Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Pedał hamulca wpada do podłogi
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-02-2014, 17:29   

Wyciągasz ja z korka i składasz ją jak kapelusz :P
To ntakie prowizoryczne odpowietrzania, w sensie aby się podciśnienie nie robiło w zbiorniczku ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 03-02-2014, 18:13   

robertdg napisał/a:
składasz ją jak kapelusz
czyli jak?
co z nią trzeba zrobić?


Pytanie nr 2 kto się orientuje gdzie można dostać te gumowe tulejki na prowadnice zacisków - nie osłony tylko te na sworzniach prowadnic. Te które były na prowadnicach kupionych wraz z zaciskami były tak spuchnięte, że złożenie całości po czyszczeniu prowadnic graniczyło z cudem więc złożyłem bez nich...
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-02-2014, 19:49   

polaff napisał/a:



Pytanie nr 2 kto się orientuje gdzie można dostać te gumowe tulejki na prowadnice zacisków - nie osłony tylko te na sworzniach prowadnic. Te które były na prowadnicach kupionych wraz z zaciskami były tak spuchnięte, że złożenie całości po czyszczeniu prowadnic graniczyło z cudem więc złożyłem bez nich...


najlepiej w ASO, nie są jakoś bardzo drogie o ile pamiętam
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-02-2014, 20:06   

robertdg napisał/a:
Wyciągasz ja z korka i składasz ją jak kapelusz :P

Sorry jestem prostym chłopakiem z podkarpackiej wsi i nie wiem jak się obsługuje kapelusz :p :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-02-2014, 20:35   

Gentleman :P



_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 03-02-2014, 20:47   

polaff napisał/a:
Pytanie nr 2 kto się orientuje gdzie można dostać te gumowe tulejki na prowadnice zacisków - nie osłony tylko te na sworzniach prowadnic. Te które były na prowadnicach kupionych wraz z zaciskami były tak spuchnięte, że złożenie całości po czyszczeniu prowadnic graniczyło z cudem więc złożyłem bez nich...


W intercarsie są takie zestawy od Quick brake. Ta gumka i dwie osłony na prowadnice. Ja płaciłem za komplet na zacisk z tyłu 10 zł a na przód brałem od Huga ale też są dostępne w IC. Koszt podobny. Wszystki pasuje i fajnie wykonane.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-02-2014, 21:28   

robertdg, czyli po zalaniu płynu powinienem tego boba wyciągnąć z nakrętki, złożyć na płasko (jak kapelusz :p ), wrzucić do zbiorniczka i zakręcić nakrętkę? Dobrze zrozumiałem?
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-02-2014, 21:29   

Tak, ma wyglądac tak jak na zdjęciu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2014, 23:34   

A u mnie ten kapelusz cały czas jest "rozłożony" ...
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 03-02-2014, 23:38   

On się rozkłada jak jest mniej jak max płynu i tak jakby zassysa go pompa, pierwszy raz to zauważyłem przy odpowietrzaniu że on się rozkłada
 
 
 
Shockwave 
Mitsumaniak

Auto: Galant ea2a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 181
Skąd: Bestwinka
Wysłany: 21-06-2015, 23:53   

Do mojego ea2a będzie pasowała pompa z obojętnie jakiego benzynowego gala EA ?
Odpowietrzałem hamulce maszyna pod ciśnieniem. Przez jakiś czas było ok.
Ale problem powrócił.
Mam wrażenie ze raz mocniej hamuje kolo lewe a raz prawe. Pedał hamulca jednego dnia zabiera wysoko a raz nisko.
Czasem jak pompuje na zgaszonym silniku to dojdę do pewnego momentu ze już sie nie da napompować, a następnym razem napompuje i jeszcze mogę troszkę docisnąć i słyszę syk (pewnie z serva)
Jak kupie obojętnie jaki zestaw servo+ pompa od benzynowego EA będzie pasował i pracował normalnie ?
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-02-2016, 22:32   

Hejka.Czy to normalne,ze jak jade powoli i hamuje to musze glebiej nacisnac hamulec,a im szybciej jade to pedal hamulca lapie szybciej?
 
 
Wtss 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 10
Skąd: Wawa
Wysłany: 04-01-2019, 12:00   

Przebrnąłem przez cały temat a porady jak na lekarstwo ,więc dam swoje doświadczenia:
objawy normalne, czyli mróz i nagle pedał wpada w podłogę, najpierw sporadycznie, później cały czas.
Dolałem płynu, mimo że nie było to jeszcze minimum i odpowietrzyłem zaciski. Nie wiem która z tych operacji pomogła ale hamulec już działa normalnie.
 
 
walo93 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2020
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-07-2020, 16:24   

Witam serdecznie,
Około 2 tygodni temu byłem w warsztacie na wymianie klocków i tarcz hamulcowych na przodzie. Mechanik powiedział że mam piasty pokorodowane, ale zostały oczyszczone i nowe hamulce założone. Wspomniał że mogę mieć gumowaty pedal hamulca przez jakiś czas. Wyjechałem z warsztatu, ale nie zauważyłem żadnego dziwnego zachowania hamulcy, bardzo fajnie się hamowało i uczucie bezpieczeństwa też było.. Aż do wczoraj. Mianowicie wracam z pracy, przejechałem przez kałuże (nie wiem czy ma to. Coś do rzeczy) a pedal hamulca zrobił się miękki. Gdy go podpompuje parę razy wszystko wraca do normy, żeby za chwilę znowu brać około 2cm od podłogi. Wyczytalem tutaj że dolanie płynu pomogło niektórym z was, więc postanowiłem również tak zrobić. Dolałem prawie na Maksa i cud, hamulec znowu łapie tak wysoko jak powinien. Przejechałem się rzecz jasna od razu kilka razy pohamowałem i znowu to uczucie bezpieczeństwa powróciło. Sprawdzę jeszcze jutro jak po całej nocy bedzie to wyglądało ale jestem zdziwiony tym, ponieważ płynu było miedzy min/max, odrobina dolewki zrobiła całą robotę. Czy te auta to mają taki urok czy jak? Co sądzicie dajcie znać.
Pozdrawiam
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-07-2020, 21:16   

Sprawdź, czy nie ma wycieku płynu hamulcowego. Mechanik raczej nie zostawił pustego zbiorniczka, tym bardziej, że zakładając nowe klocki musiał wcisnąć tłoki, i płyn powrócił do zbiornika.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.