[EAxW] Zacinająca się stacyjka |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-02-2017, 12:00
|
|
|
Tnx |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10706 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-02-2017, 22:40
|
|
|
Pieraś napisał/a: | Odgrzewam kotlet
Od jakoś miesiąca mam ten sam problem ze stacyjka.
Wczoraj minutę się męczyłem by kluczyk obrócić.
Krzyżak jakieś wskazówki jak wyjąć?
Bo z opisów wynika, że ciężko.
Immobiliser jest w stacyjce? |
Masz drugi kluczyk to dorób i spokoj.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 20-02-2017, 09:07
|
|
|
Mam ale to samo miałem.
Teraz kilka ostatnich razow zero problemu.
Muszę obczaic, czy to nie problem ze kiera źle ustawiona i blokada kiery działa. |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 22-05-2022, 18:20
|
|
|
Siema Panowie szukałem ale nie znalazłem
Jak zdemontować sam bębenek z zapadkami?
Wkładkę zdemontowałem ale potem to już poddałem się a nie chciałem niczego popsuć. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-05-2022, 21:19
|
|
|
Bebenek wychodzi w odpowiedniej pozycji wyciagniety razem z kluczykiem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 22-05-2022, 21:40
|
|
|
Jak ściągnę ten pierścień segera to bębenek ma się niby zmieścić w tej tulejce głównej? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24315 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-05-2022, 07:13
|
|
|
Tak jak napisał Robert - wkładasz kluczyk na ACC i od spodu trzeba nacisnąć czymś długim taki guziczek i sam bębenek można wyciągnąć. |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-05-2022, 08:44
|
|
|
Ok,tak zrobiłem tylko jak dobrać się do samych zapadek? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 23-05-2022, 11:36
|
|
|
marecki, a nie lepiej podjechać do speca od autozamków, niech rozbierze, wyczyści, dopasuje, nasmaruje i złoży.
Ja jak dobrze pamiętam płaciłem 50-70zł z demontażem i montażem. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24315 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-05-2022, 13:10
|
|
|
marecki napisał/a: | Ok,tak zrobiłem tylko jak dobrać się do samych zapadek? |
wyciągnij kluczyk i zapadki same wyskoczą na sprężynkach - tylko żebyś nie pomylił kolejności |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-05-2022, 17:54
|
|
|
Bizi78, teraz to za 5 czy 7 dyszek, chyba tylko ktoś podjedzie do ciebie
Obdzwoniłem kilku speców i jak słyszą galant z 98r to niechętne podchodzą do tematu..
Jutro mam dostać odpowiedź od jednego gostka,który naprawiał takie stacyki x lat temu
Jeszcze jest opcja dorobienia klucza pod stacyjkę
Większość ludzi twierdzi że nie ma części pod ten model
Jest jeszcze opcja od śluzarzy-włamywaczy
Panie na gotowo od 450 do 850 pln 1,5h max roboty na miejscu |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24315 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-05-2022, 07:06
|
|
|
A co tam się wydarzyło, że musisz poprawiać? |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 25-05-2022, 18:23
|
|
|
Krzyzak, ogólnie to się przycinała co jakiś czas ale można było z tym żyć
do ostatniej soboty kiedy się franca zacięła na amen,próba przekręcenia trwała chyba 30 min pod domem
W niedzielę próbowałem się do tego dobrać ale wiadomo,że niedzielna praca w g#wno się obraca
Na tyle ile mogłem przepsikałem tylko wkładkę różnymi specyfikami i napsikałem smaru w sprayu,działa jakotako ale oddam ją na weekend do speca,który dzisiaj dał znać
Skalibruje mi ją pod stare klucze za około 250pln. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24315 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-05-2022, 06:58
|
|
|
pracy jest na minutę - te zapadki są z mosiadzu i się ścierają, kluczyk też się lekko ściera - problem jest taki, że wtedy zapadki się nie chowają jak należy i zaczyna się zacinać
po wyjęciu bębenka doskonale widać, która zapadka za to odpowiada (bo najczęściej jest tylko jedna, skoro jeszcze czasem działa) - wtedy pilniczek i po pół minuty masz działającą stacyjkę |
|
|
|
 |
|