Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Evoscan
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-04-2019, 12:17   

OKi dzięki za info. Zabazuje narazie zatem na korektach...
Ale co ciekawe odczytałem bład "knockout sensor" który próbiwalem usunąc...

_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-04-2019, 16:50   

Marcino napisał/a:
knockout sensor
Powazna sprawa ten knockout, trzeba zmieniac silnik :mrgreen:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-04-2019, 12:46   

To fakt, wielu już zakończyło karierę przez K.O.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-04-2019, 15:27   

Się pomylić nie można....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
przemek1602 
Mitsumaniak

Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 255
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 12-04-2019, 08:00   

Komuś udało się zrobić pomiar przyspieszenia /mocy evoscanem? Rok fury 99.
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 30-05-2019, 17:11   

djc1985 napisał/a:
Próbowałem się połączyć z ABS, połączył się ale włączył odrazu pompę i napompował mi pedał hamulca na kamień, więcej się nie połączył. Czyli tak jakby chce ale nie wie jak. Mam wersję 2.7. czy w nowszych coś się zmienia?

sorry, djc1985, że dopiero dzisiaj, ale sam zauważyłem że jak zainstalowałem EvoScan wersję 2.7 to miałem problemy z połączeniem.
Zrobiłem downgrade do 2.6 i wszystko działa.
Pewnie już Ci się to nie przyda, ale dla potomnych będzie.
 
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 24-10-2019, 08:43   

Czy można ten program kupić u jakiegoś polskiego dystrybutora?
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 25-10-2019, 19:50   

szwagierr napisał/a:
Czy można ten program kupić u jakiegoś polskiego dystrybutora?


tak, na przykład od dystrybutora "chomikuj.pl" :)
 
 
 
piotr28 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2014
Posty: 24
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 21-01-2020, 20:45   

Witajcie.
Wracam do tematu podłączania evoscana.2 Lata temu wymieniłem silnik.Na starym,evoscan działał jak należy,natomiast po wymianie już nie..Kabel oczywiście na chipie FTDI,próbowałem na Win 10 i 8 i jest to samo.Evoscan,łączy się z ECU,jako numer ecu podaje 0000 .Wydaje mi się że na poprzednim silniku jednak wyświetlał sie jakiś numer.
Po połączeniu Evoscan pokazuje wartości odczytu na "0" za wyjątkiem temperatury płynu chłodniczego (189 stopni) i kilku innych głupot..Parametry próbują się odświeżać co chwilę ale nic się nie zmienia.
Sterownik do kabla ze strony FTDICHIP,najnowszy,taki niestety z automatu instaluje win 10.Evoscan 2.6 ale na innych wersjach jest to samo.
Zastanawiam się czy po tej przekładce silnika może coś jest nieprawidłowo podpięte i takie głupoty wychodzą.Od tamtej zmiany motoru,pamiętam że kilka razy próbowałem sie połączyć i historia się powtarzała.Bywało jeszcze tak że po połączeniu z Ecu,były parametry odczytane i "zamrożone",potem nic się nie zmieniało.
Na samym podłączonym interfejsie,oczywiście z zmostkowanymi pinami,błędy odczytują się prawidłowo.
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 07-02-2020, 08:54   

piotr28 napisał/a:
Witajcie.
Wracam do tematu podłączania evoscana.2 Lata temu wymieniłem silnik.Na starym,evoscan działał jak należy,natomiast po wymianie już nie..Kabel oczywiście na chipie FTDI,próbowałem na Win 10 i 8 i jest to samo.Evoscan,łączy się z ECU,jako numer ecu podaje 0000 .Wydaje mi się że na poprzednim silniku jednak wyświetlał sie jakiś numer.
Po połączeniu Evoscan pokazuje wartości odczytu na "0" za wyjątkiem temperatury płynu chłodniczego (189 stopni) i kilku innych głupot..Parametry próbują się odświeżać co chwilę ale nic się nie zmienia.
Sterownik do kabla ze strony FTDICHIP,najnowszy,taki niestety z automatu instaluje win 10.Evoscan 2.6 ale na innych wersjach jest to samo.
Zastanawiam się czy po tej przekładce silnika może coś jest nieprawidłowo podpięte i takie głupoty wychodzą.Od tamtej zmiany motoru,pamiętam że kilka razy próbowałem sie połączyć i historia się powtarzała.Bywało jeszcze tak że po połączeniu z Ecu,były parametry odczytane i "zamrożone",potem nic się nie zmieniało.
Na samym podłączonym interfejsie,oczywiście z zmostkowanymi pinami,błędy odczytują się prawidłowo.


a komputer? działasz tym samym laptopem(tak podejrzewam), co przed wymianą motoru?
czy tutaj nic się nie zmieniło? Jakiś reinstal systemu, update?
 
 
 
piotr28 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2014
Posty: 24
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 07-02-2020, 09:03   

Tak,na tym samym laptopie z Win 8.Na drugim laptopie z Win 10 dokładnie to samo,więc myslę że albo problem z interface-em,albo coś nie trybi w złączu w aucie.Pamietam ,że kiedys też miałem problemy aby pierwszy raz się połączyć,za którymś razem dopiero sie udało i od tamtej pory chodził dobrze evoscan do momentu wymiany silnika.Rozwiązaniem było(zresztą,ktoś tu opisywał podobnie)-gmeranie wtyczką interfejsu na boki,albo pod lekkim kątem.Podejrzewam ze w kablu są dosyć cienkie piny i nie zawsze wszystkie zwierają dobrze z wtyczką w aucie.Spróbuję dziś jeszcze raz i dam znać.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-04-2020, 13:07   

Panowie i Panie jeśli to czytaja,
Wczoraj podłąnczam się evoscanem a ten pyta mnie o rejestrację...
coś mi się wysypało w systemie ?
Ponowna instalacja, do rejetstru info dodane i uruchomił się tylko raz.... i znowu to samo.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.