Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxW] Zacinająca się stacyjka
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10710
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-05-2022, 12:09   

Na drugim kluczyku to samo ?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-05-2022, 16:29   

Na drugim kluczu lepiej ale szału nie ma.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10710
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-05-2022, 17:54   

To szlifuj jak Krzyzak pisze
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-05-2022, 22:12   

Cytat:
pracy jest na minutę - te zapadki są z mosiadzu i się ścierają, kluczyk też się lekko ściera - problem jest taki, że wtedy zapadki się nie chowają jak należy i zaczyna się zacinać
po wyjęciu bębenka doskonale widać, która zapadka za to odpowiada (bo najczęściej jest tylko jedna, skoro jeszcze czasem działa) - wtedy pilniczek i po pół minuty masz działającą stacyjkę
Zbytni optymizm, dla kogos wprawnego zajmie to wiecej czasu, tymbardziej ze wazne jest aby to zrobic starannie, a mosiezne zapadki wbrew pozorom nie sa miekkim materiałem.
Pytanie co wg Ciebie potrafi sie bardziej zuzyć, wkladka czy kluczyk, mała podpowiedz:

To sa te same kluczyki :lol:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-05-2022, 22:21   

Same zapadki są półokrągłe na końcu i tylko jest jeden mały element, taki zadziorek, kształt tego elementu jest celowy, aby właśnie się blokowało przy próbie włożenia złego kluczyka. Wystarczy pilnikiem ten zadzior ściąć.
Ideałem jest mieć 2 kluczyki - jeden nowy i drugi dorabiany z tego nowego włączany do użytku gdy jego poprzednik się zjedzie. Ciężko uwierzyć, że ktoś mógł doprowadzić do takiego zużycia kluczyka i jeszcze go używać. Stacyjka nie miała prawa współpracować na długo przed tym.
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-05-2022, 13:00   

Wczoraj oddałem stacyjkę do speca,dzisiaj odebralem :D
Działa elegancko na każdym kluczyku
Ogólnie to nie jest robota na minutę,stacyjka jest zanitowana i nie ma tak latwo z rozbiórka bebechow :roll:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-05-2022, 13:32   

Krzyzak napisał/a:
Same zapadki są półokrągłe na końcu i tylko jest jeden mały element, taki zadziorek, kształt tego elementu jest celowy, aby właśnie się blokowało przy próbie włożenia złego kluczyka. Wystarczy pilnikiem ten zadzior ściąć.
Ideałem jest mieć 2 kluczyki - jeden nowy i drugi dorabiany z tego nowego włączany do użytku gdy jego poprzednik się zjedzie. Ciężko uwierzyć, że ktoś mógł doprowadzić do takiego zużycia kluczyka i jeszcze go używać. Stacyjka nie miała prawa współpracować na długo przed tym.

Wybacz, muszę zdeptać Twoje przekonania w tym temacie, kluczyk wysłuzony - stacyjke obsluguje, jestem przykładem tego zuzycia i działania owego kluczyka wbrew temu niedowierzaniu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-05-2022, 06:25   

Tak, to widać, że jest to kluczyk z Mitsu... U mnie za to różnica między nowym a tym zacinającym się była niezauważalna. W sensie porównania wzrokowego kluczyków. Natomiast w sensie działania na stacyjce już owszem - spora. Ale ja robiłem to w E32...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.