Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Głośne wspomaganie, pompa wspomagania
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-05-2011, 15:31   

nerus3 napisał/a:
Hugo, akurat nie w galu,ale w innym tak miałem,czym szersze opony tym glosniej stukało..na oponach 235 waliło tak jakby ktoś z mlotkiem siedzial pod maską
Tutaj zapewne się nie zrozumieliśmy, jak jadę to nic nie stuka, obojetnie jak szybko i na jakich oponach czy kołach. Tylko na postoju z wciśniętym hamulcem i zwalniając.
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 08-05-2011, 15:37   

chodziło mi o to
Hugo napisał/a:
stuka podczas kręcenia kierownicą na postoju i podczas powolnej jazdy

ja miałem podobnie...z tym,ze podczas wolnego przemieszczania było to najglośniej slychać
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-05-2011, 15:45   

nerus3 napisał/a:
ja miałem podobnie...z tym,ze podczas wolnego przemieszczania było to najglośniej slychać
Aha, to jest podobnie. Zacznę od najtańsszych rzeczy, czyli na razie wymienię płyn w układzie.

[ Dodano: 08-05-2011, 15:46 ]
Aha też podobnie jak pompec bąbli mi w zbiorniczku wyrównawczym jak go otworzę przy pracującym silniku. Czy to jest normalne?
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 08-05-2011, 15:56   

Hugo, sprawdź też na maglu czy można regulować luz na ślimaku
w tym temacie http://forum.mitsumaniaki...=20716&start=15
wkleiłem poglądową fotkę :) jeśli masz luz i jest możliwość podkręcenia to zapewne doraźnie to pomoże
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-05-2011, 20:04   

Hugo napisał/a:
Zacznę od najtańsszych rzeczy, czyli na razie wymienię płyn w układzie.
Płynu się nie wymienia
Hugo napisał/a:
bąbli mi w zbiorniczku wyrównawczym
to nie jest normalne zachowanie, jakby ciągnął lewe powietrze, albo zawieszał się zawór HP, choć przy tym drugim to watpie aby był to ułamkowy efekt, prędzej byłby to gejzer.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 09-05-2011, 07:03   

Spróbuj może odkręcić zbiorniczek i podnieść go nieco do góry i przekrzywić żeby odpowietrzyć-u mnie poskutkowało.
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-05-2011, 10:58   

robertdg napisał/a:
to nie jest normalne zachowanie, jakby ciągnął lewe powietrze, albo zawieszał się zawór HP, choć przy tym drugim to watpie aby był to ułamkowy efekt, prędzej byłby to gejzer
Więc co robić?
m6riano napisał/a:
Spróbuj może odkręcić zbiorniczek i podnieść go nieco do góry i przekrzywić żeby odpowietrzyć-u mnie poskutkowało.
Ciekawe... Spróbuję.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-05-2011, 20:45   

Cytat:
Więc co robić?
sprawdzic czy po stronie "ssacej" - niskiego ciśnienia, nie masz gdzies nieszczelności, popuchniętych wężyków, bo możliwe, że pompa zasysając płyn potrafi sobie zassać powietrze.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-05-2011, 23:30   

robertdg napisał/a:
sprawdzic czy po stronie "ssacej" - niskiego ciśnienia
Gdzie to jest? Ubytków płynu nie ma, nigdzie nie widziałem wycieku.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-05-2011, 08:29   

Hugo napisał/a:
Gdzie to jest?
to jest ta część układu co idzie od zbiorniczka płynu do pompy wspomagania.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-05-2011, 10:00   

Sprawdzę.
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 17-05-2011, 01:20   

witam
jestem po wymianie maglownicy i co prawda ucichły stuki drgania itp,ale pojawił się problem z pompą wspomagania;/ mianowicie chodzi o to ze strasznie zgrzytała zaraz po wymianie płynu i maglownicy, po jakiś 15minutach wmiare ucichło ..mechanik twierdzi że to przez powietrze w układzie i że polatam dzień dwa i przejdzie..czy to jest możliwe czy raczej pompa nie daje rady z nową przekładnia?pzdr
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 17-05-2011, 01:30   

Jeśli po zalaniu płynu nic nie zgrzyta już to sprawdź w zbiorniczku jaki płyn sie przelewa?
Jeśli pieniący to spróbuj odkręcić zbiorniczek i unieś go lekko do góry/w bok żeby odpowietrzyć.
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 17-05-2011, 17:33   

m6riano, jest już ciszej ale nie do końca ,zgrzyty są przy uruchomieniu auta i przy skrajnym położeniu kierownicy..zekręcam zbiorniczek auto chodzi pare min i pojawia sie piana..a może pompa gdzieś łapie powietrze?jest tak możliwość?
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-05-2011, 17:59   

Da się wyjąć przekładnię kierowniczą w EA razem z drążkami i końcówkami kierowniczymi? Czy coś jeszcze trzeba odkręcać dodatkowo?

[ Dodano: 17-05-2011, 18:10 ]
Przekładnia kierownicza z anglika nie pasuje do europejczyka, co?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.