| [EA3A 2.4] Montaz alarmu ze zdalnym odpalaniem | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | mayer   Forumowicz
 heja banana
 
 Auto: Galant 2,4 GDI, Y60, 806
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Gru 2008
 Posty: 39
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-01-2009, 22:25   [EA3A 2.4] Montaz alarmu ze zdalnym odpalaniem |   
 |  
               | 
 |  
               | Ze wzgledu na aure zmarzajace podle zamki i odległość do parkingu pod firma wpadłem na pomysł by zamontowac w galu alarm z modułem zdalnego odpalania. Np COS TAKIEGO
 Z góry uprzedzam ze nie mam bladego pojecia o elektryce. Oczywiście zamierzam to komus zlecic kto zrobi to w maksymalnie profesjonalny sposób. Natomiast nurtuja mnie pewne watpliwości.
 1. Gal to nie stary mercedes i nie posiada tzw "modułu komfort" (mój stary W124 z 86 r miał
  )i co za tym idzie podejrzewam że bedzie kłopot ze sterowaniem domykania szyb. 2. Jak sie ma zdalne odpalanie do immobilizera, bo o ile się nie myle to chyba kazdy gal ma to dziadostwo w kluczyku. No chyba że nie ma...albo nie kazdy.
 
 Czy ktos miał doswiadczenia z montazem podobnego ustrojstwa juz kiedyś ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-01-2009, 08:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | 1. przeoranie panelu sterowania szybami i domykanie da się zrobić 2. tu pojawia się duży problem, immo zaszyte jest w ECU, więc można ominąć je tylko zostawiając kluczyk w stacyjce
   
 [ Dodano: 13-01-2009, 08:10 ]
 ps. ad 2 - nie piszę tu o widocznej stacyjce
  - można zamontować drugą w niewidocznym miejscu i trzymać w niej kluczyk nie pasujący do właściwej stacyjki, ważne, żeby pastylka w kluczyku pasowała do immo |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | q67   Mitsumaniak
 
  
 Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 22 Sie 2008
 Posty: 106
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-01-2009, 10:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | a nie można poprostu przykleic zapasowego klucza z imo we wnętrzu obudowystacyjki ? Pytam bo jutro jade montować właśnie to co kolega zamiescil w linku . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-01-2009, 11:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie działa - transponder musi być w osi pętli i co gorsze pętla musi być wewnątrz wypełniona metalem, inaczej nie działa - sprawdziłem...... W Space Wagonie mam drugą stacyjkę z dodatkowym kluczem..... to było najprostsze działające rozwiązanie - kombinowałem z innymi, ale nie chciały działać |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | q67   Mitsumaniak
 
  
 Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 22 Sie 2008
 Posty: 106
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-01-2009, 11:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | uuu to mam problem , jutro montaż i myslalem ze moj myk przejdzie , a tu się okazuje ze bedzie problem   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mayer   Forumowicz
 heja banana
 
 Auto: Galant 2,4 GDI, Y60, 806
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Gru 2008
 Posty: 39
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-01-2009, 11:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | oczywiscie jak znam zycie i skośnookich enginierów to nie ma zadnej mozliwości dezaktywacji immo..... Dokładanie drugiej stacyjki chyba srednio mi sie usmiecha - po prostu nie chce mi się rzeźbic;) g67 daj cynk jak ci pójdzie z tym montażem- moze alarmiarze maja jakies swoje patenty na rozwiazanie tego tematu.
 |  
				| _________________ Patrol Y60 zmotany- "Ikarus"
 Patrol Y60 - w trakcie motania
 Peugeot 806 - dupowóz
 Galant GDI - a tak sobie mam..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zhan   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 28 Maj 2008
 Posty: 695
 Skąd: Sulejówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-01-2009, 18:30 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | q67 napisał/a: |  	  | a nie można poprostu przykleic zapasowego klucza z imo we wnętrzu obudowystacyjki ? Pytam bo jutro jade montować właśnie to co kolega zamiescil w linku . | 
 
 nawin kilkanascie zwojow cienkiego drucika miedzianego (np ze starej cewki) na glowke kluczyka i bedzie dzialac... u mnie dziala, tylko pamietaj, ze robiac raki manerw na stale pozbawiasz sie jednego z elementow ochrony auta
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bigbrain [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-01-2009, 22:56 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | q67 napisał/a: |  	  | a nie można poprostu przykleic zapasowego klucza z imo we wnętrzu obudowystacyjki ? | 
 Pewnie,że można
  Jak będziesz miał jakieś problemy z zamontowaniem tego alarmu to wal śmiało, mam ten sam. Największym problemem było dopasowanie sterowania centralnego zamka, ale jakoś przez to przebrnąłem. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mar111cin   Forumowicz
 
 Auto: galant 2.5 V6 '03
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 30 Paź 2008
 Posty: 982
 Skąd: FSW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-01-2009, 23:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | hmm może to i głupie że pytam, może i niegrzeczne, ale na dobrą sprawe co wam da te odpalanie z pilota? Będziecie zimą z okna auto odpalać żeby wejść do ciepłego czy jak ? ; ) to by było jeszcze wykonalne w automacie, ale w manualu to tak troche kiepsko...
 
 według mnie zbędny bajer, jednak jak dla mnie bardziej przydatny jest immobilizer , niż jakieś chińskie badziewie.
 |  
				| _________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat  +VSI Prins
 witaj Gość
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter.v8   Mitsumaniak
 
  
 Auto: japoński
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Lis 2008
 Posty: 223
 Skąd: Gorzów Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2009, 07:32 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mar111cin napisał/a: |  	  | hmm może to i głupie że pytam, może i niegrzeczne, ale na dobrą sprawe co wam da te odpalanie z pilota? Będziecie zimą z okna auto odpalać żeby wejść do ciepłego czy jak ? ; ) to by było jeszcze wykonalne w automacie, ale w manualu to tak troche kiepsko...
 
 według mnie zbędny bajer, jednak jak dla mnie bardziej przydatny jest immobilizer , niż jakieś chińskie badziewie.
 | 
 
 Ja mam manuala i mam odpalanie z klucza alarm Exus i jest to naprawdę przydatne szczegulnie jak się ma małe dzieci.Nie trzeba schodzić pół godziny wcześniej żeby oskrobać szyby czego nie lubię robić tym bardzie że po jakimś czasie szyba od skrobania dostaje rysy. Więc jak ktoś ma ochotę sobie zakładać taki tzw.Bajer to ja jestem za,a jeżeli ktoś nie lubie niech nie zakłada.
   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | q67   Mitsumaniak
 
  
 Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 22 Sie 2008
 Posty: 106
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2009, 09:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Noi ...po 10 godzinach montażu wszystko gra i hula  Kluczyk jest przyklejony obok stacyjki i wszystko pieknie działa. Odpala też , noi wszystkie funkcje działaja jak narazie prawidłowo . Tylko w tym tlumaczeniu na polski instrukcji która wysyła sprzedający z allegro jest kilka błędów w tłumaczeniu .Zasięg jak narazie sprawdzilem z domu(jakies200m w prostej lini). W calym domu mam zasięg . Najgorzej sie przyzwyczaic sie zeby biegu nie wrzucac przy wysiadaniu z auta. :] Za montaż zapłaciłem chyba mało jak za 10 h roboty  150 zł   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | miziek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2009, 11:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie zapomnij zostawiac przekreconego ogrzewania zeby jak odpalisz grzal na szyby i do auta xD |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zhan   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 28 Maj 2008
 Posty: 695
 Skąd: Sulejówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2009, 12:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mar111cin napisał/a: |  	  | hmm może to i głupie że pytam, może i niegrzeczne, ale na dobrą sprawe co wam da te odpalanie z pilota? Będziecie zimą z okna auto odpalać żeby wejść do ciepłego czy jak ? ; ) to by było jeszcze wykonalne w automacie, ale w manualu to tak troche kiepsko...
 
 według mnie zbędny bajer, jednak jak dla mnie bardziej przydatny jest immobilizer , niż jakieś chińskie badziewie.
 | 
 
 po pierwsze to jak dla mnie zdalne odpalanie nie jest zbednym bajerem, w zimie moge sobie wsiasc do podgrzanego auta, w lecie do schlodzonego, pozatym dla mnie to tez oszczednosc czasu, niewielka ale zwsze. nie lubie ruszac autem od razu po odpaleniu, zazwyczaj (szczegolnie przy niskich temperaturach) odczekuje okolo minuty, przy zdalnym odpalaniu wsiadam i jade. no i chyba mniej benzyny sie spala na postoju niz w czasie jazdy, czyli wsiadam do podgrzanego auta i od razu przelacza mi sie na LPG.
 
 co do immobilizera to oczywiscie masz racje, ze jest przydatny, jednak dla chcacego nic trudnego, ja nie chcialem rezygnowac z immo, bylo troche wiecej pracy ale sie da...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | win_p   Forumowicz
 PREZES
 
  
 Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 18 Maj 2008
 Posty: 158
 Skąd: Wroclaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2009, 14:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jak to zrobiles bo nie chcial bym zakladajac jedno zabezpieczenie rezygnowac z drugiego odpalanie to bajer ktory warto miec ale czy naprawde ten alarm dziala na tyle dobrze ze nie boicie sie zostawic odpalonego auta na parkingu 	  | Zhan napisał/a: |  	  | co do immobilizera to oczywiscie masz racje, ze jest przydatny, jednak dla chcacego nic trudnego, ja nie chcialem rezygnowac z immo, bylo troche wiecej pracy ale sie da... | 
 szczerze mowiac myslalem tylko o alarmie ale cena tego nie jest wygorowana wiec moze i ja sobie pozwole zaszalec
 |  
				| _________________ Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | q67   Mitsumaniak
 
  
 Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 22 Sie 2008
 Posty: 106
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2009, 15:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | umnie jest taki temat ze jak silnik jest zdalnie odpalony i wsiadasz do auta to gdybys chcial jechac bez wlozonego kluczyka w stacyjke ,silnik gasnie , dopiero z kluczykiem mozna odjechac . bodajrze jest kabelek podpiety pod pedal stop'u . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |