[EA3A/W 2.4] obcieranie przy skręcaniu |
Autor |
Wiadomość |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 01-09-2011, 00:11
|
|
|
To wstaw SRLy i poczekaj do przyszłego roku na lepsze czasy...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
wasiu89
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 (LPG) 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 74 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 01-09-2011, 00:44
|
|
|
auto już jutro do odbioru będzie (yamato kopiłem...) |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-09-2011, 08:29
|
|
|
wasiu89 napisał/a: | (yamato kopiłem...) | To na samym początku powymieniaj gumy osłonowe sworzni, bo roku nie wytrzymają. |
|
|
|
 |
wasiu89
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 (LPG) 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 74 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 01-09-2011, 09:54
|
|
|
Hugo napisał/a: | To na samym początku powymieniaj gumy osłonowe sworzni, bo roku nie wytrzymają. |
a możesz mi powiedzieć czy mogę je wymienić za jakiś czas? dwa, trzy miesiące? obecnie jestem na - jeśli chodzi o kasę. czy jak one się popsują to już przysłowiowa dupa i znów wahacze będę musiał wymieniać?? (nie znam się na tym dlatego pytam:) )
i może wiesz jaki to koszt mniej więcej?
z góry dzięki za sugestie:) |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-09-2011, 11:12
|
|
|
wasiu89 napisał/a: | możesz mi powiedzieć czy mogę je wymienić za jakiś czas? dwa, trzy miesiące? | Moze być już za późno. U mnie popękały po 2 miesiącach. wasiu89 napisał/a: | czy jak one się popsują to już przysłowiowa dupa i znów wahacze będę musiał wymieniać?? | Jak szybko nie zadziałasz to tak. wasiu89 napisał/a: | i może wiesz jaki to koszt mniej więcej? | Oryginalne w salonie Hyundai-a po kilka pln. |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 01-09-2011, 16:23
|
|
|
ja polecam wahacze 555 bardzo dobra jakość i na allegro idzie nawet tanio wyrwać zakładałem do mojego poprzedniego EA6W i nic się z nimi niedobrego nie działo, co do wymiany nie ma reguły żeby wymieniać parami po prostu wymienia się te które wykazują oznaki zużycia |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10734 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-12-2011, 23:08
|
|
|
A u mnie obcierała osłona o tarcze.. skorodowana jest i krzywa, a ze ma luz na wachczu, to jak skrecałem w prawo chyba to lekko przycierało. Odgiołem osłone i jest git, Wymana wahacza w przyszłym tyg, ja wrócą z regeneracji.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 18-12-2011, 22:09
|
|
|
Marcino napisał/a: | A u mnie obcierała osłona o tarcze.. skorodowana jest i krzywa, a ze ma luz na wachczu, to jak skrecałem w prawo chyba to lekko przycierało. Odgiołem osłone i jest git, Wymana wahacza w przyszłym tyg, ja wrócą z regeneracji.
Pozdrawiam |
a gdzie kolega regeneruje wahacze o ile można zapytać ? |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
grzech_olsztyn
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GLS 2.0TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 28 Skąd: OLSZTYN
|
Wysłany: 16-01-2012, 14:33
|
|
|
a ja myślę, że trzeszczał górny sworzeń wahacza, często nawet po wymianie jak się nie nasmaruje podkładek tych od góry to później trzeszczy, wystarczy wtedy WD40, a jak nie widać zniszczenia sworznia to wystarczy strzykawka z olejem, wstrzyknąć za gumę i zobaczyć czy coś jeszcze piszczy, pozdrawiam |
|
|
|
 |
|