Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:45
trzęsie podczas jazdy
Autor Wiadomość
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2009, 07:37   

Rejant, jeśli trzęsie autem podczas hamowania to jest to wina hamulców albo krzywe tarcze od przegrzania a jeśli masz tarcze jeszcze oryginalne to po tylu latach jest to wielce prawdopodobne, wtedy tarcze do wymiany na nowe łącznie z klockami hamulcowymi . A druga przyczyny to maga być po zapiekane zaciski hamulcowe albo na śrubach pływających albo same tłoczki jest to do naprawienia z zestawem do regeneracji hamulców koszt około 30 pln + robocizna
Jeśli zaś chcesz kupować tarcze hamulcowe to wszystko poniżej 200pln za szt to złom
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 26-08-2009, 10:04   

No nie przesadzajmy - w Krakowie jakimś cudem gość sprzedaje Brembo za około 330 zł za komplet i są OK. 2 osoby póki co mają i są zadowolone.

Konkretnie o te mi chodzi:

http://www.allegro.pl/ite...ipse_91_96.html
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 26-08-2009, 10:06   

Zgodzę się z kolegą z powyższego postu,a oprócz tego jak wibracje są do 80km/h to może być buła na oponie,właśnie tak miałem ostatnio,tylko jak się wolno jechało to było takie bicie poprzeczne z przodu.Pozdrawiam.
 
 
Michal.dh 
Nowy Forumowicz


Auto: Sigma 12v 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-08-2009, 23:17   

adresu dokładnego nie znam, ale jak jedziesz Krzywoustego prosto przez skrzyrzowanie w strone Gumieńców tą dwupasmówką to po prawej stronie mijasz myjnie ręczną i tuż za nią jest ten pseudo zakład.
_________________
nasze Sigmy
 
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 26-08-2009, 23:34   

miałem to samo,u mnie były zapieczone zaciski na śrubach pływających ,sigma długo stała.
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2009, 07:51   

lukasz12, brembo już przerabiałem w rożnych zestawieniach z klockami i innymi wynalazkami wszystko pochodziło góra 2 miesiące , hamulce muszą być skuteczne zawsze a nie po 3-4 hamowaniach z dużych prędkości zaczyna się hamowanie składu kolejowego , jeśli chcesz mam takie tarcze na zbyciu cena za wszystkie 4 szt to 200pln używane 2 miesiące
Ja nie mowie ze każdy ma zaraz kupować Zimermanny ale dobre tarcze dobrze kosztują i taka jest prawda

[ Dodano: 27-08-2009, 07:53 ]
a tak a propo lukasz12, zerknij na stronie brembo ile dokładnie kosztują tarcze do sigmy bo te 330 pln to troszkę cena zaniżona i coś mi się wydaje ze to chyba Brembo robione w Polsce albo Chinach

[ Dodano: 27-08-2009, 07:54 ]
http://www.brembo.com/Cat...htm&NRNODEGUID={17D7BCC8-5414-40CA-9D35-30F3CABF4BA3}&NRCACHEHINT=NoModifyGuest

[ Dodano: 27-08-2009, 07:55 ]
http://www.brembo.com
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27-08-2009, 15:43   

mi biło i nieco wyło przy dłuższym amowaniu ( z 160 np. ) a teraz po wymianie klocuszków na TRW ( chyba ok ) jest fajno - nie ma problemów z hamowaniem i cicho jest - bicie też znikło :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
krzysiek65 
Forumowicz


Auto: DIAMANTE 12v93r.kombi automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 59
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 04-09-2009, 22:16   

efekt kwadratowego koła występuje też kiedy nie odbija do końca hamulec ręczny i nagrzeje się mocno tarcza. Na wszelki wypadek wrto sprawdzić temperaturę tarcz .UWAGA!! tarcze czasem nagrzewają się do czerwonosci, łatwo o poparzenie!!!!
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 16-10-2009, 22:31   

Problem zniknął po regeneracji zacisków-były pozapiekane i wymianie tarcz przednich, w sumie dużo na nich nie przejechałem, ale na dzień dobry były przegrzane a potem toczone, więc zbyt proste nie były.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.