 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
AYC - niepoprawne działanie |
Autor |
Wiadomość |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 02-03-2012, 21:07
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Prawdopodobnie "pressure switch valve" wyzionął ducjha, albo zapowietrzony system.
Na początek bym wymienił płyn i odpowietrzył. To tylko 1 litr. | to samo napisałem Michałowi na PW.
pozdr |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
michal143
Nowy Forumowicz
Auto: legnum
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: poznań
|
Wysłany: 02-03-2012, 21:08
|
|
|
tak tez uczynię, a jak myśłisz pompa sie nie zniszczy czy moze lepiej nie jezdzic? |
_________________ MC |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-03-2012, 22:30
|
|
|
Zniszczy się.
Wyciagnij bezpiecznik od ayc, to wyłączysz system i jakoś tymczasowo się przekulasz. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 03-03-2012, 09:55
|
|
|
Michał zadzon sobie do Piotrka (roch27) i pogadaj o tym AYC, trzeba to sprawdzić bo można szybko i łatwo popsuć dyfer. Zreszta sam Bartek o tym pisał Powodzonka |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Krystian99
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 2961 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-03-2012, 19:01
|
|
|
michal143 jak tam autko naprawione?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
michal143
Nowy Forumowicz
Auto: legnum
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: poznań
|
Wysłany: 10-03-2012, 21:18
|
|
|
Cześć, Nie ale jesteśmy na dobrej drodze, mam nadzieję że w przyszłym tygodniu skończymy-)
[ Dodano: 26-03-2012, 12:49 ]
Cześc, w łikend nastąpił przełom i jeśli po zamonotowaniu do auta pompa poda ciśnienie, to bedę słuzył radą, jak uratować pompę AYC, mam zdjęcia i wszystko z moim kolegą ładnie opiszemy, w tym tygodniu montujemy.
miłego dnia.:-)
[ Dodano: 31-03-2012, 18:36 ]
No i się udało-) na wstępie pochwale mojego kolegę Pawła, to on trwałą pracą osiągnął sukces, teraz naprawa pomp i odpowietrzanie dla nas Nie straszne-) przyczyną błędu ayc było zbyt małe ciśnienie w układzie, co spowodowane było wewnętrzną korozją pompy, po rozebraniu i wykonaniu małego zabiegu nacięcia pompy, wymianie śrub i uszczelnienień i wykonaniu kilkudziesięciu prób -,pompą działa, a auto wczoraj jeździ. Dziękuje wam za pomoc i służe radą, postaramy się też wszystkie ladnie opisać.
Miłego dnia.-) |
_________________ MC |
|
|
|
 |
|
|