Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.4 MIVEC] Silnik 2.4 MIVEC
Autor Wiadomość
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 19-02-2016, 11:59   

Witam. Takie pytanko. Czy 2.4 mivec to ten sam co w Grandis ie siedzi?
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 19-02-2016, 13:10   

mitsu00 napisał/a:
Marcin_T napisał/a:
Żółtej mazi nie ma - ani na korku ani na bagnecie. Olej jest czyściutki.
Tak więc wygląda na to, że dołączę do grona wielbicieli tego fajnego auta :)
Benzyna jest prawie bezobslugowa w porownaniu do dizla, ale musi chyba sporo palic w miescie? W gratisie masz tez wiekszy przeswit niz w dizlu.


Jak to większy prześwit ?? O ile ?
_________________
Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 20-02-2016, 21:56   

wszystko jest w instrukcji O2 (warto tez sprawdzić masy poszczególnych modeli):

2.0 - prześwit 205/178 mm (z DPF)
2.2 - prześwit 176 mm
2.4/3.0 - przeswit 215 mm
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
Mietek2i4 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2,4 Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 2
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 24-03-2016, 23:01   

Komandor napisał/a:
2,4 Mivec ma łańcuch rozrządu i instrukcja nie przewiduje wymiany. Jak na razie nie słychac aby byly jakies problemy z lancuchem jak np. w Nissanach.



Instrukcja nie przewiduje, a ja się właśnie dzisiaj dowiedziałem, że przy 200 000 zaleca się wymianę łańcucha.... Mój ma 185 000 :(
_________________
Mietek2i4
 
 
slonik1983 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 170KM 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 10
Skąd: Przyszowice
  Wysłany: 14-06-2016, 09:21   2.4 MIVEC 170KM i LPG

Czy to możliwe aby w normalnej jeździe Outlander palił 20L LPG/100km?
Przed założeniem instalacji liczyłem na 15-16l LPG/100km ale pierwsze pomiary wskazują na około 20l. Może to być wina źle ustawionego sterownika?
Instalacja pracuje na STAGu i wtryskiwaczach Hana. Czeka mnie pierwszy przegląd po 1000km więc opiszę jak to wyglądało. Ale może ktoś ma sugestie na co zwrócić uwagę?
 
 
qbota 
Forumowicz


Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 140
Skąd: Czerniejewo
Wysłany: 14-06-2016, 15:51   

Mój pije średnio 13 a lekkiej nogi raczej nie mam.
Na autostradzie przy 160-170km/h, 4 osoby, bagaże - 16.
 
 
slonik1983 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 170KM 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 10
Skąd: Przyszowice
Wysłany: 14-06-2016, 21:39   

to i tak mniej niż 20. jednak gazownik będzie musiał dokładnie przyjrzeć się ustawieniom. dzięki za info. zauważyłem też że po zamontowaniu instalacji jak schodzi na wolne obroty to obroty spadają do 500-600 a po chwili ustalają się na poziomie właściwym. podejrzewam stare świece i przy okazji do sprawdzenia przepustnica i silnik krokowy. zastanawia mnie tylko dlaczego po zamontowaniu LPG się ujawniło falowanie. widocznie tak jest
 
 
qbota 
Forumowicz


Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 140
Skąd: Czerniejewo
Wysłany: 17-06-2016, 11:26   

No cóż... tylko BRC :)
 
 
slonik1983 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 170KM 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 10
Skąd: Przyszowice
Wysłany: 21-06-2016, 22:27   

i trochę się wyjaśniło. prawdopodobnie uszkodzony jest zawór na butli. dzięki temu nie mogę zatankować do pełna. nie zwróciłem wcześniej na to uwagi. po przeliczeniu pali 13-14l (też mam ciężką nogę).

mam inny problem z falującymi obrotami na biegu jałowym (swoją drogą mam jakiegoś pecha, wcześniej gazowałem Mazdę 6 1.8 i też po gazowaniu i czyszczeniu przepustnicy pojawił się problem z falowaniem). domyślam się że silnik krokowy, problem w tym że jest dostępny razem z przepustnicą - nowa w MM 7300PLN. Zacznę od przeczyszczenia i przesmarowania silnika krokowego. Zastanawiam się czy bez problemu można wsadzić przepustnicę z Outlandera I , ewt. czy ktoś miał doświadczenia z czymś takim: http://www.ebay.com/itm/O...ehXS~2u&vxp=mtr
ewt jeśli ktoś ma dostęp do używki w dobrym stanie to proszę o wiadomość na priva
 
 
tabarly 
Nowy Forumowicz

Auto: Citroen C4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 2
Skąd: Olkusz
Wysłany: 12-10-2017, 07:30   

Witam,
jak w tym silniku jest rozwiązana regulacja zaworów?
Hydraulika, śruba czy może płytki?
Interesuje mnie ten silnik, a po kupnie chciałbym zainstalować lpg, więc ważna to sprawa jaka regulacja, czy będzie kosztowna, bo przy gazie jednak problem występuje.
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 20-10-2017, 06:21   

Regulacja jest na tzw szklanki. Najpierw mierzymy luz, potem zamawiamy szklanki (od Dodga tańsze). Temat jest na forum.
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
mazi mitsubishi 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 33
Skąd: Małogoszcz
Wysłany: 09-11-2017, 10:47   

Mietek2i4 napisał/a:
Komandor napisał/a:
2,4 Mivec ma łańcuch rozrządu i instrukcja nie przewiduje wymiany. Jak na razie nie słychac aby byly jakies problemy z lancuchem jak np. w Nissanach.



Instrukcja nie przewiduje, a ja się właśnie dzisiaj dowiedziałem, że przy 200 000 zaleca się wymianę łańcucha.... Mój ma 185 000 :(

Można coś więcej się dowiedzieć czy zaleca się wymianę przy 200tys.mój ma 260tys.i się trochę obawiam co robić?
 
 
Legger 
Nowy Forumowicz

Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2019
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-05-2019, 23:49   

Podpinam się pod pytanie przedmówcy w temacie rozrządu.....

ps. szukałem na różnych stronach zestawu rozrządu do tego auta i nie ma (aliexpress się nie liczy)....
 
 
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2019, 16:53   

Jak nic się nie dzieje to rozrządu na łańcuchu w 2.4 nie trzeba wymieniać bo nie ma dużych szans że strzeli jak pasek. Conajwyżej się rozciągnie co zacznie powodować falowanie obrotów które przerodzi się w duże zużycie paliwa następnie gaśnięcie na światłach i ostatecznie problemy z odpalaniem i dyskotekę na desce rozdzielczej ostatecznie doprowadzając do momentu że nie odpalisz silnika.

U mnie niestety łańcuch rozciągnął się po 130tys realnego przebiegu bo Mitsubishi wypuściło jakąś dupną partię i sporo MY2011 wypuszczonych w 2010 miało tą przypadłość. Wymieniłem jak byłem na etapie falowania i gaśnięcia na światłach bo palił mi po 18l w mieście i 12-13 na trasie.

[ Dodano: 31-05-2019, 16:53 ]
PS Zestaw do rozrządu skompletują ci chłopaki z Serwisu Mitsumaniaków w Warszawie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.