mitsubishi carisma 1.8 gdi problem z odpalaniem i |
Autor |
Wiadomość |
fanatyku
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 109 Skąd: Odchlan
|
Wysłany: 08-02-2016, 09:32
|
|
|
Jasne
Teraz robię to drugi raz. Tzn kupiłem drugi dolot, egr, wyczyściłem wszystko, założyłem nowe uszczelki od EGR, bypassa i w przyszły weekend zamierzam zrobić podmiankę.
Gniazda świec też czyściłem, sprawdzałem czy nie ma oleju i czy nie przerywa. Chyba pozostają do sprawdzenia tylko te wtryski i przepływomierz.
Dla zainteresowanych - uszczelka przepustnicy 21zł, uszczelka egr 12zł, uszczelka bypassa (2 kontrolery podciśnienia) 15zł, uszczelka kolektora 35zł. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-02-2016, 09:50
|
|
|
Ale czy też demontowałeś głowice i czyściłeś komory spalania oraz wlot i wylot głowicy. Podobno zbyt wysokie ciśnienie sprężania przez nagromadzony nagar w komorze spalania też ma znaczenie. |
|
|
|
 |
fanatyku
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 109 Skąd: Odchlan
|
Wysłany: 08-02-2016, 18:58
|
|
|
Tego nie robiłem I mam nadzieje, że nie będę musiał Od głowicy i rozrządu jakoś się trzymam z daleka... Pewnie i by się dało ale jakoś mi się nie chce, hehe |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-02-2016, 22:37
|
|
|
W głowicy jest pewnie to samo co było w dolocie. Ja tam chyba w porę wyleczyłem się z tego silnika z którym najczęściej jest więcej problemów niż pożytku. |
|
|
|
 |
MrKubek
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2016 Posty: 5 Skąd: Radom
|
Wysłany: 03-03-2016, 01:15
|
|
|
https://youtu.be/n5ljICkcTk8
falowanie obrotów 1100-0? nastomiast dzieje się tak TYLKO i wyłącznie na luzie jak silnik ma mniej więcej 70C, wiadomo gdy jest zimny trzyma go ssanie, jak dodaję gazu sonda się uruchamia i wszsytko gitara natomiast jak go wrzucam na luz gdy jest rozgrzany silnik takie coś się dzieje jak na filmiku
[ Dodano: 04-03-2016, 12:06 ]
ktoś coś? |
|
|
|
 |
fanatyku
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 109 Skąd: Odchlan
|
Wysłany: 04-03-2016, 14:22
|
|
|
U mnie obroty silnika falowały na luzie a czasem też tak spadały jak na filmiku kiedy był uszkodzony regulator pompy wysokiego ciśnienia. Tylko na rozgrzanym silniku. Tak jak piszesz, na zimnym było ok. |
|
|
|
 |
|