Turbo i LPG |
Autor |
Wiadomość |
Creatinian1990
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 101 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-09-2009, 22:10
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | Creatinian1990 napisał/a: | Więc jeżeli chce wiedzieć to na pw:)
i w sumie możesz mi też podesłać jak wiesz:) |
Jeśli chcesz wiedzieć zaloguj się na jakiekolwiek forum tuningowe, tam otrzymasz odpowiedź. Ja nie będę propagował "mordowania Miśków", na tym forum naprawiamy nie niszczymy |
już wiem dlaczego nie chciałeś o tym pisać i bardzo to szanuję:)
wczoraj już nieco się naczytałem na ten temat:)
Także jestem stanowczo na NIE!!! :)pozdro:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-09-2009, 20:51
|
|
|
markus9292, widzę że jesteś młodym kierowcą, aby wyprzedzić każde Twoje kolejne pytanie i odpowiedzieć na zadane napiszę tak: Mitsubishi jest japońską firmą zajmującą się wieloma dziedzinami w życiu człowieka, poczynając od elektroniki, poprzez przemysł samochodowy kończąc na lotnictwie. W branży nazwijmy to samochodziarkiej cieszy się bardzo dobrą opinią mogą o tym świadczyć sukcesy np Lancera EVO w rajdach samochodowych. Nikt z firmy Mitsubishi nie chce nam użytkownikom zrobić na złość i zabrać moc naszym wspaniałym samochodom. Auta wyprodukowane w fabryce MMC są zrobione poprzez kompromis czyli max osiągi przy minimum spalania. Podnosisz osiągi = podnosisz spalanie, i często poczyniasz nieodwracalne szkody w swoim (przez niejednego na tym forum) ukochanym samochodzie. Nie staraj się poprawić wiedzy inżynierów z MMC. Jeśli koniecznie chcesz TUNINGOWAĆ swoje autko, zleć to firmie która ma w tym doświadczenie (nie są to małe koszty, ale ewentualne uszkodzenia autka musi pokryć w/w firma-oczywiście pamiętaj o jakimś potwierdzeniu papierowym umowy ustnej z firmą tuningową). Eclipse nie jest samochodem które można zmodyfikować bez specjalistycznego sprzętu. Modyfikacja nawet niby prostego dolotu w Ecli jest mocno skomplikowana. Wywalając oryginalny tłumik wraz z katem i zastępując go strumniennicą i "sportowym" wydechem skutkuje podniesieniem hałasu i obniżeniem mocy. Amen. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 06-09-2009, 21:02
|
|
|
markus9292 napisał/a: | Ale w tym samochodzie będzie na pewno sportowy układ wydechowy i sportowy układ dolotowy powietrza. Z tymi przeróbkami będzie więcej palił? |
Tak będzie więcej palił dodatkowo będzie słabszy. Eclipse to nie auto "rodzinne" tak więc układ dolotowy jak i wydechowy są to elementy dedykowane dla uzyskania optymalnych osiągów tego samochodu przy optymalnym zużyciu paliwa. Jakakolwiek przeróbka za wyjątkiem modyfikacji opracowanych specyficznie dla tego samochodu / silnika spowoduje pogorszenie osiągów. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 07-09-2009, 14:15
|
|
|
układ dolotowy to około ponad 2 tysiace do 2G Ecu master +stozek+dolot+strojenie+montaz,
układ wydechowy to okolo 2 - 2,5 koła w El-Tecu , mozna zrobic wszystko tez w ARS na Nadarzynie ,jesli robilbys obie rzeczy naraz moze dostałbyś 5% rabatu... lepiej zostaw sobie ta kase na doprowadzenie auto do dobrego stanu a odrazu po zakupie nie baw sie w modyfikacje.
Ja tez miałem sie w to bawi a od 3 lat przygody z miśkiem non stop jakies kwiatki wychodza moze szalu na drodze nie robie moca i wygladem ale przynajmniej autko wyglada o wiele lepiej mechaniczniej niz wtedy gdy go kupiłem. Utrzymanie Ecli do tanich nie nalezy licz sie z tym ze oprocz benzyny bede wychodzic jakies drobne badz wieksze usterki a czesci w Polsce ciezko dostac po dobrej cenie a czasami w ogole ich nie ma do misków |
|
|
|
 |
markus9292
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46 320Ci
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-09-2009, 18:05
|
|
|
Mam jeszcze pytanie, od którego roku zaczęli zakładać tarczowe hamulce z tyłu? |
_________________ Mitsubishi Eclipse II |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-09-2009, 00:03
|
|
|
Od poczatku produkcji tej generacji. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-09-2009, 10:49
|
|
|
Bartek3g napisał/a: | Od poczatku produkcji tej generacji. |
W eclipse zawsze były hamulce tarczowe z tyłu |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
markus9292
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46 320Ci
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-09-2009, 17:17
|
|
|
A TUTAJ nie jest czasem bębnowy? |
_________________ Mitsubishi Eclipse II |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-09-2009, 17:22
|
|
|
markus9292, masz racje. W 2 gen. i chyba tylko w drugiej wyszła wersja Eclipse RS. Jest to okrojona wersja właśnie z hamulcem bębnowym z tyłu, szyby na korbkę, brak tylnej wycieraczki, brak ospojlerowania itp. Dość rzadko spotykana wersja, ale jednak |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 09-09-2009, 18:14
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | W 2 gen. i chyba tylko w drugiej wyszła wersja Eclipse RS |
A 3G to co tez RS... oj kolega widze nie pamieta he he |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-09-2009, 19:06
|
|
|
Cytat: | A 3G to co tez RS... oj kolega widze nie pamieta he he |
Jaśniej Mati, z tego co ja wiem to wersja RS była sprzedawana wyłącznie w EURO. Wersja EURO była dostępna tylko w 1 i 2 Generacji Ecli. 3 i 4 generacja Ecli jest wyłącznie w wersji USA. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-09-2009, 00:14
|
|
|
Adaho_krak, Wersja 3g RS tez miala z tylu bebny o to Matiemu chodzi , nie miala tez stabilizatora chyba.
markus9292 napisał/a: | A TUTAJ nie jest czasem bębnowy? | no bebnowy, ale Ty pytales markus9292 napisał/a: | od którego roku zaczęli zakładać tarczowe hamulce z tyłu? | To Ci odpowiadam, ze od poczatku ale nie w kazdym. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 10-09-2009, 08:14
|
|
|
Nie bardzo wiem jak to:
markus9292 napisał/a: | Ten samochód nie jest taki tani i dlatego będzie on miał spokojnego kierowcę, na pewno nie będę nim palił gumy bo rodzice mi nie będą dawać kasy na nowe opony. |
markus9292 napisał/a: | tym samochodem mam zamiar jeździć do szkoły, to jest 2x30km, czyli 60km dziennie przez 5 dni czyli 300km na tydzień i w weekend średnio 50km. Czyli przez miesiąc ok. 1700km |
ma się do tego:
markus9292 napisał/a: | Ale w tym samochodzie będzie na pewno sportowy układ wydechowy i sportowy układ dolotowy powietrza. |
O sensie i gustowności takich przeróbek nawet nie piszę. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
markus9292
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46 320Ci
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-09-2009, 18:36
|
|
|
cns80 napisał/a: | Nie bardzo wiem jak to:
markus9292 napisał/a: | Ten samochód nie jest taki tani i dlatego będzie on miał spokojnego kierowcę, na pewno nie będę nim palił gumy bo rodzice mi nie będą dawać kasy na nowe opony. |
markus9292 napisał/a: | tym samochodem mam zamiar jeździć do szkoły, to jest 2x30km, czyli 60km dziennie przez 5 dni czyli 300km na tydzień i w weekend średnio 50km. Czyli przez miesiąc ok. 1700km |
ma się do tego:
markus9292 napisał/a: | Ale w tym samochodzie będzie na pewno sportowy układ wydechowy i sportowy układ dolotowy powietrza. |
O sensie i gustowności takich przeróbek nawet nie piszę. |
W sensie, że na drodze nie będę wariował, we Wrocławiu jest tor na ul. Rakietowej i tam można poszaleć. A co ma jeżdżenie do szkoły, a tuning przecież to w niczym nie przeszkadza? A te Shootin flames jak jest nie legalne to przecież nie będzie zakładane |
_________________ Mitsubishi Eclipse II |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-09-2009, 22:00
|
|
|
markus9292, musisz zrozumiec mnie i kolegow, dla nas eclipse to cos wiecej niz samochod... |
|
|
|
 |
|