Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Evoscan
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-11-2018, 16:01   

Ja bym założył ori sterownik. Dopiero wtedy jechać błąd kasować.
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-11-2018, 20:00   

Nie wiem jak z mruganiem, trochę to dziwne. Raczej kontrolka powinna palić się na stałe.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-11-2018, 23:23   

Może się uzbrajał :) poczytam w manualu
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
MBanan 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2018
Posty: 9
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-11-2018, 18:45   

Witam
Się podepnę:) Gdzie w okolicy Katowic szukać kogoś kto mi skasuje/zdiagnozuje SRS?
Wczesniej aż tak mi nie przeszkadzał ale teraz wcześnie ciemno i woli po oczach :D
_________________
Pozdrawiam
Banan
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 14-12-2018, 08:36   

Witam. Ja się podepnę z takim pytaniem: kto w okolicy Szczecina posiada evoscana i mógłby się podpiąć do mojego gala? Kupiłem kabelek vag kkl na ft232rl, zmostkowałem pin 1 i 4, odpaliłem mitsulogger 2.0 ale pokazuje tylko kilka parametrów, reszta jest info że jest nieprawidłowy format. Chciałbym sprawdzić swój kabel na evoscana u kogoś zanim za niego zabule.

Jeszcze jedno, dziwnie wymruguje kod błędu silnika, tzn jest tak jakby długi błysk i jeszcze dłuższy. Jeśli to normalne błyski to będzie 11 - lambda, zgadza się? Ale wydaje mi się że te błyski są dłuższe niż normalnie (ea5w 99r tiptronic)
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-12-2018, 09:51   

Nagraj jak mruga ta kontrolka i link zamieść tutaj to się wyjaśni co to za błąd.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-12-2018, 10:12   

djc1985, spytaj na regionalnym, może poratują namiarem na volve, on chyba powinien mieć evoscana 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 14-12-2018, 11:17   

Przestał pokazywać błąd ale mitsulogger dalej słabo gada
https://drive.google.com/file/d/1pz-nSERQ9dCsHnbXRcPIbfW-oUxWqA0t/view?%20utusp=drivesdk

[ Dodano: 14-12-2018, 20:24 ]
Evoscana się łączy i fajnie czyta, tylko czasami zrywa. Czy jest opcja czytania kodów dtc? U mnie się nie łączy a jak się połączy to pokazuje dziwne rzeczy. jeszcze pytanie jaki parametr ustawić dla wtrysków? Ea5w 163km
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-12-2018, 20:34   

Musisz poczytać w dziale carismy o ustawieniach evoscana.
Ważne są też odpowiednie sterowniki do kabla.
Należy zmienić czas odczytu na ileś tam ms i interfejs na MUT3 jak dobrze pamiętam.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 14-12-2018, 21:07   

Tak mam- mut3 , mut2-efi, parametry live czyta prawidłowo. Tylko spalanie pokazuje od 0,2 do 0,9l na 100km ale to jest na podstawie wtrysków i tu potrzebny parametr. Nie łączy mi się z ABS. Czy jest to możliwe?
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-12-2018, 21:11   

Co do abs-u i srs-u to się nie połączy.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-12-2018, 22:12   

W tym roczniku Evoscan tylko kasuje błędy silnika, w Miśkach benzynowych po 2001 dopiero czyta błędy po zmianie jednego parametru jak zasugerował Bizi78.
Tu masz temat o Evoscanie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 15-12-2018, 17:48   

Próbowałem się połączyć z ABS, połączył się ale włączył odrazu pompę i napompował mi pedał hamulca na kamień, więcej się nie połączył. Czyli tak jakby chce ale nie wie jak. Mam wersję 2.7. czy w nowszych coś się zmienia?
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-04-2019, 08:37   

Panowie,
Czy podgląd AFR jest prawidłowy w evoscan? Mogę na tym bazować ustawiając LPG w OpenLoop...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 09-04-2019, 15:48   

AFR o który pytasz to nie jest AFR jaki masz po analizie spalin przez sondy a to dlatego, że tu są sondy wąskopasmowe, które mówią tylko bogato/ubogo. Do ustawiania gazu po AFR potrzebujesz sobie kupić sondę szerokopasmową wraz z sterownikiem. Ten z evoscana to podaje zdaje się miejsce z mapy silnika w którym aktualnie pracuje czyli to co ma być a nie to co faktycznie jest. Do pokazania tego co faktycznie jest masz "External Wideband AFR" czy jakoś tak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.