Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
08-02-2009, 03:45
Galant/Legnum VR-4 (EC5A/EC5W)
Autor Wiadomość
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 08-01-2008, 11:18   Galant/Legnum VR-4 (EC5A/EC5W)

Z uwagi na coraz większe zainteresowanie Galantem/Legnum VR-4 wydzieliłem osobny temat dotyczący właśnie VR-4 model EC5A oraz EC5W

Proszę o wklejanie linków/odnośników do tematów związanych tylko z VR-4

1. Ogólnie o VR-4 - wersje/rodzaje/wyposażanie
:arrow: http://www.mitsubishi-gra...&highlight=vr-4

2. Ogłoszenia sprzedaży (prywatne oraz ebay, allegro, etc.)
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=5937

3. Oferty kupna
:arrow: http://www.mitsubishi-gra...&highlight=vr-4

4. Prezentacja swoich VR-4
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17176
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18818
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18837
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=21228
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789

5. Dyskusją na temat VR-4
:arrow: http://www.mitsubishi-gra...&highlight=vr-4
:arrow: http://www.mitsubishi-gra...&highlight=vr-4
:arrow: http://www.mitsubishi-gra...&highlight=vr-4
:arrow: http://www.mitsubishi-gra...ighlight=legnum

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
Ostatnio zmieniony przez roch_27 18-11-2008, 18:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 13:33   

Zamieszczam listę kilku drobiazgów upiększających troche VR'a pod machą:

https://www.rhdjapan.com/...gnum-EC5W-21219

https://www.rhdjapan.com/...lbow-Pipe-19058

https://www.rhdjapan.com/...gnum-6A13-13540

https://www.rhdjapan.com/...gnum-6A13-13540

https://www.rhdjapan.com/...EC5W-EC5A-25120

https://www.rhdjapan.com/...um-Galant-17121

https://www.rhdjapan.com/...4G64-6A13-12972

[ Dodano: 23-01-2008, 23:52 ]
A tu trochę drobiazgów zwłaszcza serwisowych:

www.camskill.co.uk
 
 
tucci 
Mitsumaniak
TWIERDZA WROCLAW


Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 883
Skąd: DW
Wysłany: 03-02-2008, 21:19   

ja takiego znalazlem....a co interior...to czy w kazdym,wiekszosci czy tylko w poszczegolnych egzemplarzach byla skora.
[url=http://www.buyyourcar.co.uk/spec/mitsubishi/legnum/code/spi11846846809.aspx]legnum[url]

[ Dodano: 03-02-2008, 21:21 ]
http://www.buyyourcar.co....1846846809.aspx

[ Dodano: 03-02-2008, 21:21 ]
http://www.buyyourcar.co....1846846809.aspx

[ Dodano: 03-02-2008, 21:24 ]
http://www.thecaryard.co....del=3&popular=1

do przegladniecia....mozna i stad cos wybrac
_________________
alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-02-2008, 22:28   

Więcej niż 10 koła czego? Poproszę o walutę.
Jeżeli PLN to fajnie, jeżeli EUR, GBP, USD to nieciekawe. Może coś innego ? Np. pesety kolumbijskie :)
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-02-2008, 22:46   

Na forum Club VR-4 jest taki za 2999 GBP:
http://www.clubvr4.com/fo...=1&cat=2&page=1
Mam nadzieję, że link się otwiera, bo dla "nieczłonków" klubu akces do niektórych stron jest ograniczony.
Te Legnum już od miesiąca jest wystawiane na eBayu. Ma dość rzetelną historię i warte jest tych 3k GBP. Stało tak długo na eBayu bo właściciel się uparł żeby opchnąć je razem z prywatnymi tablicami ("L33 GNM") i wycenił sobie jakieś koszmarną kasę.
tucci: jeśli chodzi o Legnum EC5W to większość miała skórę beżową i wykończenia w drewnie. Od 2001 skóra zmieniła kolor na czarny. Zwykłe sedany VR4 (EC5A) bardzo rzadko były w skórze, najczęściej podobna tapicerka co w SE. Od 2001 więcej sedanów w skórze czarnej. Acha, na tym ostatnim linku masz tylko chyba jednego VR4. Reszta to Legnum Viento, albo Legnum ST, czyli silniki 2.0 lub 2.4 w GDI.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Czarcik
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2008, 19:13   

http://cgi.ebay.com.au/Le...1QQcmdZViewItem
zobaczymy na ile wskoczy, ale kurs dziś to jakieś 2,15 za dolara AUS, czyli nawet opyla sie go przywlec chyba...
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 20-02-2008, 18:36   

Model :arrow: 10G 2008 Legnum VR-4 (S-AWC all-wheel drive and 3.8L TwinTurbo V6) :headbang:


pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
Ostatnio zmieniony przez roch_27 24-10-2009, 15:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 26-02-2008, 23:38   

jak wsadzic TD04 do Legnum... TD05 tez mozna :) ...
http://ozvr4.com/forums/s...ht=td04&page=10
 
 
Czarcik
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2008, 23:14   

tragedia...
no chyba że oszukańce założyli spojler...
galant
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 21-03-2008, 08:27   

Kolejny sklep :arrow: >>KLIK<<

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 04-04-2008, 08:10   

witam, mam pytanie:)

widze tu ogolna podniete na punkcie VR4, rzeczywiscie, jest to niezla furka i mnie tez szalone mysli po glowie chodza zeby kiedys sobie to sprawic i przerobic na "normalna strone" kierowniczke...ale

jak wyglada sprawa eksploatacji VR4? nie pytam o spalanie, domyslam sie ze taki potworek moze wciagac 15 i wiecej na 100km, ale koszty zwiazane z obsluga mechaniczna-z tego co zauwazylem, dosc zlozony uklad jezdny maja VR4, jak wyglada trwalosc, dostepnosc i koszt czesci zamiennych do tego samochodu?
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 04-04-2008, 08:31   

zawiecha-galant
napedy-evo
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 04-04-2008, 08:57   

a ta tylna os skretna nie nasparza problemow?
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-04-2008, 13:33   

Jeśli regularnie serwisowane to nie powinno, ale...
- tak jak przód, tak potrafią tylne łożyska padać po ostrej jeździe (jedno kompletne to 135 GBP)
- regularna wymiana płynów co 5k mil w: AYC, tylnym dyfrze i wale napędowym. W sumie 0.8 litra Amsoil ATF do AYC i 1.2 (0.5 i 0.7) litra Amsoil SVG do pozostałych
- tłoczek/zawór sprzęgła i pompka AYC potrafi się zapiec i paść. Sam zaworek można wymienić za 20 GBP na jakiś modyfikowany (ulepszony o większej trwałości), ale pompka to już minimum 110 GBP)
- TCL potrafi szybciej ześwirować
Tyle co do narzekań w Club VR4 na zawiechę w VR4.
Poza tym bywa, że turbinki padają, ale to wynika raczej z nieumiejętnej jazdy. Dość częsta modyfikacja to zastąpienie TD03 turbiną TD04 albo nawet TD05 (kilka modyfikacji z Nowej Zelandii).
Też częstą usterką na życzenie klienta jest stosowanie "otwartego" blow off'a co skutkuje rozwaleniem przepływki i intercoolera. Galant VR4 na tak zbudowany dolot, że musi być "zamknięty" blow off.
Świece z przerwą 0.6-0.8mm. Zastosowanie świec z 1.1mm (tak jak w zwykłych 6A13) skutkuje nie dopalaniem mieszanki. Sam to przerabiałem...
Tyle co na bieżąco mi do głowy przyszło.
Pozostałe problemy to raczej wspólne z galantem EA5x.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 04-04-2008, 21:41   

kurcze, sporo tego-to trzeba naprawde kochac :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.