Zamknięty przez: londolut 18-10-2010, 22:46		 | 
	
			Civic EG4 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-06-2010, 15:37   Civic EG4
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Parę dni temu dorbiłem się NieMiśka więc czas go przedstawić.
 
 
Honda Civic EG4 1992r. D15B3. 1992r. Zakupiony w kraju !.
 
 
Seryjna Moc 94KM. Zdrowizna. 
 
 
Przebieg 139 tyś. - Nie kręcony !
 
 
W zawieszeniu nic nie stuka, puka 
 
 
Kupiony za 2 tysiące.
 
 
Środek nie wytarty i nigdy nie palone w nim.
 
 
 
Za dużo zdjęć nie ma, ale będą.
 
 
 
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
 
 
 
Ze zmian które dokonałem:
 
 
Zmiana dolotu z 54 mm na 64 mm (Oryginalny JDM)
 
 
Stary:  
 
 
Nowy:  
 
 
 
 
 
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
Również wyprzedziłem zapłon do 11 stopni i wyregulowałem zawory   
 
 
 
 
 
 
Wiadomo że domeną tego auta jest rdza na nadkolach no nie omineła i tego egzemplarza, ale jak na to że auto jest od nowości w Polsce to i tak nie jest źle. | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez pyjte 04-06-2010, 17:30, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pawela  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: 330i & ix20 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-06-2010, 16:01   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mam tu kilka niewiadomych
 
 
EG9 to oznaczenie sedana w VTi, czyli moje    1.5 to zawsze EG4
 
 
D15B3 to gaźnikowiec, ten silnik szedł tylko na rynek USDM, nie wiem jak mogła być kupiona w kraju... | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-06-2010, 17:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Fakt wdarła się literówka myślalem eg4 i napisałem eg9...
 
pawela, tak jak weszła Honda Motor Poland sprowadzali na rynek polski jedynie D15 w wersji b3.
 
 
Co do tego że jest krajowa mam 100% pewność     | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 londolut  		  
		 
         jradmin Colt
  
  
                  Auto: FK2 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2010, 15:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A nowe serce aż się wyrywa z garażu    Hahah    Gratuluję zakupu    Przekaż dziadkowi, że ja biorę potem autobusa    | 
             
						
				_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
 
Turbofrytkownicom mówimy nie     
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-07-2010, 11:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam!
 
 
Pojeździłem trochę tym wozem (ciężka przesiadka z colta    ) i niestety nastąpił problem.
 
 
Zaczęło się od tego iż tydzień temu jadąc na pakownie brakło mi paliwa (w Civicu nie ma kontrolki pomarańczowego żyda). Po dolaniu paliwa do ponad połowy baku wszystko było OK.
 
 
Niestety wracając kilka dni później z pracy auto zaczęło się dusic i przerywac więc dolałem paliwa długo się nie zastanawiając. Problem ustąpił. Niestety gdy paliwa jest mniej niż 1/4 samochód cyklicznie się dusi, po chwili jedzie normalnie OK.
 
 
Mam kilka tropów:aparat zapłonowy, zabrudzony gaźnik który zassał syf z baku (nie znam się na gaźnikach, nie wiem czy to może byc taki objaw) lub uszkodzona pompa paliwa. 
 
 
Może mieliście kiedyś doświadczenie z takim czymś? Jakieś sugestie? Może to coś innego?    | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rosomak1983  		  
		 
         Mitsumaniak werbalny terrorysta
  
  
                  Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-07-2010, 11:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pyjte, jakby co mam pompe paliwa do tego modelu na 100% sprawna , dałbym Ci na podmianke ale nieco daleko   
 
Ja bym radził 
 
1.przeczyscic gaznik (watpie by miał tu wpływ poziom paliwa ale nie zaszkodzi) 
 
2.zmienic filtr paliwa
 
3.jak nie pomoze zmierzyc cisnienia paliwa i wymienic pompe
 
 
PS aparat zapłonowy raczej nie jesli widzisz wyrazna zaleznosc od poziomu paliwa | 
             
						
				_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 
-Nie synku.... to Diesel.....   
 
Life is 2 short to drive boring cars   
 
6 bolt only... 
 
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kafar87  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer V Kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 77 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rosomak1983  		  
		 
         Mitsumaniak werbalny terrorysta
  
  
                  Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-07-2010, 18:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pyjte, i co z cifem w końcu??? | 
             
						
				_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 
-Nie synku.... to Diesel.....   
 
Life is 2 short to drive boring cars   
 
6 bolt only... 
 
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Browar [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-07-2010, 11:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a czym wiecej jezdzisz? gieciakiem czy cifem? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-07-2010, 23:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jeździ jeździ    usterką był zapchany filtr paliwa.... jak go rozpiłowałem to piasek wyciągałem     Filtr zmieniony i auto działa. Chociaż dużo rzeczy juz było wykrecanych i sprawdzanych. Kopułkę i palec przy okazji wyminiłem bo nie były już pierwszej świeżości   . W ciągu dwóch tygodni poznałem budowe gaźnika od A do Z    Browar,  naturalnie ze gietejem.    
 
 
kafar87, nooo najładniejsza.... ale jeżeli chodzi o porównanie do colta to civic sie umywa. Zdeklasował go Colt. A jak wiadomo byli rywalami. Tłumienie nierówności, sztywność, praca układów, miejsce w środku    | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Szwagroz  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant, 2,0 elegance 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 635 Skąd: TP 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-08-2010, 12:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               to jest 1,3 a tam mocy seryjnej jest 75 kucy a nie 94, wczoraj takiego sprzedałem z bólem serca, ehhh najlepsze auto jakie do tej pory miałem. Z przeróbek miałem Siedzenia od preludy, rewelacyjne i pasują po 5 min przeróbek, bo te seryjne fotele to jakas tragedia, założę się że w twoim niezłe mają luzy, no i licznik od 1,5 z obrotomierzem, bo w 1,3 poskąpili tego wynalazku, a przełożenie to kolejne 5 min roboty    2 wkręty i wpięcie w 2 taśmy po bokach. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-08-2010, 10:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pawela napisał/a: | 	 		  | D15B3 to gaźnikowiec, ten silnik szedł tylko na rynek USDM, nie wiem jak mogła być kupiona w kraju... | 	  
 
 
 	  | Szwagroz napisał/a: | 	 		  | to jest 1,3 a tam mocy seryjnej jest 75 kucy | 	  
 
 
Ręce mi opadają. Inni lepiej znają historię i moc mojego wozu     Poniżej zamieszczam fotki Książki Gwarancyjnej z datą zakupu oraz historią serwisową     
 
 
 
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
 
 
Uploaded with ImageShack.us | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Szwagroz  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant, 2,0 elegance 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 635 Skąd: TP 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-08-2010, 16:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no sory, widziełem kilkadziesiąt silników hond i pierwszy raz widzę żeby V na gaźniku była 1,5, widocznie to jakiś limitet edyszyn w takim razie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mystek  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Lancer Sportback 2014 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-08-2010, 21:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Raz widziałem na allegro jajko z Kanady. Tam szły mocniejsze wersje silnikowe. Nie chcę skłamać, ale był tam jakoś 1.5 115KM albo 1.6 115KM. Ponoć różniły się tylną klapą i światłami trochę. | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
 
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
 
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
 
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
 
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
 
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Morfi  		  
		 
         Mitsumaniak Street Hunter
  
  
                  Auto: Opel OPC i FORD KA 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-08-2010, 22:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Graty hondy    | 
             
						
				_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
 
 
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. 
 
----------------------------------------------- 
 
Mark Twain | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |