Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Maslo po korkiem plynu chlodzacego
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 22-03-2012, 18:11   

bluecard88, ja miałem kiedyś identyczne objawy w skodzie 120 powodem był zablokowany termostat i jazda na krótkich odcinkach (podobnie jak u Ciebie). Silnik był wiecznie nie do grzany i skropliny pary wodnej nie odparowywały z oleju tworząc "masło pod korkiem oleju.
sipex, również jestem zdania by nie panikować wypłukać układ chłodzenia i obserwować auto.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 22-03-2012, 18:25   

polaff, ale tu jest mowa o korku od chłodnicy :mrgreen:

To, że majonez bywa pod korkiem wlewu oleju, to żadna nowość, typowy objaw jazdy na bardzo krótkich dystansach i niedogrzanym silniku.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 22-03-2012, 18:31   

swinks_UK napisał/a:
polaff, ale tu jest mowa o korku od chłodnicy :mrgreen:

To, że majonez bywa pod korkiem wlewu oleju, to żadna nowość, typowy objaw jazdy na bardzo krótkich dystansach i niedogrzanym silniku.

No a ją właśnie miałem taki nalot na korku chłodnicy, kiedyś pisałem o tym na forum. Myślę że u mnie to było spowodowane strasznym syfem w chłodnicy i długo niezmienianym chlodziwem.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-03-2012, 18:53   

bluecard88 napisał/a:
Płyn w zbiorniczku mi skakał z MIN na MAX w zależności od nagrzania silnika
To akurat normalne w tym modelu.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 22-03-2012, 19:32   

swinks_UK, no dobra, przyznaję że trochę zakręcony jestem. :mrgreen:
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-03-2012, 22:11   

Hugo napisał/a:
To akurat normalne w tym modelu.


Nie tylko w tym modelu ,ale w kazdym aucie plyn sie podnosi i obniza wraz ze wzrostem temperatury .
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 23-03-2012, 13:44   

od wczoraj ubyło płynu w zbiorniczku wyrównawczym jak było prawie pod max to teraz jest nad min okolo 2cm..żadnego błotka tam niema płyn troche ciemniejszy się zrobił ale to chyba przez to ,że zmieszał się z starym..robiłęm rozrząd z pompą wody tydzień temu a mechanik nic nie dolał więc może uzupełnił się stan w układzie?bo nie kopci ani żadnego wycieku z okolic chłodnicy czy pompy wody niema..odpaliłem auto nagrzał się i troszkę stan w zbiorniczku się podniósł..
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-03-2012, 14:21   

sipex napisał/a:
od wczoraj ubyło płynu w zbiorniczku wyrównawczym jak było prawie pod max to teraz jest nad min okolo 2cm..
Oczywiście poziom w obu przypadkach sprawdzany na rozgrzanym silniku?
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 606
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 23-03-2012, 14:29   

sipex napisał/a:
od wczoraj ubyło płynu w zbiorniczku wyrównawczym jak było prawie pod max to teraz jest nad min okolo 2cm..żadnego błotka tam niema płyn troche ciemniejszy się zrobił ale to chyba przez to ,że zmieszał się z starym..robiłęm rozrząd z pompą wody tydzień temu a mechanik nic nie dolał więc może uzupełnił się stan w układzie?bo nie kopci ani żadnego wycieku z okolic chłodnicy czy pompy wody niema..odpaliłem auto nagrzał się i troszkę stan w zbiorniczku się podniósł..


Jeśli zalałeś na zimnym silniku płynu pod max w zbiorniczku to po jeździe powinno wywalić połowę z tego przez odpowietrznik, ja tak zrobiłem bo myślałem że się zalewa pod max jak kupiłem auto, a powinno sie zalewać pod min i wtedy po jeździe podchodzi pod max i opada.
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 23-03-2012, 20:43   

Hugo, wróciłem z pracy było nad minimum po okolo godzince wlałem pod max poźniej pojezdziłem troche i na drugi dzień stan był gdzieś 2cm nad minimum..

bbandi, aha czyli to tłumczay czemu mi go ubywało :P dzięki za wskazówkę bo niemiałem pojęcia że aż tyle go musi wypluć.
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-03-2012, 14:00   

sipex napisał/a:
Hugo, wróciłem z pracy było nad minimum po okolo godzince wlałem pod max poźniej pojezdziłem troche i na drugi dzień stan był gdzieś 2cm nad minimum..
Ale te 2 cm nad minimun było jak silnik ostygł? Jeśli tak to wszystko OK.
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 24-03-2012, 19:21   

Hugo, tak jak silnik ostygł,później jak go nagrzałem to podniósł się o jakiś centymetr od poprzedniego stanu.
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.