Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
Jaki tłumik końcowy do Turbo |
Autor |
Wiadomość |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 14-07-2020, 10:11
|
|
|
Cytat: | customowy kolektor to koszt | mnie kilka lat temu kosztował 1800 |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
pingwin12
Forumowicz
Auto: Outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2020 Posty: 47 Skąd: Proszowice
|
Wysłany: 15-07-2020, 22:25
|
|
|
No właśnie za 1800 można próbować już spawać wydech tym bardziej że w O1t kształt wydechy jest dość prosty chodzi mi bardziej jaki końcowy założyć alby pasował w miarę plug play |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 15-07-2020, 23:13
|
|
|
Za rurki i kolana na hurtowni metali zapłacisz ok 300pln, za AWG 60zł tylny Magnaflow to jakieś 300pln do tego koszt spawania. Środkowy zostaje fabryczny bo jest z nierdzewki. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Fighter001
Forumowicz
Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-07-2020, 21:01
|
|
|
Ten środkowy to nie jest tylko rozprężny? Mam taki sam w colcie i to jest puste w środku. |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 01-08-2023, 16:29
|
|
|
Mam obecnie końcowy wydech od Sporttiga z Zielonki i bardzo sobie chwalę. Jeżeli chcesz zrobić profesjonalny komin to tam zagadaj. Końcówka 4 cale do tego w razie potrzeby db killer. Środkowy mam zostawiony fabryczny bo jest nierdzewny i w życiu bym nie zamienił za badziew turbo worksa.
To co wrzuciłeś pewnie się nada, kwestia kilku kolanek i trochę rurek i pręta. Z tyłu w Outlanderze jest mnóstwo miejsca na komin można cudować. Bez problemu zmieścisz tam większość puszek. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 01-08-2023, 19:56
|
|
|
O to to. Same konkrety. Podziękował |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 01-08-2023, 22:16
|
|
|
Jak Łukasz że spotiga będzie miał zajęte terminy to podjedź do Przemocara z Wiązownej. Robiłem z nimi naprzemiennie kilkanaście tematów i jest git. |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 02-08-2023, 09:15
|
|
|
Dzięki na info ledziu. Wydzwonię temat
Jak narazie udało się zdobyć jedną ofertę - przerobienie ori wydechu tj. dekat + tłumik końcowy wlot 2,5 cala, końcówka 4 cale + potrzebne flansze, wieszaki, V-bandy, gniazdo na sondę, podcinanie zderzaka pod wydech według mojej koncepcji 2500 - 3000 pln.
W związku z tym, o ile nie znajdę nic w rozsądnej cenie chyba zacznę od samego dekata...
ps. czy seryjna ostatnia pucha ( przy dwustronnym wydechu ) jest mocno restrykcyjna? Realizowany plan to świeczki Evo, K&N, "twardy"dolot, dw200, dekat i program. Żadnych wodotrysków.
[ Dodano: 19-10-2023, 11:25 ]
Hop
[ Dodano: 10-11-2023, 09:46 ]
Jaki tłumik końcowy do turbo?
Ano może taki
https://zapodaj.net/plik-a5yRIokhwq
Fujitsubo Japan z krowy ( Evo X ) |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 10-11-2023, 20:22
|
|
|
Tiamat, ten jak i HKS od evoX pasuje ale wymaga poszerzenia rozstawu końcówek. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 11-11-2023, 10:48
|
|
|
Cały myk polega na tym, że właśnie mają być tak jak w Evo, bez przeróbek. Szerokość między seryjnymi końcówkami 90cm, a tutaj jest 75cm. Zobaczymy jak to wyjdzie / wejdzie. Trzeba będzie pokombinować z wieszakami, ale to oczywiste. Raczej zastanawia mnie, czy po dekacie i tym bydlaku dzieciom z tyłu głowy nie urwie🤪🙈 |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 11-11-2023, 23:50
|
|
|
Chodziło mi o wnęki w zderzaku Outlandera, jak zostawisz rozstaw z evo to nie schowasz ich w zderzaku, trzeba nisko opuścić. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 13-11-2023, 09:54
|
|
|
W większości O1T ten wydech " na dwie mańki" wisi pod zderzakiem. U mnie jest tak:
W zasadzie na równo ze zderzakiem, ale ten zderzak nie ma takich klasycznych wycięć na końcówki wydechu. Jest od samego dołu podcięty, ale tego nie widać nawet jak patrzysz na tyłek. Jak zamontuje wydech z Evo, to końcówki wydechu będą po wewnętrznej stronie obecnych końcówek ( zaraz obok ). Nie wykluczam, że trzeba będzie kombinować, ale dwa argumenty finalnie przesądziły:
1) majster mówi, że ogarnie
2) wydech na żywo wygląda, jakby przybył z piekła |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 13-11-2023, 11:01
|
|
|
Wywołałem do tablicy właściciela Outlandera Turbo z wydechem Evo X HKS. Zobaczysz jak to leży. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
Wysłany: 13-11-2023, 14:08
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Chodziło mi o wnęki w zderzaku Outlandera, jak zostawisz rozstaw z evo to nie schowasz ich w zderzaku, trzeba nisko opuścić. | Dokładnie tak po niżej fotka założonego OEM HKS EVO X
I fotka po przeróbce
[ Dodano: 13-11-2023, 14:12 ]
Tiamat napisał/a: | Cały myk polega na tym, że właśnie mają być tak jak w Evo, bez przeróbek. Szerokość między seryjnymi końcówkami 90cm, a tutaj jest 75cm. Zobaczymy jak to wyjdzie / wejdzie. Trzeba będzie pokombinować z wieszakami, ale to oczywiste. Raczej zastanawia mnie, czy po dekacie i tym bydlaku dzieciom z tyłu głowy nie urwie🤪🙈 |
Nie ma tragedi HKS z EVO X jest komorowy a nie przelotowy jeżdżę na nim bez kata I tłumika środkowego i jest spoko dużo lepiej jak na pełnym przelocie |
_________________ Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy. |
|
|
|
 |
|