Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A] Zdejmowanie głowicy
Autor Wiadomość
burst
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2009, 15:47   [E52A] Zdejmowanie głowicy

Wykończyła mi się uszczelka pod głowicą, potrzebuję informacji jaki klucz pasuje na śruby od głowicy ?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-03-2009, 18:23   

Nasadowy, 10mm,Koniecznie dwunastokątny :!:
Przedłużka,klucz dynamometryczny.

Pozdro. :)

[ Dodano: 26-03-2009, 18:24 ]
Koniecznie wymień śruby głowicy :!:
_________________

 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 26-03-2009, 19:16   

przerabiałem ten temat dwa razy
wszystko tak jak jacek mówi i jeszcze najważniejsze DOBRA uszczelka
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 26-03-2009, 19:33   

Tom a co to znaczy dobra uszczelka?
Pytam przy okazji, bo czeka mnie podobna robódka.Może ktoś napisze
co jeszcze trzeba zrobić ,lub wymienić przy zdjęciu głowicy.
Mam przebieg 180 tyś km i zauważyłem przeciek przy kolektorze wydechowym.
I mój misio zostawia wszędzie swoje DNA (olej)
Może Jacek coś podpowie?
POzdrawiam mitsumaniaków.
_________________
JPR
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 26-03-2009, 20:02   

po moich doświadczeniach proponował bym Erlinga pierwszą miałem jakkoparts była droższa a wyleciała po 3,5 tys. teraz mam już od wymiany 7 i lala :lol:

a co jeszcze trzeba zrobić;
napewno uszczelniacze zaworów gdyż z reguły twardnieją po takim przebiegu,
uszczelki pod kolektory, oring pod aparat ,uszczelka pod pokrywę zaworów
trzeba obejżeć dobrze gniazda zaworowe i zawory, prowadnice
jak Cie stać to oddaj głowicę do remontu posprawdzają Ci i powiedzą co trzeba zrobić
no i planowanie

[ Dodano: 26-03-2009, 20:16 ]
250 zł kosztował mnie remont głowicy (docieranie gniazd ,wymiana uszczelniaczy, planowanie i sprawdzenie ciśnieniowe) no i 180 uszczelki a i jeszcze śruby 100zł
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 27-03-2009, 09:33   

tak jak tom11 mówi, koszt nie mały, ale jak zrobisz pożądnie to róznica w pracy silnika jest ogromna, można zawsze jeszcze pierścionki na tłokach wymienić.
Uszczelke pod głowice proponuje Erling lub Ajusa
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 27-03-2009, 19:52   

frost83 napisał/a:
ale jak zrobisz pożądnie to róznica w pracy silnika jest ogromna,

no i spalanie spadnie
paliwa jak i oleju :D
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-03-2009, 22:14   

Uszczelka Erling ,koszt 70 zł.
Sruby 50 zł.
Uszczelniacze 60 zł
Uszczelka pod dekiel 20 zł.

Jakoś tak płaciliśmy u Japaneze.

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 19-04-2009, 12:51   

Witam postanowiłem sie dołaczyc do tematu głowicy a dokładniej to mam pytanie bo siadła mi uszczelka no i musze wymienic czy przy wymianie trzeba dawac głowice do planowania czy nie moj galancik ma 240 tys przejechane
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14376
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-04-2009, 13:01   

W Twoim dieslu byłoby to wskazane, ale najlepiej dać najpierw do zmierzenia, potem do planowania albo do zabielenia. W zależności jak wyjdzie pomiar. Ten diesel jest wrażliwy i jak chcesz pojeździć to zrób to uszczelkę porządnie.
Pamiętaj, że kupując uszczelkę ważna jest grubość, która jeśli dobrze pamiętam jest określona poprzez ilość otworów.
 
 
mamba99 
Forumowicz


Auto: E57A 2.0 TDi 95r
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 65
Skąd: Milicz
Wysłany: 28-04-2009, 19:16   

U siebie zciagałem głowicę i to mi pomogło w sumie dosyć istotnie (faktycznie trzeba zrobić to wzorowo!):

http://odsiebie.com/pokaz/2495652---a380.html

wrzuciłem spakowane na serwer.

Pzdr
_________________

 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 25-05-2009, 22:05   

Proźba o pomoc ! Gdzie w okolicy Zamościa jest jakiś mechanik
od głowic. Kupiłem już wszystko.
Dziś byłem w mieście to mi za robociznę zaśpiewali 400 zł +moje części .
A gwarancję dają , jak wymienię rozrząt i olej.
Coś tu nie tak mam spory wyciek i olej jest czysty.
Czuję się naciągany.
Może mi ktoś coś podpowie.
Pozdrawiam
_________________
JPR
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-05-2009, 00:56   

JPR napisał/a:
Czuję się naciągany.

Przyzwoita cena jak za wymianę uszczelki pod głowicą.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 26-05-2009, 08:26   

JPR napisał/a:
A gwarancję dają , jak wymienię rozrząt i olej.
a jak wygląda ten co masz załorzony ??
Maretzky85 napisał/a:
Przyzwoita cena jak za wymianę uszczelki pod głowicą.
popieram, cena dość normalna
JPR napisał/a:
Coś tu nie tak mam spory wyciek i olej jest czysty
szukałeś skąd leci ?? może spod pokrywy gdzieś z tyłu
 
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 26-05-2009, 21:18   

Dzięki. za pomoc.
Ten wyciek jest pod kolektorem wydechowym, a olej wycieka
między głowicą a blokiem silnika.
Co do rozrządu to zrobiłem 30 tys. km.
_________________
JPR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.