 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] Strzaly przy wlaczonym 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 02-11-2010, 19:41
|
|
|
orginalne to rozumiem, ale czy sprawdzałeś dokładnie jakie masz przełożenie z przodu i jakie z tyłu (na deklach mostów powinny być naklejki z informacją)
w miśkach jest wiele przełożeń, a do twojego silnika też bywa kilka, więc wystarczy że któryś poprzednik wymieniał most (przód albo tył) i nie sprawdził przełożenia...
wiem że brzmi to troche nierealnie ale warto sprawdzić, lepiej dmuchać na zimne
jeśli przełożenia mostów będą jednak ok (przód=tył) to problem może wywoływać sprzęgło zapinające przód, czyli: nieszczelne wężyki podciśnienia/membrana/zbiornik powietrza albo już sama usterka mechaniczna sprzęgła
oby skończyło się tylko na wężykach... |
|
|
|
 |
Kwieczor
Nowy Forumowicz Pajero&Hilux
Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 11 Skąd: Żyrardów, Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2010, 17:53
|
|
|
Cześć
jestem właśnie po wstępnej diagnozie takiego strzelania w PII 2,5td
wszystkie podejrzenia szły na łańcuch reduktora (głośny metaliczny strzał dobiegający z okolic skrzyni, ale
- strzały występowały także w położeniu H
- strzały wzmagały się przy skręcaniu kół
po odsłuchaniu przez 3 dziadków mechaników w jednym warsztacie 4x4 w Nadarzynie - diagnoza na 90% - padnięte przeguby wewnętrzne - do potwierdzenia po demontażu. |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 12-12-2010, 19:39
|
|
|
Ja juz naprawilem - od wczoraj ciesze sie sprawnym przodem co w tych warunkach pogodowych jest wskazane. Łancuch wyciagniety ,ze zostawil slady na obudowie. Potwierdzam patent ze skracaniem lancucha ,dziala jak nalezy. Faktycznie te pol ogniwa duzo go skraca i gdyby nie tak rozciagniety (strzaly nawet na 5 biegu od 2tys obr na suchej szosie) to pewnie byloby ciezko. Teraz nawet sie lekko ugina wiec jest ok na 100%. |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
konradgdynia
Forumowicz

Auto: Pajero 2,8 TD Long '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 35 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-12-2010, 00:41
|
|
|
i kto miał racje |
|
|
|
 |
|
|