Przesunięty przez: Hubeeert 08-02-2009, 03:45 |
Galant/Legnum VR-4 (EC5A/EC5W) |
Autor |
Wiadomość |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
|
|
|
 |
tucci
Mitsumaniak TWIERDZA WROCLAW

Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 883 Skąd: DW
|
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-02-2008, 22:28
|
|
|
Więcej niż 10 koła czego? Poproszę o walutę.
Jeżeli PLN to fajnie, jeżeli EUR, GBP, USD to nieciekawe. Może coś innego ? Np. pesety kolumbijskie |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-02-2008, 22:46
|
|
|
Na forum Club VR-4 jest taki za 2999 GBP:
http://www.clubvr4.com/fo...=1&cat=2&page=1
Mam nadzieję, że link się otwiera, bo dla "nieczłonków" klubu akces do niektórych stron jest ograniczony.
Te Legnum już od miesiąca jest wystawiane na eBayu. Ma dość rzetelną historię i warte jest tych 3k GBP. Stało tak długo na eBayu bo właściciel się uparł żeby opchnąć je razem z prywatnymi tablicami ("L33 GNM") i wycenił sobie jakieś koszmarną kasę.
tucci: jeśli chodzi o Legnum EC5W to większość miała skórę beżową i wykończenia w drewnie. Od 2001 skóra zmieniła kolor na czarny. Zwykłe sedany VR4 (EC5A) bardzo rzadko były w skórze, najczęściej podobna tapicerka co w SE. Od 2001 więcej sedanów w skórze czarnej. Acha, na tym ostatnim linku masz tylko chyba jednego VR4. Reszta to Legnum Viento, albo Legnum ST, czyli silniki 2.0 lub 2.4 w GDI. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Czarcik [Usunięty]
|
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 20-02-2008, 18:36
|
|
|
Model 10G 2008 Legnum VR-4 (S-AWC all-wheel drive and 3.8L TwinTurbo V6)
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 24-10-2009, 15:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
|
|
|
 |
Czarcik [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2008, 23:14
|
|
|
tragedia...
no chyba że oszukańce założyli spojler...
galant |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 21-03-2008, 08:27
|
|
|
Kolejny sklep >>KLIK<<
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 04-04-2008, 08:10
|
|
|
witam, mam pytanie:)
widze tu ogolna podniete na punkcie VR4, rzeczywiscie, jest to niezla furka i mnie tez szalone mysli po glowie chodza zeby kiedys sobie to sprawic i przerobic na "normalna strone" kierowniczke...ale
jak wyglada sprawa eksploatacji VR4? nie pytam o spalanie, domyslam sie ze taki potworek moze wciagac 15 i wiecej na 100km, ale koszty zwiazane z obsluga mechaniczna-z tego co zauwazylem, dosc zlozony uklad jezdny maja VR4, jak wyglada trwalosc, dostepnosc i koszt czesci zamiennych do tego samochodu? |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 04-04-2008, 08:31
|
|
|
zawiecha-galant
napedy-evo |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 04-04-2008, 08:57
|
|
|
a ta tylna os skretna nie nasparza problemow? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 04-04-2008, 13:33
|
|
|
Jeśli regularnie serwisowane to nie powinno, ale...
- tak jak przód, tak potrafią tylne łożyska padać po ostrej jeździe (jedno kompletne to 135 GBP)
- regularna wymiana płynów co 5k mil w: AYC, tylnym dyfrze i wale napędowym. W sumie 0.8 litra Amsoil ATF do AYC i 1.2 (0.5 i 0.7) litra Amsoil SVG do pozostałych
- tłoczek/zawór sprzęgła i pompka AYC potrafi się zapiec i paść. Sam zaworek można wymienić za 20 GBP na jakiś modyfikowany (ulepszony o większej trwałości), ale pompka to już minimum 110 GBP)
- TCL potrafi szybciej ześwirować
Tyle co do narzekań w Club VR4 na zawiechę w VR4.
Poza tym bywa, że turbinki padają, ale to wynika raczej z nieumiejętnej jazdy. Dość częsta modyfikacja to zastąpienie TD03 turbiną TD04 albo nawet TD05 (kilka modyfikacji z Nowej Zelandii).
Też częstą usterką na życzenie klienta jest stosowanie "otwartego" blow off'a co skutkuje rozwaleniem przepływki i intercoolera. Galant VR4 na tak zbudowany dolot, że musi być "zamknięty" blow off.
Świece z przerwą 0.6-0.8mm. Zastosowanie świec z 1.1mm (tak jak w zwykłych 6A13) skutkuje nie dopalaniem mieszanki. Sam to przerabiałem...
Tyle co na bieżąco mi do głowy przyszło.
Pozostałe problemy to raczej wspólne z galantem EA5x. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 04-04-2008, 21:41
|
|
|
kurcze, sporo tego-to trzeba naprawde kochac |
|
|
|
 |
|