LPG 4g VR4 |
Autor |
Wiadomość |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 14-04-2011, 22:26
|
|
|
To jest Twoje auto? http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11618
Jeśli tak to czy jest OK? zadowolony? jak ciśnienia przy WOT?
Co do PLPynton, chodzi mi o Jego dokładną konfigurację (szczególnie reduktory) i generalnie czy jest zadowolony i ew co by polecił jak by teraz zakładał LPG (jeśli się oczywiście nadal tym tematem interesuje).
WIELKIE DZIEKI
Acha i jeszcze coś, gdzie najlepiej się wwiercić? |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-04-2011, 00:07
|
|
|
zrobil juz 100tys na gazie jesli mnie pamiec nie myli.
a auta nie szanuje raczej. serwisow oczywiscie pilnuje, ale paluje niemilosiernie.
wszystko gra i buczy.
w moim jest ta sama instalacja, jak narazie od 3tys no problem.
wiercone w kolektor po widocznej stronie. |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 15-04-2011, 07:44
|
|
|
adaxo napisał/a: | Co do PLPynton, chodzi mi o Jego dokładną konfigurację (szczególnie reduktory) i generalnie czy jest zadowolony i ew co by polecił jak by teraz zakładał LPG (jeśli się oczywiście nadal tym tematem interesuje).
WIELKIE DZIEKI |
Jakiś czas temu rozmawiałem z SebastianemS, z forum LPG i polecał taki zestaw :
Stag 300-6 Plus
2x Magic III
6x 1 Hana2000
Rafał (Pepi) ma prawie identyczną instalkę - prawie bo ma inne wtryski Magic Jet.
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2011, 13:16
|
|
|
Gazownik ze szczecina ten co ma Vr4 i ten który zakładał do mnie gaz, ma w przedliftowym VR4
Stag 300-6 plus
2x KME silver
6x magic jet
no i wiadomo butla w kole.
podstawa to dobry gazownik który ogarnie to wszystko, reszta to już tylko graty które są zamienne i każdy wybiera to co lubi |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-04-2011, 15:12
|
|
|
Derpin napisał/a: | Gazownik ze szczecina ten co ma Vr4 i ten który zakładał do mnie gaz, ma w przedliftowym VR4
Stag 300-6 plus
2x KME silver
6x magic jet
no i wiadomo butla w kole. |
sory ale taki zestaw do VR6 to bida z nędza...
Derpin napisał/a: | reszta to już tylko graty które są zamienne i każdy wybiera to co lubi |
co za bzdura... najwazniejsze w działaniu instalcji sa własnie stabilne wartosci cisnien itp które zapewni tylko dobry reduktor i wtryski.
Na instalcji LPG nie warto oszczedzać tym bardziej do VR6 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 16-04-2011, 15:23
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Derpin napisał/a: | Gazownik ze szczecina ten co ma Vr4 i ten który zakładał do mnie gaz, ma w przedliftowym VR4
Stag 300-6 plus
2x KME silver
6x magic jet
no i wiadomo butla w kole. |
sory ale taki zestaw do VR6 to bida z nędza...
Derpin napisał/a: | reszta to już tylko graty które są zamienne i każdy wybiera to co lubi |
co za bzdura... najwazniejsze w działaniu instalcji sa własnie stabilne wartosci cisnien itp które zapewni tylko dobry reduktor i wtryski.
Na instalcji LPG nie warto oszczedzac. |
Ja chce zalozyc LPG do VR4, nie VR6
No i własnie tu zaczynają się schody, wg opisu KME Silver turbo obsłuży 260 KM (ma byc jak już x2), a poza tym wszystkie proponowane reduktory (Magic 3, AC-R01, KME silver) maja wejście gazu na 6 mm a polecane jest 8 które jest w GeniusMax i Genius MB1500.
Naprawdę ciężki orzech do zgryzienia.
[ Dodano: 16-04-2011, 15:58 ]
Zapraszam na dalsza dyskusje do mojego wątku o gazowaniu VR4
http://forum.mitsumaniaki...p=860757#860757 |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2011, 22:22
|
|
|
rosomak1983, nie będę polemizował z teoretykiem. Wiem co ma włożone gościu który gazuje auta, wiem jak to jeździ w VR4 i widziałem odczyty ze staga. |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 16-04-2011, 23:45
|
|
|
Derpin w sumie ok tylko te wtryski to sobie można o tu wsadzić |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-04-2011, 12:36
|
|
|
Cytat: | rosomak1983, nie będę polemizował z teoretykiem |
no nie ma co polemizowac. niemal najtańsze wtryski i reduktory... do topowej wersji o duzej mocy... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-04-2011, 18:46
|
|
|
Osobiscie w moim zwykłym V6 posiadam Staga 300-6 Plus i reduktor Scorpion GT do 350 KM i jak na razie jest super
Reduktor |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 06-06-2011, 08:39
|
|
|
Rosomak ma racje. Nie spalisz paliwa to spalisz zawory |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
ksiadz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 VR4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 4 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 08-09-2011, 20:10
|
|
|
Temat troszké leży, ale chciałme go odświeżyć.
W sobotę jadę zakupić drugiego Galanta w mojej histori
Tym razem, po 2.5 V6, padło na VR4, z wiadomych względów
Chcę go również zagazować jak poprzednika. I tu pojawia się pytanie. Jak i gdzie?
Poprzednie autko montowane było we Wrocławiu, instalacja PRINS. Jak do tej pory jeździ bez najmniejszych problemów, czyli już około 3 lat z hakiem.
Wysłałem do tego samego gazownika zapytanie o instalację do VR4 i otrzymałem taką oto odpowiedź:
STAG 300 ISA 2, wtryskiwacze HANA niebieskie, dwa reduktory AC R01 ( lub podobne - zależy jakie wejdą ). Koszt 4400 zł.
Czy jest to coś co można ładować do autka czy jednak co innego zaproponować?
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Ksiadz |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 11-09-2011, 15:03
|
|
|
Przynajmniej gość chyba się coś zna jak nie próbuje wcisnąć jednego reduktora o wydajności np do 300KM. Ja niestety nie znam się na lpg na tyle żeby coś doradzić ale wydaje mi się że wszytko powinno być odpowiednio dobrane : przewody o odpowiednim przelocie , wtryski które potrafią zaspokoić zapotrzebowanie silnika na paliwo i to chyba najlepiej z zapasem 30-40 %. Znajomi mają sterownik staga i nikt na niego nie narzeka choć najwięcej zależy od umiejętności instalatora. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
ksiadz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 VR4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 4 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 11-09-2011, 18:17
|
|
|
Super.
Dziękuję za odpowiedzi i pomoc. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-09-2011, 22:45
|
|
|
Do tego faro 13mm, wielozawor ekstra, 2 elektrozawory. Te ACR01 są dość nowe i na forum LPG dziwnie je polecają, czyżby AC robiło upusty dla polecających? Ja bym chyba wziął 2 razy KME GOLD. A najważniejsza i tak będzie instalacja zgodnie ze sztuką. Krótkie przewody, nawierty w kolektorach przykręcanych do głowic koło wtrysków PB, a nie tam gdzie wygodnie. |
|
|
|
 |
|