Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG 4g VR4
Autor Wiadomość
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 14-04-2011, 22:26   

To jest Twoje auto? http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11618
Jeśli tak to czy jest OK? zadowolony? jak ciśnienia przy WOT?

Co do PLPynton, chodzi mi o Jego dokładną konfigurację (szczególnie reduktory) i generalnie czy jest zadowolony i ew co by polecił jak by teraz zakładał LPG (jeśli się oczywiście nadal tym tematem interesuje).
WIELKIE DZIEKI :wink:

Acha i jeszcze coś, gdzie najlepiej się wwiercić?
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2011, 00:07   

zrobil juz 100tys na gazie jesli mnie pamiec nie myli.
a auta nie szanuje raczej. serwisow oczywiscie pilnuje, ale paluje niemilosiernie.
wszystko gra i buczy.
w moim jest ta sama instalacja, jak narazie od 3tys no problem.
wiercone w kolektor po widocznej stronie.
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 15-04-2011, 07:44   

adaxo napisał/a:
Co do PLPynton, chodzi mi o Jego dokładną konfigurację (szczególnie reduktory) i generalnie czy jest zadowolony i ew co by polecił jak by teraz zakładał LPG (jeśli się oczywiście nadal tym tematem interesuje).
WIELKIE DZIEKI

Jakiś czas temu rozmawiałem z SebastianemS, z forum LPG i polecał taki zestaw :

Stag 300-6 Plus
2x Magic III
6x 1 Hana2000

Rafał (Pepi) ma prawie identyczną instalkę - prawie bo ma inne wtryski :arrow: Magic Jet.

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2011, 13:16   

Gazownik ze szczecina ten co ma Vr4 i ten który zakładał do mnie gaz, ma w przedliftowym VR4

Stag 300-6 plus
2x KME silver
6x magic jet
no i wiadomo butla w kole.

podstawa to dobry gazownik który ogarnie to wszystko, reszta to już tylko graty które są zamienne i każdy wybiera to co lubi :)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-04-2011, 15:12   

Derpin napisał/a:
Gazownik ze szczecina ten co ma Vr4 i ten który zakładał do mnie gaz, ma w przedliftowym VR4

Stag 300-6 plus
2x KME silver
6x magic jet
no i wiadomo butla w kole.

sory ale taki zestaw do VR6 to bida z nędza...
Derpin napisał/a:
reszta to już tylko graty które są zamienne i każdy wybiera to co lubi :)

co za bzdura... najwazniejsze w działaniu instalcji sa własnie stabilne wartosci cisnien itp które zapewni tylko dobry reduktor i wtryski.
Na instalcji LPG nie warto oszczedzać tym bardziej do VR6
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 16-04-2011, 15:23   

rosomak1983 napisał/a:
Derpin napisał/a:
Gazownik ze szczecina ten co ma Vr4 i ten który zakładał do mnie gaz, ma w przedliftowym VR4

Stag 300-6 plus
2x KME silver
6x magic jet
no i wiadomo butla w kole.

sory ale taki zestaw do VR6 to bida z nędza...
Derpin napisał/a:
reszta to już tylko graty które są zamienne i każdy wybiera to co lubi :)

co za bzdura... najwazniejsze w działaniu instalcji sa własnie stabilne wartosci cisnien itp które zapewni tylko dobry reduktor i wtryski.
Na instalcji LPG nie warto oszczedzac.


Ja chce zalozyc LPG do VR4, nie VR6 :D

No i własnie tu zaczynają się schody, wg opisu KME Silver turbo obsłuży 260 KM (ma byc jak już x2), a poza tym wszystkie proponowane reduktory (Magic 3, AC-R01, KME silver) maja wejście gazu na 6 mm a polecane jest 8 które jest w GeniusMax i Genius MB1500.

Naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. :wink: :twisted:

[ Dodano: 16-04-2011, 15:58 ]
Zapraszam na dalsza dyskusje do mojego wątku o gazowaniu VR4


http://forum.mitsumaniaki...p=860757#860757
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2011, 22:22   

rosomak1983, nie będę polemizował z teoretykiem. Wiem co ma włożone gościu który gazuje auta, wiem jak to jeździ w VR4 i widziałem odczyty ze staga.
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 16-04-2011, 23:45   

Derpin w sumie ok tylko te wtryski to sobie można o tu wsadzić :butthead: :P
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-04-2011, 12:36   

Cytat:
rosomak1983, nie będę polemizował z teoretykiem

no nie ma co polemizowac. niemal najtańsze wtryski i reduktory... do topowej wersji o duzej mocy...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-04-2011, 18:46   

Osobiscie w moim zwykłym V6 posiadam Staga 300-6 Plus i reduktor Scorpion GT do 350 KM i jak na razie jest super :D

Reduktor
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 06-06-2011, 08:39   

Rosomak ma racje. Nie spalisz paliwa to spalisz zawory :D
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
ksiadz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 VR4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 4
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 08-09-2011, 20:10   

Temat troszké leży, ale chciałme go odświeżyć.

W sobotę jadę zakupić drugiego Galanta w mojej histori 8)
Tym razem, po 2.5 V6, padło na VR4, z wiadomych względów :twisted:
Chcę go również zagazować jak poprzednika. I tu pojawia się pytanie. Jak i gdzie?

Poprzednie autko montowane było we Wrocławiu, instalacja PRINS. Jak do tej pory jeździ bez najmniejszych problemów, czyli już około 3 lat z hakiem.

Wysłałem do tego samego gazownika zapytanie o instalację do VR4 i otrzymałem taką oto odpowiedź:

STAG 300 ISA 2, wtryskiwacze HANA niebieskie, dwa reduktory AC R01 ( lub podobne - zależy jakie wejdą ). Koszt 4400 zł.
Czy jest to coś co można ładować do autka czy jednak co innego zaproponować?

Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.

Ksiadz
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 11-09-2011, 15:03   

Przynajmniej gość chyba się coś zna jak nie próbuje wcisnąć jednego reduktora o wydajności np do 300KM. Ja niestety nie znam się na lpg na tyle żeby coś doradzić ale wydaje mi się że wszytko powinno być odpowiednio dobrane : przewody o odpowiednim przelocie , wtryski które potrafią zaspokoić zapotrzebowanie silnika na paliwo i to chyba najlepiej z zapasem 30-40 %. Znajomi mają sterownik staga i nikt na niego nie narzeka choć najwięcej zależy od umiejętności instalatora.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
ksiadz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 VR4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 4
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 11-09-2011, 18:17   

Super.
Dziękuję za odpowiedzi i pomoc.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-09-2011, 22:45   

Do tego faro 13mm, wielozawor ekstra, 2 elektrozawory. Te ACR01 są dość nowe i na forum LPG dziwnie je polecają, czyżby AC robiło upusty dla polecających? Ja bym chyba wziął 2 razy KME GOLD. A najważniejsza i tak będzie instalacja zgodnie ze sztuką. Krótkie przewody, nawierty w kolektorach przykręcanych do głowic koło wtrysków PB, a nie tam gdzie wygodnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.