[EAxx] Głośne wspomaganie, pompa wspomagania |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-05-2011, 15:31
|
|
|
nerus3 napisał/a: | Hugo, akurat nie w galu,ale w innym tak miałem,czym szersze opony tym glosniej stukało..na oponach 235 waliło tak jakby ktoś z mlotkiem siedzial pod maską | Tutaj zapewne się nie zrozumieliśmy, jak jadę to nic nie stuka, obojetnie jak szybko i na jakich oponach czy kołach. Tylko na postoju z wciśniętym hamulcem i zwalniając. |
|
|
|
 |
nerus
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 618 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 08-05-2011, 15:37
|
|
|
chodziło mi o to
Hugo napisał/a: | stuka podczas kręcenia kierownicą na postoju i podczas powolnej jazdy |
ja miałem podobnie...z tym,ze podczas wolnego przemieszczania było to najglośniej slychać |
_________________ mój zmatowiały Galant 2.5v6
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-05-2011, 15:45
|
|
|
nerus3 napisał/a: | ja miałem podobnie...z tym,ze podczas wolnego przemieszczania było to najglośniej slychać | Aha, to jest podobnie. Zacznę od najtańsszych rzeczy, czyli na razie wymienię płyn w układzie.
[ Dodano: 08-05-2011, 15:46 ]
Aha też podobnie jak pompec bąbli mi w zbiorniczku wyrównawczym jak go otworzę przy pracującym silniku. Czy to jest normalne? |
|
|
|
 |
nerus
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 618 Skąd: Lubin
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-05-2011, 20:04
|
|
|
Hugo napisał/a: | Zacznę od najtańsszych rzeczy, czyli na razie wymienię płyn w układzie. | Płynu się nie wymienia
Hugo napisał/a: | bąbli mi w zbiorniczku wyrównawczym | to nie jest normalne zachowanie, jakby ciągnął lewe powietrze, albo zawieszał się zawór HP, choć przy tym drugim to watpie aby był to ułamkowy efekt, prędzej byłby to gejzer. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 09-05-2011, 07:03
|
|
|
Spróbuj może odkręcić zbiorniczek i podnieść go nieco do góry i przekrzywić żeby odpowietrzyć-u mnie poskutkowało. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-05-2011, 10:58
|
|
|
robertdg napisał/a: | to nie jest normalne zachowanie, jakby ciągnął lewe powietrze, albo zawieszał się zawór HP, choć przy tym drugim to watpie aby był to ułamkowy efekt, prędzej byłby to gejzer | Więc co robić? m6riano napisał/a: | Spróbuj może odkręcić zbiorniczek i podnieść go nieco do góry i przekrzywić żeby odpowietrzyć-u mnie poskutkowało. | Ciekawe... Spróbuję. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-05-2011, 20:45
|
|
|
sprawdzic czy po stronie "ssacej" - niskiego ciśnienia, nie masz gdzies nieszczelności, popuchniętych wężyków, bo możliwe, że pompa zasysając płyn potrafi sobie zassać powietrze. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-05-2011, 23:30
|
|
|
robertdg napisał/a: | sprawdzic czy po stronie "ssacej" - niskiego ciśnienia | Gdzie to jest? Ubytków płynu nie ma, nigdzie nie widziałem wycieku. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-05-2011, 08:29
|
|
|
Hugo napisał/a: | Gdzie to jest? | to jest ta część układu co idzie od zbiorniczka płynu do pompy wspomagania. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-05-2011, 10:00
|
|
|
Sprawdzę. |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 17-05-2011, 01:20
|
|
|
witam
jestem po wymianie maglownicy i co prawda ucichły stuki drgania itp,ale pojawił się problem z pompą wspomagania;/ mianowicie chodzi o to ze strasznie zgrzytała zaraz po wymianie płynu i maglownicy, po jakiś 15minutach wmiare ucichło ..mechanik twierdzi że to przez powietrze w układzie i że polatam dzień dwa i przejdzie..czy to jest możliwe czy raczej pompa nie daje rady z nową przekładnia?pzdr |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 17-05-2011, 01:30
|
|
|
Jeśli po zalaniu płynu nic nie zgrzyta już to sprawdź w zbiorniczku jaki płyn sie przelewa?
Jeśli pieniący to spróbuj odkręcić zbiorniczek i unieś go lekko do góry/w bok żeby odpowietrzyć. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 17-05-2011, 17:33
|
|
|
m6riano, jest już ciszej ale nie do końca ,zgrzyty są przy uruchomieniu auta i przy skrajnym położeniu kierownicy..zekręcam zbiorniczek auto chodzi pare min i pojawia sie piana..a może pompa gdzieś łapie powietrze?jest tak możliwość? |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-05-2011, 17:59
|
|
|
Da się wyjąć przekładnię kierowniczą w EA razem z drążkami i końcówkami kierowniczymi? Czy coś jeszcze trzeba odkręcać dodatkowo?
[ Dodano: 17-05-2011, 18:10 ]
Przekładnia kierownicza z anglika nie pasuje do europejczyka, co? |
|
|
|
 |
|