Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
Jaki tłumik końcowy do Turbo
Autor Wiadomość
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 14-07-2020, 10:11   

Cytat:
customowy kolektor to koszt
mnie kilka lat temu kosztował 1800
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
pingwin12 
Forumowicz

Auto: Outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 47
Skąd: Proszowice
Wysłany: 15-07-2020, 22:25   

No właśnie za 1800 można próbować już spawać wydech tym bardziej że w O1t kształt wydechy jest dość prosty chodzi mi bardziej jaki końcowy założyć alby pasował w miarę plug play
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 15-07-2020, 23:13   

Za rurki i kolana na hurtowni metali zapłacisz ok 300pln, za AWG 60zł tylny Magnaflow to jakieś 300pln do tego koszt spawania. Środkowy zostaje fabryczny bo jest z nierdzewki.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Fighter001 
Forumowicz

Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-07-2020, 21:01   

Ten środkowy to nie jest tylko rozprężny? Mam taki sam w colcie i to jest puste w środku.
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 01-08-2023, 10:06   

Uwaga, grzanie kotleta :P

https://royalparts.pl/tlumiki/846-tlumik-flowmaster-flowfx-71226-700042037506.html

i środek

https://turboworks.pl/product-pol-75629-Tlumik-Srodkowy-63-5mm-TurboWorks-RS-304SS-300mm.html?query_id=3

Nada się? Ktoś miał do czynienia z tym wydechem / tą marką?
Chyba najkorzystniej będzie kupić trochę rurki nierdzewki 2.5" i znaleźć ogarniętego gościa, co to pospawa do kupy. Polecacie kogoś w mazowieckim?
ps. większy wydech na jedną stronę mi się marzy :wink:
  
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 01-08-2023, 16:29   



Mam obecnie końcowy wydech od Sporttiga z Zielonki i bardzo sobie chwalę. Jeżeli chcesz zrobić profesjonalny komin to tam zagadaj. Końcówka 4 cale do tego w razie potrzeby db killer. Środkowy mam zostawiony fabryczny bo jest nierdzewny i w życiu bym nie zamienił za badziew turbo worksa.

To co wrzuciłeś pewnie się nada, kwestia kilku kolanek i trochę rurek i pręta. Z tyłu w Outlanderze jest mnóstwo miejsca na komin można cudować. Bez problemu zmieścisz tam większość puszek.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
  
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 01-08-2023, 19:56   

O to to. Same konkrety. Podziękował :)
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Skąd: pl
Wysłany: 01-08-2023, 22:16   

Tiamat napisał/a:
Uwaga, grzanie kotleta :P

https://royalparts.pl/tlumiki/846-tlumik-flowmaster-flowfx-71226-700042037506.html

i środek

https://turboworks.pl/product-pol-75629-Tlumik-Srodkowy-63-5mm-TurboWorks-RS-304SS-300mm.html?query_id=3

Nada się? Ktoś miał do czynienia z tym wydechem / tą marką?
Chyba najkorzystniej będzie kupić trochę rurki nierdzewki 2.5" i znaleźć ogarniętego gościa, co to pospawa do kupy. Polecacie kogoś w mazowieckim?
ps. większy wydech na jedną stronę mi się marzy :wink:


Jak Łukasz że spotiga będzie miał zajęte terminy to podjedź do Przemocara z Wiązownej. Robiłem z nimi naprzemiennie kilkanaście tematów i jest git.
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 02-08-2023, 09:15   

Dzięki na info ledziu. Wydzwonię temat :wink:

Jak narazie udało się zdobyć jedną ofertę - przerobienie ori wydechu tj. dekat + tłumik końcowy wlot 2,5 cala, końcówka 4 cale + potrzebne flansze, wieszaki, V-bandy, gniazdo na sondę, podcinanie zderzaka pod wydech według mojej koncepcji 2500 - 3000 pln.
W związku z tym, o ile nie znajdę nic w rozsądnej cenie chyba zacznę od samego dekata...
ps. czy seryjna ostatnia pucha ( przy dwustronnym wydechu ) jest mocno restrykcyjna? Realizowany plan to świeczki Evo, K&N, "twardy"dolot, dw200, dekat i program. Żadnych wodotrysków.

[ Dodano: 19-10-2023, 11:25 ]
Hop :wink:

[ Dodano: 10-11-2023, 09:46 ]
Jaki tłumik końcowy do turbo?

Ano może taki :twisted:

https://zapodaj.net/plik-a5yRIokhwq

Fujitsubo Japan z krowy ( Evo X ) :P
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
  
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 10-11-2023, 20:22   

Tiamat, ten jak i HKS od evoX pasuje ale wymaga poszerzenia rozstawu końcówek.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 11-11-2023, 10:48   

Cały myk polega na tym, że właśnie mają być tak jak w Evo, bez przeróbek. Szerokość między seryjnymi końcówkami 90cm, a tutaj jest 75cm. Zobaczymy jak to wyjdzie / wejdzie. Trzeba będzie pokombinować z wieszakami, ale to oczywiste. Raczej zastanawia mnie, czy po dekacie i tym bydlaku dzieciom z tyłu głowy nie urwie🤪🙈
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 11-11-2023, 23:50   

Chodziło mi o wnęki w zderzaku Outlandera, jak zostawisz rozstaw z evo to nie schowasz ich w zderzaku, trzeba nisko opuścić.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 13-11-2023, 09:54   

W większości O1T ten wydech " na dwie mańki" wisi pod zderzakiem. U mnie jest tak:



W zasadzie na równo ze zderzakiem, ale ten zderzak nie ma takich klasycznych wycięć na końcówki wydechu. Jest od samego dołu podcięty, ale tego nie widać nawet jak patrzysz na tyłek. Jak zamontuje wydech z Evo, to końcówki wydechu będą po wewnętrznej stronie obecnych końcówek ( zaraz obok ). Nie wykluczam, że trzeba będzie kombinować, ale dwa argumenty finalnie przesądziły:
1) majster mówi, że ogarnie :)
2) wydech na żywo wygląda, jakby przybył z piekła :P
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
  
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 13-11-2023, 11:01   

Wywołałem do tablicy właściciela Outlandera Turbo z wydechem Evo X HKS. Zobaczysz jak to leży.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 13-11-2023, 14:08   

Bzyk_R1 napisał/a:
Chodziło mi o wnęki w zderzaku Outlandera, jak zostawisz rozstaw z evo to nie schowasz ich w zderzaku, trzeba nisko opuścić.
Dokładnie tak po niżej fotka założonego OEM HKS EVO X

I fotka po przeróbce


[ Dodano: 13-11-2023, 14:12 ]
Tiamat napisał/a:
Cały myk polega na tym, że właśnie mają być tak jak w Evo, bez przeróbek. Szerokość między seryjnymi końcówkami 90cm, a tutaj jest 75cm. Zobaczymy jak to wyjdzie / wejdzie. Trzeba będzie pokombinować z wieszakami, ale to oczywiste. Raczej zastanawia mnie, czy po dekacie i tym bydlaku dzieciom z tyłu głowy nie urwie🤪🙈


Nie ma tragedi HKS z EVO X jest komorowy a nie przelotowy jeżdżę na nim bez kata I tłumika środkowego i jest spoko dużo lepiej jak na pełnym przelocie
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.