[EAxx] Czujnik płynu w spryskiwaczu |
Autor |
Wiadomość |
morosophem
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A lift 2,5v6 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 113 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2009, 12:33
|
|
|
U mnie w V6 po lifcie czujka też nie działa. Nie mam psików na reflektorach. |
_________________ morosophem |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 23-03-2009, 14:59
|
|
|
morosophem, bo po prostu go nie masz... |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 24-03-2009, 08:31
|
|
|
strud napisał/a: | Matik608 napisał/a:
to w Wagonie jest jeden zbiorniczek od tylu i przodu?
Hmm, a czemu miały by być 2 |
U mnie na 100% (wiem bo wymieniałem) są 2 pompki - ta bliżej środka to przód a ta od błotnika to tył. Różnią się ciśnieniami a zatem i numeracją. W takim wypadku jest szansa na wsadzenie 3 i czujnika ale z tego co oblookałem zbiorniczek to trzeba w odpowiednim miejscu (oryg. zaślepionym) wyciąć otwór (jest miejsce od strony pompy kilmatyzacji jak się nie mylę). |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 24-03-2009, 12:36
|
|
|
Marti, ale Ty masz kombi wiec wiadomo ze masz dwie pompki.
ja mam sedana a zbiornik tez jest od sedana i mial spryskiwacze lamp i wiem to na 100%
i czujnik tez mam, i caly bajer polega na tym jak ten czujnik podlaczyc zeby sie zapalala lampka jak nie bedzie plynu
[ Dodano: 11-04-2009, 13:09 ]
ehh chyba bedzie z tego czujnika wczoraj wyciagałem lampe bo mi zaparowala, wyjąłem aku i lampe, i zobaczyłem dwie identyczne wtyczki jak tam przy zderzaku co myslalem ze sa własnie od czujnika
wie ktoś od czego to jest?
niech ktoś wrzuci fotke kto ma spryskiwacze w galu jakie kable sa podlaczone pod czujnik.
[ Dodano: 01-12-2009, 17:30 ]
a wiec znowu napadło mnie z czujnikiem płynu i tak: czujnik mam,
Owczar napisał/a: | Bo tam na 99% nie masz żarówki. |
żarówka jest wczoraj rozkreciłem zegary i mam tam wszystkie żarówki, no i te tajemnicze kable wiszące z prawej strony
i dzisiaj meczyłem te kable pół dnia lecz niestety z bardzo negatywnym skutkiem doszedłem że oba kable są (+) miernik pokazywał 12V przy obu kablach dodając mase, czułem sie jak bym rozbrajał bombe dotykając do nich masy, po dotknieciu masy do zielonego... rozległ sie dźwięk klaksonu po zetknieciu masy z żółtym zaczeło sie spawać dałem ten żółty do czujnika i mase do drugiego kabla od czujnika ale niestety nic to nie dało i dalej iskrzyło, i tu pojawia sie problem, przestał mi działać klakson, po zapoznaniu sie z bepiecznikami spod maski wyszło mi że jest to bezpiecznik (d) to co trzymam w rece na zdjeciu, wie ktoś czy można coś takiego dokupiś? czy szukać po allegro od jakiegoś gala
wiec reasomują gal nie ma instalacji do czujnika plynu i trzeba sobie dać z tym spokój
to coś tak jak z czujnikiem zapiecia pasów, żarówke mam a nie świeci a szkoda..
jeśli ktoś ma jakieś pomysły, sugestie co do tego czujnika to piszcie, nie znam sie na prądach za bardzo a może jest jednak jakiś sposob zeby to zrobic.
pozdrawiam |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
QwiateQ
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 220 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-02-2012, 22:25
|
|
|
Trafiłem na ten wątek przypadkowo, szukając zupełnie czegoś innego. Skoro już tu jestem:
Matik608 napisał/a: | wiec reasomują gal nie ma instalacji do czujnika plynu i trzeba sobie dać z tym spokój |
Nie widzę powodu - Dlaczego?
Jak sprawdzić?: Zewrzeć dwa piny, 3 i 4, żeńskie we wtyczce 2x2 w okolicach zbiorniczka spryskiwaczy. Zwieramy dwa cieńsze przewody z tej wtyczki! Zapala się lampka "między olejem a akumulatorem" na wskaźnikach
Czujnik od Opla Omegi na Allegro - ~20zł
Wtyczka SuperSeal komplet - 8zł
Taśma izolacyjna - 1zł
Own Time and fun - priceless
Czujnik pasuje 1:1, należy wiercić otwór ciasno pasowany i uszczelnić klejem silikonowym
Jak w zbiorniku jest resztka na kilka spryskiwań zaczyna świecić - Działa!
Pozdrawiam
Q |
_________________
Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 09-02-2012, 10:31
|
|
|
QwiateQ, o których kablach mówisz?
u mnie nie ma innych kabli poza tymi na zdjęciach wyżej. |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
QwiateQ
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 220 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:02
|
|
|
Cytat: | QwiateQ, o których kablach mówisz? |
O tych:
A28
Matik608 napisał/a: | u mnie nie ma innych kabli poza tymi na zdjęciach wyżej. |
To coś masz wybrakowaną wiązkę elektryczną a na pewno unikatową |
_________________
Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX |
|
|
|
 |
krzysztof.kj5
Mitsumaniak
Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 31 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: 11-02-2012, 16:29
|
|
|
Sprawdziłem dzisiaj u siebie, i znalazłem oprócz tych które pokazał Matik608 jeszcze jedną wtyczkę szczepioną razem z tymi okrągłymi i z drugą od pompki, niestety była mocno zaśniedziała i żeby złączyć te kabelki musiałem ją odciąć. Wygląda tak...
Po złączeniu tych kabli które zaznaczyłem i wymienieniu żarówki w zegarach świeci się kontrolka wiec działa. w poniedziałek kupię czujnik i zobaczę co z tego będzie... Galanta mam z 98roku w sedanie, bez spryskiwaczy świateł. może komuś się to przyda. Pozdro. |
|
|
|
 |
QwiateQ
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 220 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 11-02-2012, 18:02
|
|
|
krzysztof.kj5 napisał/a: | niestety była mocno zaśniedziała |
Dokładnie tak jak u mnie.
krzysztof.kj5 napisał/a: | musiałem ją odciąć. |
Nie pochwalam, chyba że zarobisz konektory.
Ta wtyczka jest od pompki która oryginalnie ma w sobie czujnik płynu spryskiwaczy. Pompa ta służyła tylko jako napęd spryskiwaczy reflektorów.
Powodzenia. |
_________________
Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX |
|
|
|
 |
ALEX-77
Forumowicz Czarny Żarłacz E98

Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 488 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 18-02-2012, 19:35
|
|
|
Właśnie jestem na etapie podmiany zbiorniczka spryskiwaczy na tego z dwoma pompkami i czujnikiem płynu,powiedzcie mi proszę czy do wymiany zbiornika muszę zdemontować zderzak czy da radę bez sciagania ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-02-2012, 21:07
|
|
|
Najlepiej zdemontować zderzak bo trochę ciasno |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krzysztof.kj5
Mitsumaniak
Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 31 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: 19-02-2012, 11:55
|
|
|
Mój patent dla mniej ambitnych
Kupiłem czujnik na allegro z kostka i kawałkiem kabli od bmw. Jednak wykręcenie zderzaka a przynajmniej halogenu żeby wyjąć zbiornik to trochę sporo czasu więc zdobiłem otwór w zbiorniku tam gdzie był dostęp bez demontażu czyli od strony silnika. spasowałem iglakiem, dla pewności czerwony silikon, złączyłem kable z wcześniej odciętej kostki, zaizolowałem i działa. Roboty na spokojnie z 15 minut. |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 27-02-2012, 21:58
|
|
|
krzysztof.kj5, masz może foto tych kostek co miales w instalacji do podłaczenia czujnika? u mnie nie ma żądnych kostek |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
krzysztof.kj5
Mitsumaniak
Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 31 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: 03-03-2012, 17:04
|
|
|
Matik608 napisał/a: | krzysztof.kj5, masz może foto tych kostek co miales w instalacji do podłaczenia czujnika? u mnie nie ma żądnych kostek |
Zdjęcie tej kostki masz kilka postów wyżej, była szczepiona razem z dwiema takimi okrągłymi nie wiem od czego. Zdjęcia nie mam, ale szukaj między zbiornikiem płynu a błotnikiem, ewentualnie przy halogenie powinna być chyba że ktoś ją wcześniej odciął. |
|
|
|
 |
DanielBogusz
Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg

Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 08-07-2012, 06:53
|
|
|
Na screenie widać, że 28, 31, i 32 idą z jednego źródła, na aukcji znalazłem czujnik już w tyczką i uciętym przewodem od omegi B. Jeśli nie ma kostki to można się podczepić przecież, czujnik prądożerny przecież nie jest, nawet jeśli byłyby 2 wersje, że są 2 lub 3 kostki to i tak obciążenie linii jest takie samo pewnie w obydwu wersjach. |
|
|
|
 |
|