Dolot SAR i moim zdaniem lepiej (filmik) |
Autor |
Wiadomość |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2007, 20:35
|
|
|
kurde nie moge zobaczyć tego filmiku |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 18-01-2007, 22:42
|
|
|
Porownalem filmiki moje z Deenbe (niestety nie chodza mi kleju twoje)
i wcale tak zle nie wypadam
filmik deenbe zaczyna sie od okolo 40km/h do cos kolo 180 przy trzech osobach i pustym zbiorniku i robil je w okolo 30 sek
Ja na jednym schodze ten sam odcinek w okolo 24 s a na drugim 26s przy mojej wadze i pelnym zbiorniku czyli przyzwoicie i mysle ze mogli bysmy stawac w szranki i niedostal bym tak ostro jak myslalem
szkoda ze twoj misio jest w stanie agonalnym chyba bym sie zaplakal za swoim...
a to te filmiki ( wkoncu uddalo mi sie je wyodrebnic z 13minutowej przejazdzki po miescie (niezawsze na czerwonym )
http://media.putfile.com/misio3
http://media.putfile.com/misio2 |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2007, 23:16
|
|
|
czarnuch23, porownywalem od 100km/h bo od 40 ruszam na dwojce z niskich obrotow, wiec nie ma co porownywac.
u mnie 75kilo(ja) + dwaj pasazerowie 100+80.
z seryjnym coltem 1.6 sprawdzalem sie, sam start to dlugosc przewagi dla mnie, 2 bieg kolejna dlugosc, 3 i 4 bieg powieksza sie przewaga do jakichs 4 dl |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-01-2007, 23:20
|
|
|
czy efekt tego dolotu nie bylby lepszy gdyby dolozyc mu powietrze bardziej bezposrednio?
wiem ze np daje sie "rure" w miejscu halogenow zeby dolot powietrza (zimnego) byl wiekszy i bardziej bezposredni (w tym przypadku to pewnie odpada, w moim rowniez bo mam halogeny), ale tak teoretyzujac? |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2007, 23:24
|
|
|
karolgt, tylko zeby ci zadnego ptaszka nie zassalo |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-01-2007, 23:28
|
|
|
deenbe napisał/a: | karolgt, tylko zeby ci zadnego ptaszka nie zassalo |
spoko, wieeeeelki Siatex by na to nie pozwolil *
*zart oczywiscie |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 19-01-2007, 07:44
|
|
|
karolgt napisał/a: | czy efekt tego dolotu nie bylby lepszy gdyby dolozyc mu powietrze bardziej bezposrednio?
wiem ze np daje sie "rure" w miejscu halogenow zeby dolot powietrza (zimnego) byl wiekszy i bardziej bezposredni (w tym przypadku to pewnie odpada, w moim rowniez bo mam halogeny), ale tak teoretyzujac? |
Tez nad tym myslalem. Ale nie ma miejsca! Nie ma jak poprowadzic tej rury z nawiewem! Jeszcze moze jakbym nie mial halogenow. Ale i tak wydaje mi sie ze dobrze mu sie "oddycha" zaciaga powietrze ze szpar z przodu auta i z nadkola!
[ Dodano: 19-01-2007, 07:49 ]
kaeres napisał/a: | Ladnie wpinasz 3 bieg, nic nie tracisz, bo mi przewaznie predkosc zostaje na cwierc sekundy na 96km/h i dopiero idzie w gore aby przekroczyc 100. |
Tak mi sie wydaje ze to dzieki wlasnie dolotowi. Silnik jakby szybciej wchodzil na obroty i sa male spadki. Powiem szczeze ze roznice czuc.
[ Dodano: 19-01-2007, 07:51 ]
czarnuch23 napisał/a: | Porownalem filmiki moje z Deenbe (niestety nie chodza mi kleju twoje) |
moze sprobuj sobie sciagnac te filmiki na dysk? A moze brak jakiegos kodeka? |
_________________
  |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 20-01-2007, 01:30
|
|
|
Kleju mam mplayera:) czyli kodeki nie wchodza w gre cos jest z nimi nie tak bo nawet jak je sciagne to dlugo sie laduja a pozniej zatrzymuje sie obraz a dzwiek idzie dalej.. cos z kompresja jest nei tak bo nawet IDX przelicza bardzo dlugo..
najchetniej porownam sie z toba samochodem na kresce : to da nam odczucie co daje "power rura" |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 20-01-2007, 13:54
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | Kleju mam mplayera:) czyli kodeki nie wchodza w gre cos jest z nimi nie tak bo nawet jak je sciagne to dlugo sie laduja a pozniej zatrzymuje sie obraz a dzwiek idzie dalej.. cos z kompresja jest nei tak bo nawet IDX przelicza bardzo dlugo..
najchetniej porownam sie z toba samochodem na kresce : to da nam odczucie co daje "power rura" |
Tylko troche daleko do siebie mamy No chyba ze Ty bedziesz kiedys kolo wroclawia a ja kolo warszawy? Ewentualnie przeciez bedzie zlot na wakacje mysle ze tam bedzie mozna auta wyprobowac |
_________________
  |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 20-01-2007, 17:48
|
|
|
Kleju napisał/a: | Ewentualnie przeciez bedzie zlot na wakacje mysle ze tam bedzie mozna auta wyprobowac |
Takich rzeczy na zlotach nie robimy |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 20-01-2007, 18:27
|
|
|
slo_mo napisał/a: | Kleju napisał/a: | Ewentualnie przeciez bedzie zlot na wakacje mysle ze tam bedzie mozna auta wyprobowac |
Takich rzeczy na zlotach nie robimy |
ok a szkoda... |
_________________
  |
|
|
|
 |
kosmos [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2007, 16:00
|
|
|
Jak jestesmy juz przy temacie 0-100 Km/h to moze powiecie jaki sposob ruszania wedlug was jest najbardziej efektywny?? Chodzi mi o to na jakich najlepiej obrotach ruszac, z piskiem czy nie, i czy w silniku 1.6 CAO nie lepiej dociagac tylko do 6000-6500tys.obrotow/min (mowie o jedynce i dwójce) |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 21-01-2007, 18:32
|
|
|
Start z 3000-3500
Na jedynce moim zdaniem mozna troche wiecej niz 6500 ale dla pozostalych biegow to juz gorna granica |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 22-01-2007, 00:29
|
|
|
z ta zmiana biegow roznie wychodzi ja zmieniam na dzwiek silnika i czasami wychodzi tuz pod odcinke... na poczatku jak sie "uczylem jezdzic misiem" na jedynce wielokrotnie zaliczylem odcinke podobnie bylo na 2 zato na 3 nigdy ne dociagalem nawet do 140 bo myslaem ze zaraz odcinka.. a tu niespodzianka dopiero jak wskazowka minie 150 odcina paliwko...4 odcina dopiero kolo 200 raz to sprawdzilem:P 5 chyba nie bedzie mi dane odciac... nie mamy takich drog a pozatym potrzebowal bym maly zagielek na dachu
A co do zabaw w sciganie sie.. szoda bo to jakby nie bylo fajna zabawa jesli robi sie to z glowa i dla satysfakcji ....
BTW scigania sie.. czy jest w warszawie jakis tor dzie mozna sie poganiac?(niekoniecznie 1/4mili raczej szybkie OS-s, slalom...) (Bemowo lotnisko odpada..ostatnio bym dostal mandat bo bawilem sie na plycie poslizgowej ) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 22-01-2007, 07:38
|
|
|
harpagan napisał/a: | Start z 3000-3500
Na jedynce moim zdaniem mozna troche wiecej niz 6500 ale dla pozostalych biegow to juz gorna granica |
Dokladnie start z tylu obrotow. Nie wiem ale u mnie 1, 2 i 3 (4 i 5 biegu nie sprawdzalem) kreci sie do wiecej niz 6500 obr. Jak widze na filmiku do ok 6800 obr!
U was tez tak??? |
_________________
  |
|
|
|
 |
|