| [EA3A/W 2.4] Problem z odpaleniem, nierówna praca silnika | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Anubiz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Paź 2009
 Posty: 8
 Skąd: Szczytno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2009, 21:26   [EA3A/W 2.4] Problem z odpaleniem, nierówna praca silnika |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Mój Galant
 
 2.4 GDi rok 2000
 110 KW (150KM) po lifcie przed zmiana mocy
 
 problem w tym ze nie chce odpalić jak już odpali to chodzi tak jakby nie na wszystkie cylindry brak sily brak mocy jak chce ruszyc to musze krecic go pod 3tys/obr czasem reaguje na gaz w sposob odwrotny do zamierzonego nie dosc ze obroty nie rosna to autko prawie gasnie do tego faluje obrotami i szarpie przy dodaniu gazu jakby sie dusil wymienilem swiece  zero poprawy sprawdzilem filtr paliwa i ok . stalo sie to z dnia na dzien wieczorem zostawilem autko na parkingu rano nie moglem ruszyc z parkingu. jakies pomysly co to moglo by byc ?
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 15:58, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2009, 07:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na 95% przepustnica poszła się kochać..... Jeżeli przy tych objawach miga lampka silnika na desce, to na 100%. Da się to naprawić - zapraszam na PW. |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kofi   moderator mitsumaniak
 Michał
 
  
 Auto: Galant EA3W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 1242
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2009, 16:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Znając życie i doświadczenie Bartka w tej dzidzinie obstawiam nieszczęsne magnesy w przepustnicy...ale pamiętasz Bartku jak u mnie była identyczna sytuacja i wystarczyło wyczyścić przepustnicę? |  
				| _________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
 - William Arthur Ward
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2009, 16:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fakt, że jak jest bardziej niż brudna, to potrafi się blokować syfilisem   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lesfot   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Paź 2009
 Posty: 3
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-10-2009, 14:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | też mam 2.4 GDI 110 kw 150 km, przy ruszaniu muszę dodać gazu, ale nie pod 3000, wystarczy pod 2000, ale też mam wrażenie, że coś mało mocy, no i trochę głośno chodzi..sam nie wiem do czego się zabrać. pOzdrawiam leszek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Anubiz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Paź 2009
 Posty: 8
 Skąd: Szczytno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-10-2009, 13:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolejny obiaw nie chce odpalic wogule kreci ale nie lapie ..... niewiem co mu dolega a nie jestem teraz w polce i niewiem co mam z tym fantem zrobic |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | j13mk   Mitsumaniak
 
  
 Auto: był Galant 2.4 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 16 Lut 2009
 Posty: 284
 Skąd: Car-nice (West Coast)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-10-2009, 13:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdziłeś przepustnicę jak koledzy radzili? Jeśli nie, to radzę się za to zabrać od razu. 	  | Anubiz napisał/a: |  	  | niewiem co mam z tym fantem zrobic | 
 |  
				| _________________ 01706/KMM - J13MK
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Anubiz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Paź 2009
 Posty: 8
 Skąd: Szczytno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-10-2009, 17:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przepustnica czysta i sprawna komputer zadnych bledow nie wyrzuca 
 Komputer w sensie  na desce zadna kontrolka sie nie swieci normalnie po przekreceniu kluczyka zaswiecaja sie wszystke po paru sekundach zostaj kontrolka od recznego kontrolka od smarowania i od akumulatora a i jeszcze pomaranczowa od oleju auto kreci na rozruszniku ale nawet nie chce zalapac nawet nie prubuje zapalic
 
 niemam mozliwosci podpiac pod komputer poniewarz jestem w  Angli tym autkiem i niewiem co mam z ty tutaj teraz zrobic
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-10-2009, 07:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jak kręcisz bez przerwy przez 10 s. nie zaświeca się kontrolka silnika? |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Anubiz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Paź 2009
 Posty: 8
 Skąd: Szczytno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-10-2009, 18:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po 10 sekundach nie zaswieca sie  kontrolka silnika 
 
 jestem juz na granicy rozpaczy ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-10-2009, 19:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Anubiz, a moze rozrzad sie przestawil? |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gem1   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant SE 2.5 V6 99r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Wrz 2009
 Posty: 131
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-10-2009, 19:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdź kompresję silnika... chyba Ci siada na jakimś garze |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-10-2009, 22:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | gem1, nawet jakby kompresji nie bylo na 2 garach to by silnik odpalil, z tym ze chodzilby jak traktor i strasznie by telepało budą, choc fakt faktem kompresje przydaloby sie zmierzyc, to bylby przynajamniej dobry poczatek dla rozmyslan |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Anubiz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Paź 2009
 Posty: 8
 Skąd: Szczytno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-10-2009, 22:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | silnik wogule niechce zalapac niemam jak sprawdzic kompresji  wogule nawet sie niezachowuje po przekreceniu kluczyka jak by chcial zalapac poprostu tyle ze kreci na rozruszniku |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-10-2009, 23:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Anubiz, piszac nic nie zdzialasz, niestety nie czarujmy sie sytuacja nie jest za ciekawa jezeli nie masz jakichkolwiek mozliwosci do podlubania, mogl przeskoczyc rozrzad, mogl sie zerwac klin na kole zebatym rozrzadu, dlatego pod koniec dnia jak zaparkowales auto i je zgasiles to na nastepny dzien juz go nie odpalisz, przepustnica takze mogla nawalic, zeby cokolwiek sie dowiedziec najpierw trzeba zbadac auto. |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |