Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Moje Hanki (się) puszczają gaz w nocy
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-03-2013, 08:13   

Chyba nadciśnieniową. Jeśli zrobimy podciśnienie to żaden tłokowy nie będzie trzymał :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-03-2013, 09:44   

Owczar napisał/a:
Chyba nadciśnieniową. Jeśli zrobimy podciśnienie to żaden tłokowy nie będzie trzymał :)


To chyba zależy z skórej strony będziemy podłączeni...:) więc jak to w koncu?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-03-2013, 09:54   

Ja bym jednak podał ciśnienie na wejście, żeby zrobić warunki jak w czasie pracy. Inna sprawa, że wtedy można sprawdzać bez demontażu.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-03-2013, 15:33   

Owczar napisał/a:
Chyba nadciśnieniową. Jeśli zrobimy podciśnienie to żaden tłokowy nie będzie trzymał :)


Marcin od strony roboczej sprawdzam podciśnienie czy trzymaja :wink:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-03-2013, 16:41   

Ale naturalnym kierunkiem przepływu jest od reduktora do kolektora, więc jeśli chcemy sprawdzać to albo podciśnienie od strony kolektora albo nadciśnienie od strony reduktora. Inaczej nawet sprawny może puścić gaz w zależności od jego rozwiązania konstrukcyjnego. :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-03-2013, 22:37   

Ja cudowałem i szukałem, a jak zwykle najskuteczniejsze okazało się popałowanie na trasie :) Po dzisiejszej przejażdżce póki co problem ustąpił. Zobaczę jak będzie jutro, ale dzisiaj po 2 godzinach odpalił na dotyk- zwykle gaz schodził w 15 min.
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 30-03-2013, 12:51   

http://lpg-forum.pl/hana-h2000-t811-270.html
tu macie troszke o hankach i puszczaniu gazu
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-03-2013, 17:56   

Temat ciekawy, aczkolwiek dziwne, ze jeden wtryskiwacz uległ takiej degradacji.

U mnie problem ustąpił. Nie ma już żadnych problemów :)
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 18-11-2013, 18:08   

czyli pałowanie pomogło, czy źle rozumiem?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 12-08-2016, 16:09   

Myślę, że wszystkie operacje dały rezultat, a na koniec pałowanie.

No i rzecz jasna wymiana filtra fazy lotnej na FL02.

Wracając do tematu sprzed 3 lat. Mycie wtryskiwaczom nie zaszkodziło. Śmigają bez problemu do dzisiaj. Ale już na filtrze z odstojnikiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.