a miał być kolejny vr4 ... |
Autor |
Wiadomość |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-02-2013, 00:25
|
|
|
Cytat: | LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE
bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-) |
Chyba to sobie do podpisu dodam typowe myślenie tych co nigdy nie mieli LPG, albo mieli I gen w wielopunktowym wtrysku |
_________________
 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-02-2013, 00:35
|
|
|
Torp12 napisał/a: | Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle. |
jak już rzucasz na forum że LPG się nie nadaje, a tym bardziej do auta z Turbo to chociaż wytłumacz dlaczego to Turbo tak bardzo przeszkadza, bo pisząc tak jak teraz to tylko potwierdzasz to że nie masz zielonego pojęcia o obecnych instalacjach LPG a napisałeś byle napisać jaki to jesteś fajny bo nie trawisz LPG
tym bardziej że jeszcze ktoś może się zasugerować Twoją opinią i nie kupi sobie fajnego auta z turbiną bo "ktoś gdzieś napisał...." |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-02-2013, 00:38
|
|
|
danino88 napisał/a: | Dobra chłopaki ale doradźcie coś |
odwołaj się od wyceny
albo dowiedz się czy jest możliwość naprawy w jakimś warsztacie przez PZU poleconym (i w dodatku znasz ten warsztat albo chociaż ma dobre opinie) wtedy po prostu oddasz auto i mają naprawić, Ciebie nie obchodzi za ile, ma być zrobione dobrze i w stanie jak przed wypadkiem, to chyba nazywa się naprawa "bezgotówkowa" bo to PZU z tą firmą się rozlicza a nie Ty. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-02-2013, 07:51
|
|
|
karolgt napisał/a: | co 2 tys zmieniać świece? to co to za instalacja? z Poloneza żywcem przełożona i w dodatku bez regulacji? | Nawet w Polonezie nie trzeba zmieniać świec co 2000 km. m6riano napisał/a: | LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE
bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-) | Otóż to!
Torp12, Ty masz syndrom posiadacz Galanta 2.0 i tyle |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-02-2013, 10:40
|
|
|
Rzuciliście się na Torp12 jak wygłodniałe psy na widok kości A po prostu chodzi o to, że 6A13TT i LPG to słabo idzie w parze. Takie jest moje zdanie, Bartka, kochajj'a. Możecie jednak dalej zaklinać rzeczywistość. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-02-2013, 10:47
|
|
|
no dobra... swinks_UK a konkrety?
chciałbym po prostu wiedzieć co takiego przeszkadza w tym silniku że nie idzie na gazie. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 08-02-2013, 11:02
|
|
|
Bartek już o tym pisał w którymś temacie. M.in. chodziło o wysokie EGT na LPG. A to na czymś ktoś jeździ to jego sprawa. Im więcej przeciwników LPG tym lepiej
To nie jest temat o VR Danino88 ani o LPG więc nie zaśmiecajmy tematu... |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 08-02-2013, 11:19
|
|
|
Hugo napisał/a: | Torp12, Ty masz syndrom posiadacz Galanta 2.0 i tyle |
Jeden nawrócony
danio co z lampami |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 08-02-2013, 13:32
|
|
|
haha, zabawne są te pogawędki.
Cytat: | Wstawiasz LPG, ok Twoja sprawa ale jak widac to i tak nie zalatwia sprawy :] |
nie rozumiem zbytnio? komu nie załatwia to sprawy? Jeśli chodzi o ekonomiczność jazdy to jak najbardziej sprawa jest załatwiona. Jednak vr-a nie zamierzam wykończyć na trasie Częstochowa-Wrocław.Proste.
Cytat: | Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece? |
Ładne bajki, no chyba że kupuje na straganie...
Cytat: | Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-) |
A ile te Legnumy robią km rocznie?
Kochajjj zrobił 6tys przez ostatni rok. Jedyne Bartek i Swinks robią znacznie więcej.
Cytat: | Bo to wlasnie jest nasza mentalnosc, byle mocniej byle mocniej a zalac to wszystko LPG |
Nie znasz mnie więc o czym my rozmawiamy??
Cytat: | Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle. |
Do LPG trzeba się przekonać, ale 3mam Cię za słowo, a jeśli chcesz zapraszam do Częstochowy i zobaczysz jak vr4 idzie na pb i na lpg. Kolega Wrex był w stanie się przekonać LPG musi być mieć dobre elementy, dobrze założone i ustawione. Aktualnie zrobione 12 tys i nie ma żadnego problemu. Jeśli mam chęć jeździć mocno, włączam benzynę, proste. Na dłuższe wypady LPG jak znalazł. Jadę w 4 osoby,ładuję do bagażnika ile chce i nie martwię się o nic, szczególnie że mi koni zabraknie. Miałem 1.3, 1.6, 2.0, 2.5V6 i powiem szczerze że ten ostatni nie męczy ale tylko i wyłącznie w manualu. Galant sedan w pakiecie avance od zawsze mi się zawsze marzył ale niestety nie jest taki pojemny. |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 08-02-2013, 21:24
|
|
|
danino88 napisał/a: | Cytat: | Ty to chyba lubisz stalówki
Ja to tylko alu i alu |
To auto ma jeździć drugi stoi na alu zima lato 17' , a w planach 18' na lato, jeszcze jakieś ale ? |
Ja to do derpina pisałem |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-02-2013, 21:48
|
|
|
danino88 napisał/a: | Jeśli mam chęć jeździć mocno, włączam benzynę, proste. Na dłuższe wypady LPG jak znalazł. |
to coś słabo wyregulowane u mnie na LPG tylko troszkę większa moc niż na PB, ale za to dużo ładniejszy przebieg momentu na LPG w stosunku do PB.
Widzę że nie masz daleko do KRK, jakbyś chciał to pytaj na PW to Ci podeśle namiary kto tak reguluje dobrze. |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 08-02-2013, 21:52
|
|
|
Cytat: | Ja to do derpina pisałem |
ok
Cytat: | to coś słabo wyregulowane u mnie na LPG tylko troszkę większa moc niż na PB, ale za to dużo ładniejszy przebieg momentu na LPG w stosunku do PB.
Widzę że nie masz daleko do KRK, jakbyś chciał to pytaj na PW to Ci podeśle namiary kto tak reguluje dobrze. |
ale zawsze może coś się stać nieprzewidzianego, jak wyższa temperatura spalania. Właśnie regulował mi przez AFR gość z krakowa |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-02-2013, 21:55
|
|
|
Struna? |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 08-02-2013, 22:33
|
|
|
dokładnie |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-02-2013, 23:07
|
|
|
|
|
|
|
 |
|