[EA2A/W 2.0] Miska olejowa |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 21-06-2011, 22:02
|
|
|
Wymiana oleju dynamiczna? Jeśli tak to dolicz jeszcze 10L Transmaxa. |
|
|
|
 |
tomix
Mitsumaniak tomix

Auto: Mitsu Galant 97r 2,5V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 110 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-06-2011, 18:19
|
|
|
Witam
Miska olejowa silnika 2,5 v6 jest taka sama jak silnika 2,0 ? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-06-2011, 18:20
|
|
|
tomix, inna. |
|
|
|
 |
tomix
Mitsumaniak tomix

Auto: Mitsu Galant 97r 2,5V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 110 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-06-2011, 18:53
|
|
|
Dzięki.Więc ta nie podejdzie?http://allegro.pl/miska-olejowa-mitsubishi-galant-2-0-v6-i1645313707.html |
|
|
|
 |
jabudek
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-10-2011, 19:53
|
|
|
Witam,
ja też mam problem ze zardzewiałą miską olejową. Czy wie ktoś gdzie można pospawać miskę w Warszawie?
Spawanie niepotrzebne. Okazało sie, że nieszczelny był korek spustowy oleju... |
|
|
|
 |
Pini
Nowy Forumowicz
Auto: EA2W 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 09-09-2015, 20:25
|
|
|
Cześć,
odświeżę temat.
Muszę wymienić miskę olejową do silnika 2,0 i chcę się zapytać czy może ktoś ją sam wymieniał i na jakie problemy napotkał? Czy warto to robić samemu? Czy może lepiej oddać w ręce machera? Na co trzeba uważać? Czy trzeba zdejmować wydech czy bez jego ruszania się obejdzie? Każda informacja będzie przydatna.
z góry dzięki. |
_________________ ignorance is bliss..... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-09-2015, 20:31
|
|
|
Trzeba demontować wydech, bez tego ani rusz, praca nie jest specjalnie skomplikowana, najwięcej zabawy przy odklejeniu miski z bloku oraz przy czyszczeniu przed montażem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Pini
Nowy Forumowicz
Auto: EA2W 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 09-09-2015, 20:44
|
|
|
dzięki za info. Najbardziej się boję, że jak zacznę wydech odkręcać, to już nie zakręcę Ale pewnie spróbuję... z kuzynem wymieniliśmy sami cały rozrząd to miska nas nie pokona |
_________________ ignorance is bliss..... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-09-2015, 20:49
|
|
|
nie bój się o wydech - te nakrętki są naprawdę do tego przeznaczone i spokojnie puszczą
zaopatrz się w uszczelkę wydechu albo tzw. cement do układów wydechowych |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-09-2015, 21:35
|
|
|
Te pomiędzy kolektorem wydechowym a portkami puszczą bez problemu. Gorzej z tymi pomiędzy portkami a katalizatorem, tu może być źle. |
|
|
|
 |
Pini
Nowy Forumowicz
Auto: EA2W 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-09-2015, 20:48
|
|
|
A nie wystarczy czasem odkręcić wydech tylko od strony kolektora wydechowego, i delikatnie odciągnąć w dół rurę by wyciągnąć miskę ? Czy konieczny jest całkowity demontaż tego odcinka wydechu od kolektora po katalizator ? |
_________________ ignorance is bliss..... |
|
|
|
 |
tomekz
Nowy Forumowicz
Auto: EA2A 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2017 Posty: 3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 03-01-2017, 19:24
|
|
|
Witam posiadam Galanta 2.0 EA2A (2000-2004). Z jakich modeli pasują miski do mojego |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-01-2017, 20:23
|
|
|
Z galanta EA2A/W |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
tomekz
Nowy Forumowicz
Auto: EA2A 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2017 Posty: 3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 03-01-2017, 21:16
|
|
|
Dzięki. Proszę jeszcze o pomoc rozszyfrowania oznaczenia. A/W oznacza, że sedan/kombi? Drugą rzeczą w której proszę o pomoc to czy też pasują te miski olejowe od modeli 1996-2000?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-01-2017, 21:29
|
|
|
odpowiadam:
Tak
Tak |
|
|
|
 |
|