[C51A 1.3] Nie odpala, nie ma iskry? |
Autor |
Wiadomość |
gienek [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 16:48
|
|
|
dzis cos pokombinowalem iskra wrucila tam gdzie jej miejsce:) na kazdej swiecy jest iskra zapłon dobrze ustawiony ecu nie ma na 100% sprawdzilem tak jak mówiliscie czyli podsumowanie iskra jest wacha jest dostaje sie do swiec pasek rozżadu ok ale nie zapla cos po trochu zaczyna łapac ale nie chce załapc a moze to lipna benzyna jest?? tankowalem go na stacjii shell albo orlen nie pamietam dokładnie . i jescze mi sie wydaje ze iskra moze byc troche za mała |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 18-02-2008, 17:07
|
|
|
gienek napisał/a: | kabel od kondensatora uwalił sie | Co z kondensatorem naprawiłeś / wymieniłeś ( kondensator wzmacnia iskrę ) |
|
|
|
 |
gienek [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 18:00
|
|
|
nie poprostu nie ma kondenstaora w kazdym razie nie wiem gdzie taki kupic i ile to moze kosztowac ale mówili mi ze bez kondenstora tez powinno dawac rade |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-02-2008, 19:01
|
|
|
lipa40 napisał/a: | kondensator wzmacnia iskrę |
A skąd takie rzeczy Ci się wzięły??
Kondensator niweluje zakłócenia od układu zapłonowego i nic więcej.
Jest jeszcze pewnie tranzystor mocy (J121) /w 1,5 na kolektorze ssącym za pokrywą zaworów przykręcony z góry do blachy, wtyczka 3pin/ - jak jest z nim coś nie bardzo to i iskra będzie słaba |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-02-2008, 19:26
|
|
|
gienek napisał/a: | poprostu nie ma kondenstaora w kazdym razie nie wiem gdzie taki kupic i ile to moze kosztowac | Od malucha pasuje i kosztuje kilka złotych. |
|
|
|
 |
gienek [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 20:17
|
|
|
mam dosc juz nie wiem co jest nie tak niby wszystko ok a nie działa
[ Dodano: 18-02-2008, 23:33 ]
dzis byłem w warsztatcie i powiedzieli mi ze moze to byc przez zbyt bogata mieszanke co o tym myslicie i czego to moze byc wina |
|
|
|
 |
DaniOOO [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2008, 00:18
|
|
|
sprawdź przewody i świece i niech wyregulują ci mieszankę w tym warsztacie. |
|
|
|
 |
gienek [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2008, 14:08
|
|
|
gaznik jest ok tylko ida tam dwa przewody (elektryczne kabelki) i ponoc to moze miec wpływ(niby odciecie wachy czy dyszy) i nikt nie wie od czego te kable moze ktos tu wie?? jak prubuje odpalic to mi strzela z gaznika mieszanka ?? co o tym myslicie / podsumuje jeszcze raz iskra jest na kazdej swiecy swiece sa mokre po tym jak pokrece chwile czyli wacha dostaje sie a nie zapala
[ Dodano: 21-02-2008, 19:51 ]
ludzie pomocyyy nie wiem co robic?? / nie wiem czy to dobry pomysł ale nie wie ktos ile moze kosztowac kompletny silnik zeby tylko włzyc i jezdzic bo mam dosc juz takiej zabawy i przepychania tego samochodu po mechnikach
[ Dodano: 22-02-2008, 23:07 ]
dzis udało mi sie go odpalic mainowicie smniejszyłem troszke przerwe w świecach i wypaliłem je ale pojawił sie kolejny problem samochud ospala tylko z pychu a swiece po wyjeciu sa całe czarne bardzo skopcone czego to moze byc wina ( jakby co to rozrusznik kręci) |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-02-2008, 13:56
|
|
|
gienek, sprawdz cewke a dokladniej czy po przekreceniu kluczyka masz napiecie na cewce to jest uklad gaznikowy sprawdz czy kable ktore ida na aparat zaplonowy sa cale czy niema jakiegis przerwy
na kablach- sprawdz ustawienie zaplonu czyli ustaw silnik na punkty . Sprawdz przewod w/n miedzy cewka a rozdzielaczem - sprawdz rezystor ceramiczny na cewce czy przewodzi - takie biale |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|