Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
TomchuckGarage
Autor Wiadomość
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 16-08-2017, 23:41   

Potencjometr jest na podłużnicy, od niego idzie mały łącznik do wahacza. Być może utwardza się stronami w zakrętach jak wykryje przechył auta.

Volve;
cóż mam powiedzieć... Planowałem odwiedziny, ale zawsze brakowało czasu. A byłem w szczecinie przez ostatni rok chyba z 3 razy w interesach.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-08-2017, 00:07   

Już sobie przypomniałem że na lewym prostym wachaczu było coś przymocowane. Czyli wygląda na to że jest to samo.
_________________

 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 17-08-2017, 21:03   

I w ten sposób można zakończyć banialuki o wahaczach prostych. Prawy i lewy są identyczne, z jedyną różnicą, jaką jest gwint w "lewym"wahaczu pod ten właśnie czujnik. Ja tak to widzę.
tomchuck napisał/a:
No i buda jest zdrowa


Poka poka :shock: :twisted: Progi z tyłu i te narożniki przy wahaczach wleczonych :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 17-08-2017, 23:05   

tak szybko nie pokażę, bo galant jest tak zastawiony innymi że wcześnie nie wyjedzie :P Ale tak, końcówki progów, wewnętrzne poszycia nadkoli tylnych, podłoga mają tylko drobne naloty, ale jest jedna mała dziurka w przednim lewym kielichu. Widziałem to na zdjęciach przed zakupem i byłem przygotowany na najgorsze... Ale buda naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła :)
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 24-09-2017, 15:27   

Jako że nowego właściciela tutaj nie ma, to pozwolę sobie wstawić zdjęcie z hamowni szarego fto.
Moje szatańskie dziecko pluło ogniem :D

254KM i 348Nm więc biorąc pod uwagę że dawcą silnika był przedliftowy vr4 to spoko wynik.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-09-2017, 17:52   

tomchuck napisał/a:
254KM i 348Nm więc biorąc pod uwagę że dawcą silnika był przedliftowy vr4 to spoko wynik
:mrgreen: Jest moc. Będzie napęd 4WD i podłączony TCL, o którym rozmawialiśmy?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 24-09-2017, 19:42   

Ciekawe czy po założeniu MagnaFlow będę miał taki efekt z komina :-D super! Aż przypomina mi się seria Tuners vs ricers ;-)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 24-09-2017, 20:32   

Awd i tcl nie będzie, za dużo kombinacji.
Co do wydechu, to tutaj jest pełen przelot na dwóch tłumikach, kata brak to nie ma oporów dla ognia ;] A samego ognia dużo nie było, tylko jeden strzał przy odcięciu, ale na zdjęciu efekt wyszedł świetny :D
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10690
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-09-2017, 21:26   

Petarda. Jak to się odpycha z jednej ośki ? Trakcja jest?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
mati_z 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 281
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-09-2017, 15:49   

I to wszystko na automacie z mojego Galanta, który podobno jest taki delikatny :lol:
Gdybym ja wiedział, że ta skrzynia tyle zniesie :roll:
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 29-09-2017, 20:42   

Do tej pory znosi dobrze i miejmy nadzieję ze tak pozostanie ;]

Marcino;
Bardzo dobrze się odpycha. Trakcja według mnie jest bardzo dobra jak na ośkę. Długie fd galantowej skrzyni w tym pomaga.
Ogólnie to co do vr2 to nie ma co się bać. Ostatnio na śląsku znajomi robili testy. było kilka vr4, jeden gal vr2 w manualu i evoX. No i wszyscy dostali baty od vr2 :D
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 20-10-2017, 20:57   

Czas pokazać nowy nabytek. Być może jedyny w PL w takiej wersji.
Niestety nie mam zamontowanych dokładek nadkoli (podobne do tych w poliftowym legnumie) ale nawet bez nich jest całkiem spoko.
Jedna jest popękana i też brakuje kawałka, więc muszę zająć się jej odtworzeniem.
Także przedstawiam Diamante VRX :D


 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-10-2017, 21:27   

Jasny gwint jaka świetna fura :shock:

Wnętrze rewelka.

Muszę Cię kiedyś odwiedzić i pozwiedzać te twoje skarby. W sumie w przyszły weekend pewnie znów będę przejeżdżał przez Śrem, ale znów nie sam, a chyba jeden dzień to za mało na Twoją stajnię :mrgreen:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24299
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-10-2017, 11:38   

Też mi się Diamante podobają a jeszcze czarne wnętrze. Bardzo fajne autko, nie to co obecne żelazka pomieszane z kupą z przewagą stylistycznej kupy...
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21-10-2017, 21:28   

gdzie Ty znajdujesz te auta? :shock:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.