Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2.0 Dunios
Autor Wiadomość
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 26-08-2018, 11:10   

W wtorek lub środę odbieram samochód od blacharza ;) . Okres prac miał nie przekraczać 2 tyg a czekam już prawię miesiąc :D . Ważne żeby była robota dobrze zrobiona . Dzisiaj dostałem zdjęcia także się nimi dzielę :

https://drive.google.com/open?id=19eKFe_0Vk82Jogre98aL5hytS4P8h_u8

W październiku czeka mnie wymiana oleju i filtra. Jaki olej polecacie do silnika 2.0 ? Chciałbym założyć filtr stożkowy, polecicie jakiś w dobrym stosunku jakoś/cena ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-08-2018, 11:15   

Dunios napisał/a:
Chciałbym założyć filtr stożkowy, polecicie jakiś w dobrym stosunku jakoś/cena ?
Po co? 2,0 w tym aucie nie powala mocą, a Ty chcesz ją jeszcze zmniejszyć?
Dunios napisał/a:
Jaki olej polecacie do silnika 2.0 ?
Mobil ESP Formula 5W30 lub Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40.
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 26-08-2018, 12:10   

myślałem że stożkowe filtry dodają mocy :shock: . A jakiś zwykły filtr polecisz ?
Ile oleju kupić na wymianę ? :)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11106
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-08-2018, 12:56   

Filtry kup sobie Knechta. Tak powietrza,jak i oleju.

Po zdjęciach widać,że blacharz idzie równo z malowaniem. Pomalował wszystko co się dało :mrgreen: Amortyzatory,przewody... Nawet nie zdjął tłumika, a nad nim jest skorodowana osłona :?
Pojęcia nie mam jak on to wszystko wyczyścił, nie zdejmując czegokolwiek :roll:
_________________

 
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 26-08-2018, 13:10   

O ten tłumik się zapytam :) . Rdza była piaskowana
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24280
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-08-2018, 21:04   

Porządna robota. Dobrze, że zasłania całość przy malowaniu, bo potem pył wszędzie osiada i często ciężko jest to spolerować...
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-08-2018, 21:24   

Krzyzak napisał/a:
Porządna robota.

Chyba nie piszesz o konserwacji - bo tam jest rzeźnia.
Amortyzatory na szrot, sonda lambda może się wypali, linki ręcznego sklejone - masakra,
A już pasek alternatora - mistrzostwo świata.

Żądaj zwrotu kasy i pokrycia strat.

:shock: maglownicy też się dostało...
Ostatnio zmieniony przez mkm 27-08-2018, 02:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 26-08-2018, 22:13   

Myślisz żę może być aż tak źle z tą konserwą ? amortyzatory kosz ? ile się mogę domagać ? a z paskiem co się może dziać ?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-08-2018, 02:24   

Dunios napisał/a:
amortyzatory kosz ?

Niestety zużyją się w momencie (o ile wogóle będą pracowały w pełnym zakresie skoku) - tak dokładnie pomalowanych tłoczysk jeszcze nie widziałem :wink:

Dunios napisał/a:
a z paskiem co się może dziać ?

Wszystko i nic.
Mogła farba go "nadtopić" i wkrótce strzeli, mogła "tylko" usztywnić" i zacznie piszczeć, a mogła nie zrobić mu nic.
Ogólnie masz zamalowane wszystkie gumy, przewody, tuleje, gumy... wszystko.
Tak się nie robi.

Donios napisał/a:
ile się mogę domagać?

Jeżeli nie spisaliście umowy przed robotą to nie chcę Cię martwić, ale nic.

Pojedź do gościa i mu spokojnie zwróć uwagę - może będzie miał jakiś pomysł - chociaż wątpię bo to wygląda na antykorozję tlenkową, która tak łatwo nie schodzi...
Na 100%musicie usunąć farbę z tłoczysk amortyzatorów (też ostrożnie, żebyś nie wlał rozpuszczalnika po tłoczysku do uszczelnień, bo wtedy rozszczelni się w moment. Nie porysuj też powierzchni - papier ścierny i skrobanie odpada.

Sprawdż też wąsy maglownicy - ta sama powierzchnia co na amorach - jak masz uszkodzoną którąś osłonę to masz tam odkurz - do usunięcia natychnmiastowo.

Ogólnie współczuję Ci, bo chciałeś dobrze, a wyszło fatalnie.

Donios napisał/a:
Myślisz żę może być aż tak źle z tą konserwą?

Tak jak już zostało napisane - niby dokładnie, a w sumie "po łebkach". Bez rozkręcania choćby osłon, belki, wyjęcia korków czarno to widzę.
Pocieszę Cię tylko, że czy z konserwą, czy bez - on i tak rdzewieje nadal - teraz przez chwilę będzie mniej widać :wink:
Bardziej obawiałbym się gum, przewodów i innych części "ruchomych"...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24280
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-08-2018, 08:11   

Chodzi mi o lakierowanie. Widziałem często, że malują bez przykrywania reszty a potem pył niesie się wszędzie.
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 27-08-2018, 09:06   

Dzwoniłem do blacharza , i dostałem informacje że tłumików nie odkręcają tylko się je zakleja . i pytałem również o te części co zamalowali i mówił że to drogi środek który jest łagodny dla takich części . ogólnie bardzo polecany blacharz z moich okolic wiec juz sam nie wiem co myslec :/

Edit. Ile oleju kupic na wymianę ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-08-2018, 09:32   

4 litry oleju do silnika wystarczą.
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 08-09-2018, 18:15   

Sprężyny obniżające przód jakie polecacie ? Czy bardziej opłaca się kupić komplet ? Przypominam że 2.0 :wink:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-09-2018, 21:24   

Wystarczą tylko na przód, najlepiej Eibach -30 mm.
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 10-09-2018, 16:27   

a gdzie można znaleźć na sam przód ? bo widzę same komplety
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.