Black Ralliart |
Autor |
Wiadomość |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-09-2020, 16:52
|
|
|
Drogi do S-Sport.
1. Sam możesz zrobić bo linki i programy są w necie.
2. Easy way https://www.wtftuned.com/...irmware-s-sport
Różnica jest kolosalna w tym trybie. Czujesz zmianę biegu jakby ktoś kopał w plecy 😜
Mam dograny soft pod kąta i nie wywala żadnych błędów. Jak zmieniłem co prawda i jechałem do domu na starym jeszcze to oczywiście błąd że odczyt poza zakresem. Na nowym jest spokój. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-09-2020, 18:25
|
|
|
Mazin89 napisał/a: | A jesteś pewien że to to samo co w Evo? bo W serwisie gdzie robiłem program mówili, że RA ma mniej płytek w sprzęgłach niż ta sama skrzynia w Evo. | to jest ta sama skrzynia i to samo sprzęgło. Różni się tylko przełożeniem 5-tego 6-tego biegu
Ralliart: 5 - 1.000, 6-0,775
Evo X: 5-0,983, 6-0,731.
Różnica jest też w programie. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-09-2020, 18:28
|
|
|
Luke1 napisał/a: | Różnica jest kolosalna w tym trybie. Czujesz zmianę biegu jakby ktoś kopał w plecy 😜 | Ale mówisz o zmianie automatycznej czy manualnie. Manualnie to raczej nie powinno być różnicy w zmianie. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2020, 21:14
|
|
|
Różnice czujesz w S-Sport zarówno na łopatkach jak i D bo ta zmiana jest taka "agresywna". Tak jakby to sprzęgło działało inaczej. |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 29-09-2020, 23:26
|
|
|
Jakiego kabla/interfejsu używasz wgrywania softu ?
Czy korzystałeś również opcji adaptacji w tym oprogramowaniu ? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2020, 07:23
|
|
|
Kabel to tactrix z aliexpress.
Tak adaptacji używałem tylko trzeba w jakieś ustronne miejsce bo obroty wtedy utrzymuje na 4tys przez jakiś czas i tak kilka razy. |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2020, 13:25
|
|
|
Kabelek wygląda ok. Dla pewności czy działa zainstalować można np evoscan czy ma połączenie ze sterownikiem.
Tutaj pełne info odnośnie instalacji. Na YouTube też jest film.
https://www.evolutionm.ne...sh-tactrix.html |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 01-10-2020, 14:35
|
|
|
Jeszcze jedno pytanie robiłeś pierwszy flash czy teach-in ?
Dzisiaj zamówiłem evoscan placac paypal, ciekawe czy przyjdzie link z programem. Sama strona www nie napawa optymizmem, mocno archaiczna.
Skad brales Evoscan ? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-10-2020, 18:23
|
|
|
Z tej stronki https://evoscan.com/
Najpierw flash, potem jazda. Z tego co pamiętam skrzynia musi mieć 65 stopni (olej) i dopiero teach in ale to doczytaj dla pewności ile tam powinno być. |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 01-10-2020, 22:00
|
|
|
Czyli zapłaciłeś i wysłali maila z programem ? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-10-2020, 06:59
|
|
|
Dostajesz program i klucz do aktywacji. |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 03-10-2020, 20:39
|
|
|
Luke1 napisał/a: | Różnica jest kolosalna w tym trybie. Czujesz zmianę biegu jakby ktoś kopał w plecy 😜
|
A w trybie sekwencyjnym jest jakaś różnica co do pracy skrzyni? Ciekawi mnie też jak skrzynia RA zniesie takie zmiany biegów. Nie chciałbym drugi raz robić tarcz sprzęgłowych
Luke1 napisał/a: | Mam dograny soft pod kąta i nie wywala żadnych błędów. Jak zmieniłem co prawda i jechałem do domu na starym jeszcze to oczywiście błąd że odczyt poza zakresem. Na nowym jest spokój. |
A no to to samo co i u mnie z tym, że Ty wgrałeś soft a ja użyłem emulatora. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-10-2020, 10:39
|
|
|
Dla skrzyni taka zmiana jest jeszcze bezpieczniejsza bo tarczka mniej dostaje. Dla tego nawet zalecane jest używanie Sport i SSport jak bardziej cisniesz autko. W Evo to działa to i w RA musi. Skrzynia ta sama jakby nie było. Jest też LC ale nie sprawdzałem. Szkoda mi męczyć napędu.
Wygraj soft albo niech wygrają Ci zdalnie i będziesz mega zadowolony. Jak będziesz w okolicach Warszawy to mogę zaprezentować działanie na tym trybie 😉 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 06-10-2020, 12:59
|
|
|
Luke1 napisał/a: | Skrzynia ta sama jakby nie było. |
No właśnie wbrew pozorom nie jest to ta sama skrzynia. W RA jest słabsza trochę skrzynia. Ale dałeś mi do myślenia, żeby i u siebie to wgrać.
Luke1 napisał/a: | Jak będziesz w okolicach Warszawy to mogę zaprezentować działanie na tym trybie 😉 |
Jak będę wiedział, że będę w okolicy to odezwę się. Chętnie zobaczę jak to hula. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
|