Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Problem z płynem chłodniczym, za duży stan
Autor Wiadomość
Cinek082 
Nowy Forumowicz

Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-10-2012, 10:48   

Owczar niestety strzeliła ;-)
Po zdjęciu, głowica powędrowała do warsztatu na sprawdzenie i do ogólnej regeneracji.
Ucieszyłem się bardzo jak gościu powiedział że nie jest pęknięta i nie była nigdy spawana.
Następnie nowa uszczelka nowe śruby Ajusa i próba generalna.
No i wielkie rozczarowanie, przed naprawą musiał dostać solidnie po garach żeby się w zbiorniczku gotowało, a po zrobieniu od razu po odpaleniu gejzer z chłodnicy.
No więc głowica znowu zwalona i do sprawdzenia, tym razem u mnie w Siedlcach.
i wyszło pęknięcie na pierwszym cylindrze w komorze wtryskowej.
Dodam jeszcze że trafiły mi się śruby z ciasta bo gołym okiem widać jak się wyciągnęły :-)
Trochę się rozpisałem, ale kończąc dodam że głowica pospawana, nowa uszczelka na starych śrubach i jak za razie nic złego się nie dzieje :-)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-10-2012, 11:04   

Głowica jako część eksploatacyjna :)

U mnie też była pęknięta na pierwszym cylindrze i tak samo jak u Ciebie, za pierwszym razem źle sprawdzili. Potem zawiozłem do sprawdzonego warsztatu, który przy pierwszej awarii był niestety nieczynny przed świętami. No i tutaj rzetelnie wykonany test wykrył co jest nie tak. Aczkolwiek u mnie po pierwszej naprawie było chwilę dobrze.

Moją spawali w Grójcu. Silnik złożony na oryginalnych uszczelkach, nowych szpilkach, ale nie wiem jak się spisuje, bo kungfumiszcz nie zagląda na forum. Praca warsztatu wyglądała bardzo solidnie, a vectra tds śmigała z pospawaną u nich głowicą przez kilka lat :)

Cinek082 napisał/a:
Dodam jeszcze że trafiły mi się śruby z ciasta


Mi 3 nowe-oryginalne też się wyciągały. A stare bez problemu dociągnęły.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 09-10-2012, 15:09   

Cinek082 napisał/a:
Następnie nowa uszczelka nowe śruby Ajusa i próba generalna.

bo Ajusa to syf...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Cinek082 
Nowy Forumowicz

Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-10-2012, 16:31   

Teraz też tak uważam, z drugiej strony czy to reinz, ajusa, czy erling to i tak pewnie jeden i ten sam chińczyk z drutu to klepie ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.