Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 15-07-2011, 23:32   

No panocku, jak wyjeżdżałem to silnik siedział w samochodzie, podejżewam, że jutro odpalenie i I etap docierania...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-07-2011, 14:53   

To widzę że pierwsza połowa lipca zastała większość E88A na warsztacie :)
Ja wczoraj swojego odebrałem od mechanika - ale nie robiłem takich remontów jak Wy. Ciekawi mnie, kiedy coś w nim w końcu pierdzielnie - niechciałbym powtarzać panewkowego wyczynu Mitsu ;)
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 24-07-2011, 14:59   

To zapobiegaj a nie lecz :D
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-07-2011, 15:11   

Dobrze, obiecuję że strzałka obrotomierza nie będzie przekraczać 3000 rpm ;)
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-07-2011, 15:12   

mitsu_pl napisał/a:
To zapobiegaj a nie lecz


Oj tak - w moim przypadku tego leczenia było sporo ale i przy okazji tez kilka rzeczy zapobiegawczy wymienione - było widać że kilka rzeczy można by jeszcze zostawić na razie, ale tak dla pewności i spokojnych nerwów (głównie mojego taty ;) )) wymieniłem parę rzeczy w zawieszeniu, jakieś uszczelniacze itd...

Zasadniczo widzę, że w przypadku Mitsubishi reguła jest własnie taka - zapobiegać - nie leczyć.
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 24-07-2011, 16:30   

Chodziło mi bardziej o wymianę panewek przed ich obróceniem... ;)
Dobrze jest też, kontrolować ciśnienie i temperaturę oleju...
Następna ważna sprawa, to jeżeli zamierzasz śmigać po szutrach, to koniecznie i bezwzględnie, zamontuj dobrą płytę pod silnikiem, bo u nas przycisnęło płytę do miski, miska się wgięła i przytkało smoka, tak pewnie doszło do najpierw zatarcia się wałka w głowicy, a teraz do obrócenia panewki...
Trzeba na miskę uważać, ponieważ smok jest dosłownie milimetry od jej dna... pierwszy raz spotykam się z tak nisko osadzonym smokiem...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-07-2011, 02:26   

Płyta oczywiście że będzie - i to bez znaczenia od rodzaju nawierzchni. Już raz miskę uszkodziłem na treningu, więc mi wystarczy ;)
Tak to jest, gdy auto nie gotowe a człowieka ręce swędzą żeby potrenować :?
Acha - ile macie mm płyty? 6?
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 25-07-2011, 13:22   

5mm, ryflowana aluminiowa, choć mogłaby być grubsza, bo po każdym rajdzie trzeba ją minimalnie prostować...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-07-2011, 23:05   

No to za cienka - też się zastanawiałem nad 5mm (wiadomo waga) ale jak u mojego kolegi w świeżo zamontowanej 6mm pojawiają się małe wgnioty to myśli o 5mm poszły w niebyt.
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-07-2011, 23:18   

5mm blachy kwasoodpornej i będzie o wiele sztywniej ;) ale wiadomo i wagowo się straci, ale raczej nie aż tak dużo na taką osłonę :P
a jak nie to do tych blach porobić jakieś wzmocnienia, typu płaskowniki itp coś jak w masce jest to wzmocnienie
 
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-07-2011, 15:39   

Ja tam jak zwykle pozwolę sobie wkleić jeszcze raz fotki z wątku i moim E88A - jak ktoś by się przymierzał robić głowice to teraz zobaczy co go czeka :)

_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-07-2011, 17:49   

druga fotka miedzy głowicami :P nie zapomnij zaślepić to zło!! :P ( EGR :P )
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-07-2011, 19:05   

Wszyc napisał/a:
druga fotka miedzy głowicami :P nie zapomnij zaślepić to zło!! :P ( EGR :P )


Temat pewnie będzie poruszony ;) Tak czy siak - na razie składamy tak, żeby było szybko ale poprawnie mechanicznie. Ba - nawet rozrząd się stary założy, żeby tylko sprawdzić czy silnik działa (w sumie ten co mam może jeszcze wg. licznika 10 tys. km zrobić więc na rok mi wystarczy).
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 27-07-2011, 20:27   

Wojciech Bogacz, ale jak silnik macie rozłożony to chyba widac w jakim jest stanie wiec raczej powinien działać.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-07-2011, 00:18   

rosomak1983 napisał/a:
jak silnik macie rozłożony to chyba widac w jakim jest stanie wiec raczej powinien działać.


Noooo - na oko to faktycznie - powinien - zresztą robimy tak, żeby działał :) Reszta prac niestety dopiero w piątek i jak dobrze pójdzie to sprzęt powinien odpalić :)

Jedna prośba chłopaki - nie zaśmiecajmy wątku bo o silniku miało być ;) Do mojego wątku zapraszam jak ma być luźna gadka ;)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=62103
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.