musze mieć papiery na ten silnik czy jakąś umowe kupna żeby go wstawic do swojego bez problemu?
Ps. silnik bez:altka, rozrusznika, pompy wspomagania. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 21-03-2007, 22:44
|
|
|
1000 zł to dużo, nawet jak na uzbrojony 4G37;
BTW
nie "posłucham" tylko zmierz mu ciśnienie + próba olejowa + popatrz w chłodnicę/zbiorniczek wyrównawczy.
Powodzenia |
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2007, 22:54
|
|
|
ciśnienie -miałem taki zamiar,ale po co w chłodnice lub zbiorniczek mam zaglądać?
Dlaczego mam nie słuchac mam swojego od 9 lat pamiętam jak chodził dawniej a jak teraz
silnik 4G37 i 4G63 poznaje z daleka-niepowtarzalny dźwięk |
|
|
|
 |
|